Gelukkig Nieuwjaar! ( Vuurwerk )

Gister de hele dag last gehad van enorme vuurwerkbommen, tot diep in de nacht ging het door ( mijn huis en mijn ramen trilden ) In een dorp verderop, was een enorm gaslek, mensen moesten uit hun huis, moet je nagaan, op oudejaarsdag, en dat alleen maar omdat een stelletje mafkezen, een vuurwerkbom in een put hadden gegooid, ik kon ook niet naar het ziekenhuis, de weg was afgezet ( GASLEK) ik ben bang terug gegaan. Vorige week twee jongens in de buurt gewond geraakt, hadden mafkezen, vuurwerk in een tunneltje gegooid. Twee jongens die nietsvermoedend aan kwamen fietsen raakten gewond, verbrand in het gezicht, haar en gehoorschade.

LAAT DIT STOMME VUURWERKGEDOE STOPPEN, IK HEB HET NOOIT BEGREPEN.

IK HEB GEWOON EEN VUURBLOEMENJURK AAN, GEEFT OOK EEN HOOP PRET EN SCHAADT NIEMAND! ( FIJNE DAG )

IMG_0976 (2)

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Gelukkig Nieuwjaar! ( Vuurwerk )

  1. Dirk zegt:

    Goed gezegd Zilvertje, gelukkig is het weer achter de rug.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Zo kan je inderdaad niet spreken van een goed begin van het nieuwe jaar.
    Goede nieuws: kan alleen maar beter worden!

  3. fulpsvalstar zegt:

    Ook een heel gezond en gelukkig jaar gewenst, een vuurwerkverbod, graag maar dan moet het wel gehandhaafd worden en ik ben bang dat zulks er even niet inzit

  4. svara zegt:

    Dag Zilvertje….heerlijk die jurk van je!
    Er lopen wat mafkezen rond ja.
    Hoe dan ook…..ik wens je een gelukkig nieuw jaar waarin je je ten alle tijden veilig voelt!

  5. Fenny zegt:

    Die jurk, dat vind ik dan weer zooo Zilvertje, gelijk een oppepper!
    Een heel fijn 2014 voor jou en de jouwen!

  6. Corline zegt:

    Zilvertje, wat een prachtjurk! Dat je daarin (of whatever welke schitterende jurk ook) nog heel vaak oud en nieuw mag vieren. ZĂłnder bommen. Vreselijk was het in de Zaanstreek.
    Een heel goed nieuw jaar!

  7. Blewbird zegt:

    In ieder geval zijn ‘wij’ er klaar mee, met het vuurwerk. Zóóóó 20-ste eeuw!

  8. logbankje zegt:

    De dieren hebben het hier ook goed doorstaan, maar een kt eeft en hier opgeblazen en moest worden afgemaakt.
    De rust is gelukkig weergekeerd.
    Weet niet meer wie ik wel of niet de beste wensen voor het nieuwejaar heb gegeven.
    Maar bij deze een voorspoedig 2014, dat je dromen mogen uitkomen. Hans

  9. Appelvrouw zegt:

    Mee eens, stoppen met dat oorlogje spelen!
    Bij jou wel heel erg zoals ik het lees.

Geef een reactie

