Gekkenhuis.

IMG_0639

Deze week van mijn zoon naar mijn oude moeder reizen. Zo bijzonder, terwijl mijn zoon in de ambulance naar het ziekenhuis in Alkmaar werd gebracht, werd mijn moeder naar het ziekenhuis in Zaandam gebracht, ook per ambulance. Ze had een geweldig gat in haar achterhoofd, ze was op straat gevallen.
Dat mijn moeder zo gevallen was, hoorde ik pas op de dinsdag, men was mij vergeten op de hoogte te brengen. En ik was juist het weekend niet bij mijn moeder geweest, omdat ik bij mijn zoon aan bed zat.

Je begrijpt het al, ik ben doodop, maar ik heb geprobeerd mijn aandacht goed te verdelen over alles wat mijn zorg nodig heeft. Woensdag zag ik pas mijn moeder, ik schrok van de wond, als een ritsluiting dansen de hechtingen van boven naar beneden onder die nog dikke haarbos van haar.

Heb deze week helemaal geen tijd gehad bij jullie te komen kijken, mijn normaal best wel drukke leven was nu veranderd in een gekkenhuis.

Maar het goede nieuws is, Nico mag weer naar huis en zal daar aansterken en als dat is gebeurd, dan gaat men verder met hem beter maken en de vervolgonderzoeken en mijn moeder ligt veel in bed, maar dat mag als je 86 jaar bent met een gat in je hoofd.
Dag allemaal, dank voor de lieve steun en woorden,

Zilvertje.

Foto, van de zee van Zilvertje, wat verlang ik naar de zee.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Gekkenhuis.

  1. Dirk zegt:

    Wat naar voor je moeder, maar goed nieuws voor Nico komt hij weer een de vertrouwde omgeving gaat het herstel misschien wat sneller.
    Beterschap voor allebei.

  2. Corline zegt:

    Pffff. Wat zul je moe zijn! Gelukkig gaat het weer goed met je zoon en komt je moeder er ook weer bovenop. Mensen in jouw situatie worden wel ‘de sandwichgeneratie’ genoemd. Met recht, denk ik. Je hebt gelukkig nog foto’s van de zee; een schrale troost misschien, maar beter dan niks. Veel sterkte verder! Je bent een topvrouw!

  3. terrebel zegt:

    Schrikken zeg! Hoop voor je dat het dit weekend wat minder enerverend is allemaal.

  4. Selma zegt:

    Sterkte gewenst! Lieve familie is alles….

  5. een gekkenhuis, je doet het goed…

  6. Hans zegt:

    Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je andere dingen aan je hoofd hebt.
    Je hebt een zware week achter de rug, de uitkomst is wel positief, ze zijn bezig met herstel.
    Sterkte de komende tijd. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

  7. statie zegt:

    Al een tijdje volg ik je. Ik vind je steeds meer een lieverd

  8. Fenny zegt:

    Krijg jij het allemaal even voor de kiezen Zilver, sterkte!

  9. Wat akelig allemaal, hopelijk
    kun je dit weekend een beetje
    tot rust komen, sterkte!

  10. Zilvertje zegt:

    Ja, ik kom nu net weer van bezoek en ga nu eten en uitrusten.

  11. jasmindamaro zegt:

    hallo zilvertje deine seite ist sehr menschlich gefaellt mir sehr liebe gruesse aus ostende belgien von jasmin damaro

  12. jasmindamaro zegt:

    WUENSCHE DIR ALLES LIEBE JASMIN? DAMARO

Geef een reactie

