Rita Reys (88) overleden.

thumb

Ze heeft me een leven lang grote vreugde bezorgd, als ik haar hoorde zingen en Pim zag spelen, voelde ik me veilig en geborgen.
Dankjewel Rita.

Zilvertje.

Foto: van internet de telegraaf.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Rita Reys (88) overleden.

  1. Dirk zegt:

    Ja ze was zeker erg goed ooit was ze een van de beste, kwam uit mijn stadje af en toe kwam er toch nog iets goed vandaan.

    Nog een fijne dag Zilvertje.

  2. Zilvertje zegt:

    Ze kon het hele orkest nadoen met haar stem en haar timing, was geweldig, ze heeft begin juli nog opgetreden. Hoorde net dat ze donderdag een hersenbloeding heeft gehad en niet meer bij kennis is geweest, dus eigenlijk hoe triest ook, ze heeft niet geleden, was ze tot op het laatst goed en artiest. Ze stond juist weer op de planken na een heupoperatie en de revalidatie er van.

  3. kittyschoenmakers zegt:

    En 88 jaar! Dat wil je toch worden op die manier😉 ik zag gisteren op 1 het ingelaste programma.

  4. Zilvertje zegt:

    Kitty, ja, zo is het goed gegaan, geen ziekbed voor deze levendige vrouw. Ik lag toen al in bed, moest er vroeg uit, ik hoop het terug te zien bij uitzending gemist.

  5. Hans zegt:

    Ja, ze is toch een groot Jazz zanger, wel plots, maar ze mocht er zijn. Hans

Geef een reactie

