Lieve papa.

IMG_0543

Gemis. ( Na 14 jaar )

Had ik je al verteld
dat wat ik vertelde
eigenlijk niet de moeite waard was
van het vertellen
maar ik je zo graag vertel
dat ik het vertellen van je mis?

Dus dat deze vertelling
toch eigenlijk meer
dan de moeite waard is van het vertellen
maar ik dat nu pas kan vertellen en begrijp
nadat ik het je vertelde aan je zeemansgraf

Zilvertje
Voor mijn vader.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Lieve papa.

  1. Hans zegt:

    Vragen in ons leven blijven komen, en vaak komt er geen antwoord meer terug.
    Je vader nog in je hart en hoofd, je hoort hm zo weer vertellen, net als toen. Hans

  2. Dirk zegt:

    Prachtig Zilvertje, we zijn nooit uit gevraagd.

  3. fulpsvalstar zegt:

    Jij hebt hem tenminste nog gekend.

  4. Corline zegt:

    Missen kun je niet stopzetten. Het gemis is er gewoon; soms wat minder, soms wat heviger. Mensen die je hebt gekend, die voor jou van betekenis waren, wiens naam je nog steeds noemt, sterven nooit.

Geef een reactie

