Missen…….

1179732373.05261

Missen….

Vandaag zag ik jouw gezicht
die lieve ogen die mooie lach
en je stem liet alles herleven
maar toen ik opkeek
was je nergens gebleven

Gister had ik je zo gemist
niks meer vragen
niks meer ruiken
die heerlijke zoete geur
verdween achter de deur

Morgen zal je er niet zijn
als ik in mijn doodsstrijd
uit het leven glijd
en wat had ik dan graag
je hand vast gehouden

Altijd mis je je vader het meest
op je eigen feest
je ziekbed en dood
ik blijf altijd van je houden
en houd me groot

Zilvertje.

( voor mijn lieve vader die ik al ruim 15 jaar deel met de hemel )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Missen…….

  1. Ja zilvertje, het is al lang dat ik mijn ouders verloor, maar ik denk nog heel vaak aan ze.

  2. Dirk zegt:

    Het is prachtig Zilvertje.

  3. Dirk zegt:

    Ik mis mijn vader ook heel vaak, al is het al lang geleden dat ik hem kwijtraakte.

  4. Catharina zegt:

    Gast Catharina hier van de site 50plusser. wat ontzetten mooi beschreven. zelf heb ik mijn vader dood gevonden. het feit doet zich voor dar ik afgelopen week een bezoek aan mijn geboorte- en opgroeistad bracht en daar volkomen onverwachts in het huis terecht kwam waar ik heb gewoond. heb er ook een blog over gemaakt.

    je vader waakt over je.

  5. Hoe langer je ouders dood zijn, hoe meer je van ze gaat houden, Zilvertje
    Nu ik dit zinnetje teruglees, klinkt het opeens ook erg cynisch….😉

  6. Hans zegt:

    Je ouders verliezen is verdrietig, ze blijven een plekje bij je houden. Hans

  7. Zilvertje zegt:

    Catharina, dank voor je lieve en mooie reactie. je was in de spambak beland en vond nu pas je bericht, ik kom bij je lezen.

  8. Catharina zegt:

    het is me inmiddels duidelijk. was net aan het kijken of je wat nieuws hebt geplaatst.

Geef een reactie

