Berging vissersboot Petten hier te zien .

w410.f9c75_e1cf3d89af946317b318bfb34a98e696

Op deze pagina kun je de berging van het vissersbootje bij Petten zien, zo lang als het duurt. Klik op de link en zoek rechts van de pagina de berging.

Rond 18.00 uur was het hoog water.
Rond 19.10 uur is de kotter van de ene kant naar de andere kant gekanteld, het was slecht te zien, want het is nu donker, maar het publiek aan de kant begon te gillen. De vraag is of er bergers gewond zijn geraakt. Met extra licht aan zoekt men nu naar de bergers.

Er zijn geen gewonden hoorde ik op RTL-nieuws om 20.00 uur. De berging stopt denkt men en morgenochtend 18.00 uur probeert men het opnieuw.

Klik op tv kijken op de pagina rechts en je kunt de pagina/beelden heel groot maken. ( als er geen uitzending is, anders is er alleen de kleine versie )

Berging gestaakt om 20.00 uur, morgenavond weer een poging, bij daglicht kijkt men of er schade is.

Tot zo ver. ( na 20.00 uur waren er geen live beelden meer )

Verwacht: 22 oktober rond 18.00 uur berging begint weer bij hoogwater.

Klik hier voor de berging van dinsdagavond.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Berging vissersboot Petten hier te zien .

  1. Dirk zegt:

    Gelukkig geen slachtoffers heb je het nog van dichtbij gezien of is het te ver weg?

    • Zilvertje zegt:

      Ik ga voor geen goud naar Petten, daar staat een kernreactor. Was gister wel aan zee en in de duinen. Ik ga avond weer kijken, live op de tv (TV NH ) en als de tv het niet uitzend ga ik weer naar de link, rond zes uur begint het weer, ik vind het spannend.

      • Dirk zegt:

        Ik heb het gisteren op het nieuws gezien, is nog gevaarlijk ook met zo’n knappende kabel.

      • Zilvertje zegt:

        Nou zeker wel, ik heb het later terug gezien op een groter scherp en zag toen beter het schip kantelen, maar dat was een smak hoor, die mensen zijn behoorlijk gevallen ( sommige )

        Ik ga, naar mijn moeder, is vandaag 87 geworden.

  2. Hans zegt:

    Het was zeker een flinke klap, leek wel een kanonschot.
    We zijn mensen van de zee, daarom gaan we kijken. Hans

  3. Zilvertje zegt:

    Het was toen al redelijk donker op zee, ik volgde het op de pc, hoorde aan het publiek dat er wat was, maar zag niet wat. later hebben ze veel licht op de boot gezet, om te kijken hoe het met de bergers was, toen zag ik dat het op zijn ander kant lag. Op de tv zag ik de beelden met veel licht, nou best een kracht die dan vrij komt.

  4. Dirk zegt:

    Gefeliciteerd, ga je ze een beetje in de watten leggen?

  5. Zilvertje zegt:

    Ben weer terug, heb de visite verzorgd en had allemaal mooie en lekkere dingen mee, maar ze was erg moe. Het is me ook een leeftijd.

    • Dirk zegt:

      Als ze het maar weer even leuk heb gehad, want dat verdiend ze wel op zo’n leeftijd.
      Ik ben al de hele dag aan huis gekluisterd.
      Men is aan de buiten gevel bezig en er worden voor bereidingen gemaakt binnen krijg een nieuwe toilet vloer en pot.

      • Zilvertje zegt:

        Jeetje dat is boffen, zou ik ook wel willen. Ja, ik heb mijn best gedaan, ze belde net weer om te bedanken.

        Ik ga snel koken wils straks weer Petten kijken.

Geef een reactie

