Bomen vallen als blaadjes op de weg.

Na de storm weet je niet wat je allemaal ziet aan nieuws.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Bomen vallen als blaadjes op de weg.

  1. Dirk zegt:

    Het zou je maar gebeuren dan schiet de schrik toch in het lijf.

  2. terrebel zegt:

    Eng, hoor!

  3. Hans zegt:

    Het zou je maar overkomen, gelukkig hier alles goed gegaan. Hans

    Ot. In Walibi was het zeker bal, hopelijk is je dochter geen slachtoffer gewest.
    Lou Reed is zondag overleden, is de gouden terugblik voor vrijdag.
    Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    • Zilvertje zegt:

      Gelukkig maar, hier was het bar en boos. Nee, mijn dochter kwam veilig thuis, de mensen die hadden mishandeld kwamen uit Zaandam en Koog aan de Zaan.

      Ja, Lou ook dood, wat een legende die man.

      Dankjewel, de laatste show was heerlijk, ik verheug me op de volgende.

      En ik eet de eerste tjjd geen erwtensoep meer, God wat geeft dat een wind. ))))))))

  4. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Heftig was het hé?

  5. Ik snap eigenlijk niet dat iemand met zo’n weer gaat fietsen! gelukkig ging het nog goed.
    Hier in het zuiden was het veel veel milder. Ik heb geen omgevallen bomen gezien.

Geef een reactie

