Mieren.

mier

We zitten voetbal te kijken, nou beter gezegd, ik lig het te kijken, houd nog veel rust, ik kan de tv op mijn pc zien, dus ik hoef mijn bed niet uit, nadeel is wel, het beeld is kleiner, maar goed, ik kan wel heerlijk in mijn bed liggen met de tuindeuren open, dat is heerlijk koel op deze super warme dag.

Maar wat een wonder is er buiten te zien, de mieren met bal, op de tv/pc, verliezen het bij wat ik buiten zie. Overal grote mieren, 4 mogelijk wel 5 maal zo groot en 2 maal zo lang, ze trappen elkaar niet, nee, ze gaan denk ik wegvliegen en paren, wat een feest om dit mee te maken, ik zie op Twitter, dat heel veel mensen er van genieten, ja, Twitter is leuk, zo zie je wat er leeft in Nederland, MIEREN.

HUP MIERTJES, HUP!

Info.

Trudy

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Mieren.

  1. Dirk zegt:

    Als nu maar niet naar binnen komen al dat gekriebel.

  2. mooi he, ik heb er vandaag ook van genoten!

  3. logbankje zegt:

    Mieren zijn hard werkende beestjes, geen winst bejag, maar samen de soort in stand houden.
    1-0 voor de mieren. Hans

  4. Zilvertje zegt:

    Ja, 1-0 voor de mieren! Als je over mieren leest, kun je als mens alleen maar nederig je hoofd buigen.

  5. Zilver, gaaf, dat je nog steeds blogt!

Geef een reactie

