Weer storing internetbankieren ABNAMRO

naamloos (8)

Helaas weer storing bij ABNAmro. Bij een vorige keer dat ik het meldde, kreeg ik tweets van de bank, dat het niet waar was, dus ik bleef maar proberen en zocht de fout bij mezelf. Later gaven ze toe, dat het toch een storing was. Het steeds uitvallen, is voor zover ik het kan achterhalen begonnen bij hun super klantonvriendelijke nieuwe site. Af en toe is hij in de lucht, daarna volgen er problemen omdat iedereen zoekt en niet kan vinden.

Als ik terug reageerde dan schreef men mij, dat de problemen bij de nieuwe site alleen bij mij voorkwamen, dat ik maar van browser moet veranderen. Dagen kon ik niks, maar ik veranderde niets en op een dag kon ik wel weer alles op hun site, de oude dan. Dus ik heb op het kantoor waar ik woon een klacht ingediend, dat ze geen smoesjes moeten verkopen, gewoon eerlijk zijn, had mij veel tijd gescheeld. ( banken en eerlijkheid, gaat dat wel samen? )

Zilvertje.

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Weer storing internetbankieren ABNAMRO

  1. aj van libor zegt:

    Denk erover om te stoppen met internetbankieren ,mijn computer is denk ik goed beveiligt maar
    dat zul je nooit kunnen bewijzen, dus je bent de sjaak als ze je rekening leeg trekken.
    Conclusie alles eraf op het noodzakelijkste voor de vaste afschrijvingen ,

    • Zilvertje zegt:

      Aj van Libor, ik denk daar ook aan, zeker na de berichten op de tv bij een consumentenprogramma over mensen die niks vergoed kregen. Ik ben ook beveiligd, maar vinden ze dat genoeg.

  2. Zilvertje zegt:

    Kreeg net een tweet dat ze het nu wel toegeven.

  3. Voor de eerlijkheid ben ik naar de ASN overgestapt.
    En wellicht wordt dat de Triodosbank.

    Vriendelijke groet,

    • Zilvertje zegt:

      Ja, daar zit ik ook wel eens aan te denken, ben wel bang voor al het gedoe, maar mogelijk valt het mee, ik ben al vanaf dat ik 14 was en in de avonden mocht werken klant, maar toen wist ik nog niks van de bank, nu zoveel jaren later, begrijp ik, dat ze niet zo netjes zaken doen, ben de juistheid vergeten, maar weet wel dat ik dingen las, waar ik tegen ben, ik moet me er weer eens in verdiepen en ook maar een stap zetten, er gaat niks boven eerlijkheid, daar wordt de wereld beter van.

  4. het is wat met die banken, gelukkig staat er bij niet veel op de rekening.

    • Zilvertje zegt:

      Bij mij ook niet, maar dan juist is het nog lastiger, kan je niet zien wat je wel kan uitgeven en rekeningen kan je niet betalen.

      Denk dat het voor de rijke een klein probleem is tot geen probleem. Maar voor jan met de pet is het een ramp.

  5. Dirk zegt:

    Gelukkig hoef ik vandaag niets te regelen via de bank, maar voor diegene die dat wel moeten blijf het vervelend

  6. Dirk zegt:

    Ik net bij mijn ook ff gekeken bij mij doet hij het ook, gelukkig maar.

  7. lidy zegt:

    Hallo Zilver, ik ben indertijd met die bankencrisis overgestapt van ING-postbank naar Triodos en daar heb ik zeer zeker geen spijt van. Het ging heel gemakkelijk. Ze regelen de overstap voor jou, dat noemen ze de overstapservice. Dus ik zou zeggen, gewoon doen, want je moet gewoon een goed gevoel hebben bij je bank. Niet van dat: zou die ut wel of zou die ut niet doen. 🙂
    http://www.triodos.nl/nl/particulieren/betaalrekening/overzicht/

  8. logbankje zegt:

    Banken zoeken de schuld altijd bij een ander, de auromatisering is ook winst verhogend voor de banken, zo kunnen ze met nog minder personeel toe.
    En dat onder het mom van de klant vind het zo fijn om 7/24 hun bankzaken te kunnen doen, ja hoor het is ons gewoon op ge drongen, probeer maar eens 100 euro op te halen aan de balie. Hans

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s