Bommelding Amsterdam bij de Dam.

Het is heel stil in dat deel van Amsterdam, volg het op de webcam.

http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/fullscreen.html

Foto0133

Trudy Den Herder.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 reacties op Bommelding Amsterdam bij de Dam.

  1. Dirk zegt:

    Dat is wel schrikken voor al die mensen daar, en een KRAS koffie is er ook niet bij.

  2. Rob Alberts zegt:

    Spannend! Jij bent er snel bij.
    Ik ben benieuwd hoe ernstig het is.
    Bezorgde groet,

  3. Zilvertje zegt:

    Het lijkt allemaal met een sisser af te lopen, alleen de Bijenkorf is nu nog verboden gebied, vond het angstvallig stil op de webcam, ik wacht met smart op een van mijn kinderen, die is in Amsterdam, maar kan er vast niet door.

  4. Zilvertje zegt:

    Ja, dat denk ik ook, ik was juist lekker vroeg vandaag.

  5. logbankje zegt:

    Kom ik beneden, is zoon net thuis.
    Zo hoe was het in Amsterdam?
    Goed gegaan op school en het reizen.
    Ben je toch weer blij dat hij thuis is.
    Komt lief heb een bericht ontvangen, bommelding.
    Ben je toch weer blij at hij thuis is. Hans

  6. Zilvertje zegt:

    Ja, wat een rijkdom, we beseffen het niet elke dag, ik wacht nog op een kind zit ook in Amsterdam.

  7. terrebel zegt:

    Gelukkig niets aan de hand. Mogelijk weer iemand die zich gewoon te pletter verveelt en daarom maar een bommelding plaats. Haha, wat is men weer grappig. Tuig is het.

  8. Zilvertje zegt:

    Hoor het net op het journaal, loos alarm, gelukkig maar, maar zo suf, al die mensen die opgeroepen werden, al die mensen die bang waren of hun programma in de war zagen geschopt. Zucht, maar gelukkig maar, een bom is maar niks, behalve dan de zure bom.

  9. Zilvertje zegt:

    Vergeet ik nog de seksbom en bommetje maken in het zwembad.

    • Rob Alberts zegt:

      Tja de woordspelletjes met een bom kunnen aardig zijn deze bommelding niet.

      Maar de uitspraak als bommel ding geeft weer wel een leuk effect.
      Toch blijf echte en valse bommeldingen vreselijk vinden.

      Vriendelijke groet,

  10. Dirk zegt:

    Alles weer compleet thuis?

  11. joost tibosch sr zegt:

    Je zou verwachten dat je in onze tijden toch geleerd hebt om gewoon bommelding te lezen. Iedere keer betrap ik me er weer op -ook nu weer- dat ik in eerste(!) instantie hardnekkig bommel-ding blijf lezen, alsof het over iets heel onschuldigs zou gaan!!

    • Rob Alberts zegt:

      De melding bleek ook nu onschuldig te zijn. Maar in het nieuws worden we maar al te vaak opgeschrikt over ontploffingen elders in de wereld. De kans dat dit ook Nederland binnen komt blijft.
      Bezorgde groet,

  12. ik vind het wel wat hebben, die stilte.
    bommenkorf ipv bijen voor een keertje🙂

Geef een reactie

