Wens……..

DSCN0242

Dat
er
geen
gifgas
was

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Wens……..

  1. Dat er helemaal geen wapens waren.

    • Zilvertje zegt:

      Ja,. pfffffff, het zoemt al een tijd, over gifgas, maar nu waren er beelden op de tv, ik ben er stil van, kinderen, onschuldige kinderen. ( men is het nu aan het onderzoeken ) Maar het lijkt zo echt, maar goed, de waarheid komt altijd aan het licht, ook al duurt het soms lang.

      Krijg het moeilijk van mijn netvlies.

  2. Blewbird zegt:

    Deze vind ik fijner dan je vetkwabjes-blogs, maar da’s persoonlijk. Groetjes!

  3. Zilvertje zegt:

    Dan voor de mensen die me een like gaven, gruwelijk he?

  4. Dirk zegt:

    Helemaal mee eens, en dat die idioten die het gebruiken maar voor de rest van hun leven opgeborgen worden.

    • Zilvertje zegt:

      Dirk, het is zo raar, ze zijn het nu aan het onderzoeken en dan doe je dat zeker niet, dan komt het uit, maar ze doen het toch, of worden we om de tuin geleid, maar als je die beelden ziet…. Ik ben bang dat het echt is, en het is gruwelijk.

      • Dirk zegt:

        Het is inderdaad gruwelijk, in Irak was er ook sprake van, ik dacht dat het toen tegen de koerden was gebruikt het is te gek voor woorden.

      • Zilvertje zegt:

        Het is al te vaak gebruikt, tegen Koerden, ja, en tegen mensen in Iran, in Japan in de metro. De Duitsers hadden mosterdgas.

        Nu moeten ze zien monsters te nemen op een speciale manier, bij speciale laboratoria onderzoeken ivm fraude en als het dan waar blijkt te zijn…. Mensen zijn zo hard, brrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. Hans zegt:

    Kan me je wens voorstellen, zo zijn er wel meer overbodige wapens. Hans

    Wassen zoals oma, dat was om5 uur opstaan en de was in wasteil zetten.

  6. Het is een rare geschiedenis. Niemand weet precies, wat er is gebeurd. Zou ook wel stom zijn van Assad om juist nu gifgas te gebruiken. Zouden die opstandelingen misschien?
    In elk geval is het weer een enorm drama

    • Zilvertje zegt:

      Ja, een drama is het. Jammer, dat er niet een onderzoek van de veiligheidsraad komt, nu zijn het landen afzonderlijk, het is zo ingewikkeld, en erg, te erg. Ik kon er niet van slapen, ik moet zulke dingen ook niet kijken, dat haakt aan mijn ziel.

Geef een reactie

