Mijn nieuwe bed.

IMG_0560

Mijn nieuwe bed, eindelijk van de bank af, ik had mijn bed weggegeven aan iemand die het harder nodig had, maar nu heb ik er ook weer een, maar moest er wel voor sparen.

Oh, wat slaap je lekker
krijg bijna hekel aan de wekker

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Mijn nieuwe bed.

  1. Dirk zegt:

    Mooi hoor beter dan de bank he?

    • Zilvertje zegt:

      Nou echt wel, je slaapt nog niet, wat ben je laat op.

      • Dirk zegt:

        Heb nog geen slaap maar jij ook.

      • Zilvertje zegt:

        Man, ben zo moe, ben er al uit vanaf 5 uur, maar moet wat afmaken,

      • Dirk zegt:

        Daar kan je heerlijk in liggen lezen en naar de radio luisteren.

      • Zilvertje zegt:

        Ja, heerlijk, moeten alleen nog van dingen aan vast gemaakt worden, Blancie heeft me geholpen, die heeft inzicht.

        Gister lag ik op tijd, Oog aan, viel het weg, was de stroom er uitgevallen.

        Ik was uitgenodigd voor morgen voor de nou ben vergeten de hoeveelste Oog, maar ik kan niet, zo jammer, maar wel lief dat ik mocht komen van het Oog.

        Nou ik ga nog even door, dan kan ik zo slapen, moet er weer vroeg uit, welterusten.

  2. Dirk zegt:

    Nou dan heb je een monster dag achter de rug, en morgen weer zo druk?

  3. Dirk zegt:

    Ja ik ga er ook zo in welterusten.

  4. EJW zegt:

    Je moet een goed mens zijn om je bed weg te geven. Hoewel ik niet weet hoe je vorige eruit ziet is deze in ieder geval mooi..

  5. Aad Verbaast zegt:

    Mijn vader (zaliger) riep het al: in bed de meeste pret!

  6. Hans zegt:

    Wat lief van je dat je je eigen bed weggeeft, naast zinder klaas ook een Zilvertjes dag.
    Wens je een goede nacht in je nieuwe heerlijke bed. Hans

  7. Je bent een mooie! wie geeft zijn bed nou weg? Maar nu slaap je weer op rozen, zo te zien.🙂

    • Zilvertje zegt:

      Ja, ik dus.😦

      Zo lekker en het is ook een bank, als je dat verkiest, maar dat doe ik niet hoor, alleen maar slapen, ik ga er nu ook in, morgen weer een zware dag. xxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

