Hoedjesdag!

BUX1jlwCYAAEzUF

De foto is wazig, maar de boodschap is:

Met een breiwerk in je haar, wordt het een fantastisch jaar!

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Hoedjesdag!

  1. terrebel zegt:

    Het staat je prachtig! En ja, het wordt weer een fantastisch jaar, al doet de huidige regering er van alles aan om ons plezier te vergallen.

  2. Dirk zegt:

    Een bekende hoed maar een haast onherkenbare dame er onder met dat fraaie kleurtje waar de zon en zeewind al niet goed voor is.

  3. dat is wel te hopen met mij voor de eerste keer in de WW.😉
    lijkt dat maar zo of heb je te lang in de zon gezeten op dee foto?😉

    • Zilvertje zegt:

      Maandag, aan zee, de wind, pffffffffffffffff ik kwam thuis en heb toen een dikke laag vet gesmeerd, melkvet en dat gaf verkoeling. Ik had dat niet verwacht, want de zon was er haast niet.

  4. kuifjesimon zegt:

    Hoop dat jij niet zo veel steken laat vallen als het kabinet ;-))

    • Zilvertje zegt:

      Wat ben jij weer spitsvondig, hij is zo grappig, denk ik dadelijk aan andere breitermen, ja, het is minderen geblazen!

      • Corline zegt:

        Ja, en ik hoop dat ze niet meer van die geintjes ‘uithalen’, want het heeft een ‘averechts’ effect op mijn humeur….. Maar, ik heb nog een breiwerk liggen, dus het komt wel goed.
        Geweldige foto, Zilvertje, ook al is hij vaag. De bedoeling komt luid en duidelijk over.

  5. Hans zegt:

    Je foto is juist heel toepasselijk, vond de begroting ook wat vaag. Hans

  6. n@than zegt:

    Ik kijk uit naar meer verhalen!
    Jammer dat je niet meer verder gaat met de man in het oranje hesje

    negeer de trollen en schrijf!

    gr,
    N@than

  7. Je dochtertje zegt:

    Mooie mama !

  8. EJW zegt:

    Het lijkt meer op een muts,maar hij staat je leuk

  9. Selma zegt:

    Met wat glittertjes erbij kannie ook als kerstkaart😉

Geef een reactie

