Lentegeuren……

IMG_3586

Het was lang, te lang geleden. De zee zag ik in november voor het laatst. Mijn oudste zoon kwam in het ziekenhuis, en op die zelfde dag ook mijn moeder. Mijn moeder mocht weer naar huis, maar begin december lag ze weer in het ziekenhuis. Twee verschillende ziekenhuizen, twee plaatsen, een gezin, een berg aan werk……maar familie wil je steunen, vasthouden, verwennen.

Het is nu bijna maart. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis. Haar was neem ik mee, op de week na dat mijn wasmachine stuk was, de kliko was gestolen, ik griep kreeg, maar toch moest werken en dat heb ik gedaan. Ohh, wat was dat een rare week. Ik realiseerde me toen ook, dat het onmogelijk is, om elke dag op bezoek te gaan, ik was uitgeput. Na mijn werkdag, is het toch een klein uurtje heen fietsen, op bezoek zitten en een klein uurtje terug fietsen. En dan nog laat koken, wassen, de kinderen. De volgende dag er weer heel vroeg uit.

Zondag stroomde er lentegeuren in het huis en we gingen naar zee. Het werd een heerlijke dag, met wandelen langs de vloedlijn, lachen, praten, zitten in de gezellige straatjes van Egmond en uit eten daar waar we het er zo gezellig vonden uitzien en ik kwam weer helemaal bij. Een dag om niet snel te vergeten.

IMG_3587

IMG_3594

IMG_3599

IMG_3577

IMG_3601

IMG_3600

IMG_3593

IMG_3581

IMG_3596 kleiner 23-2 14

Liefs,

Zilvertje.
( foto’s gemaakt met een mobiel door mijn jongste meisje )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 reacties op Lentegeuren……

    • Zilvertje zegt:

      Ja, als het kan, doen, maar nu even een weekje halve vakantie en daarna weer erg druk, maar oh, wat was het fijn, We hebben het hotel bekeken waar we spoedig gaan slapen en luxe dingen gaan doen, heerlijk!

  1. Leuke serie.
    Dat het nog maar veel mag lentegeuren.
    Al verlang ik nu na deze verlengde herfst en het vervroegde voorjaar al naar een mooie zomer.
    Vriendelijke groet,

  2. Dirk zegt:

    Werd wel eens tijd voor je een heerlijke dag ontspanning.
    Leuk jullie zo samen te zien en wat een lekkere dingen allemaal op de foto’s je moet jezelf dan ook af en toe kunnen verwennen want een ander doet het niet..
    Leuk hoor.

  3. logbankje zegt:

    Een verhaal wat dubbel is zilvertje, drukte en zorg, maar ook geluk en liefde.
    Zorg is zwaar, maar wegblijven doe je ook niet, jou kenende.
    Maar je bezoek aan zee heeft veel geluk gebracht.
    Tjonge is dat je jongste meisje en zoon waar je meer op de foto sta.
    Nou die zijn ook flink groter geworden, je kunt trots op haar en jezelf zijn.
    hou de mooie momenten stevig vast. Hans

  4. Virginie zegt:

    Ohhh, een dame blanche
    mijn favoriet
    maar ik gun hem je van harte!

  5. een zware tijd Zilver! Goed dat je even uitrustte aan zee! XX

  6. Blewbird zegt:

    Ah, Egmond, mijn favoriet! Fijn voor je! Groetjes

  7. Zilvertje zegt:

    Ja, leuk daar he, we gaan spoedig daar slapen en een verwenvakantie nemen, in mei gaan we naar Zandvoort met ze allen, ik boek alleen zee, heerlijk.

Geef een reactie

