2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 49,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 18 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 reacties op 2013 in review

  1. Roel zegt:

    Hallo Zilvertje,

    Gefeliciteerd met het wordpressreport en met zoveel belangstelling!
    Kwaliteit moet eens worden beloond😉

    Vriendelijke Groet,
    RH te A

  2. Hans Bank zegt:

    Wat leuk, dat is een leuk overzicht, en familie Bank staat er ook bij🙂 Hans

  3. Selma zegt:

    Deze bezoeker zit stilletjes op het schellinkje te genieten 🙂

    • Zilvertje zegt:

      Selma, ben zo blij dat ik het vond, toen ik het ook bij jou zag, heb ik goed gezocht en gevonden. Selma wat had jij er veel afgelopen jaar, maar je het ook altijd erg leuke en leerzame dingen en prachtige foto’s. Schellinkje, wat is dat?

  4. fulpsvalstar zegt:

    Deze bezoeker geniet van je succes, ik ben voor zulke aantallen een te onregelmatige blogger, ik haal de 10000 niet eens maar de aantallen bij jou lijken me terecht.

  5. Dirk zegt:

    Mooi overzicht.

  6. rikus zegt:

    Een goed een gelukkig jaar

  7. Apiedapie zegt:

    Ja pikante verhalen doen het goed, bij mij ook🙂

  8. timmerark zegt:

    Heel mooi, maar eh, hoe regel je dit? Kan je een digibeet helpen? Of moet je ervoor betalen?

  9. Zilvertje zegt:

    Timmerark, ik heb een antwoord op je blog, hoop dat het werkt!

Geef een reactie

