De uitverkoop!

picture_1

Wat is er fijner dan 6 onderbroeken halen en maar 2 betalen?
Een merkjasje voor 15 euro en een lach van de mevrouw achter de kassa?
Genieten met je dochter van de geuren van de parfumerie?
Dat weet ik eigenlijk nie ………

Maar let wel op dat u de korting ook werkelijk krijgt!

De dame van de Hema, vertelde mij heel eerlijk, er is zoveel korting deze week, dat de kassa het soms ook niet bijhoudt en wij al helemaal niet meer!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op De uitverkoop!

  1. Dirk zegt:

    Ziet er mooi en vrolijk uit Zilvertje en ik zie in spiegel je zomertas aan de arm.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Zo is er ook een voordeeltje van de crisis: het hele jaar uitverkoop!

  3. kittyschoenmakers zegt:

    dan hebben de HEMA dames nog geluk! Wij moeten alles zelf stickeren, de hele winkel bij aanbiedingen en die veranderen ook nog eens elke 2-3 weken!

  4. kittyschoenmakers zegt:

    Als we geluk hebben halen we het op de maandagmorgen met 3 personen. Meestal werk ik niet op maandag dus de anderen zijn meer de pineut.

  5. terrebel zegt:

    Bovendien is het aantal miljonairs in Nederland met 13% gestegen ten opzichte van 2011. Het gaat dus hartstikke goed met ons land. Geniet van de aankopen!

  6. Blewbird zegt:

    Oh nee, Zilver, je hebt het U-virus! Geniet!🙂

  7. Zilvertje zegt:

    Terrebel, en de armen werden armer…..

  8. Zilvertje zegt:

    Blewbird, is dat het uitverkoopvirus? Ik ben gewoon slim! :^) Maar wat ik vast heb, heb ik niet gekocht hoor, in die winkel kan je jezelf op de foto zetten en doorsturen, natuurlijk naar mijn dochter, die heeft die jurk die op de foto staat en dat is een heel verhaal, waar we nu nog wel eens om lachen.

    Ondanks alle drukte speel ik nog en ik had zo een pret in de winkel en de koffie kreeg ik gratis van de HEMA. Had de laatste tijd zoveel gewandeld en gefietst, ik was even aan de stad toe, heeeeeerlijk.

  9. Hans zegt:

    door gebruik te maken van kortingen, bespaar je regelmatig een flinke som geld.
    Hans

    Wel leuk het vrouwtje van de koffiebus🙂

  10. Hans zegt:

    Vanavond geheel gratis en met liefde gemaakt. Hans
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

  11. Selma zegt:

    Oh, ik hoop dat je veel plezier gehad hebt, en dat alles wat je kocht, ook later thuis nog net zo blij maakte! Zelf ga ik al jaren nooit meer kleren kopen in Hema’s en zo, omdat alles 90 % goedkoper en vaak bijna nieuw (of na een wasbeurt helemaal fris) in de kringloopwinkels hangt. Ik loop wel eens door Bijenkorf, C&A, V&D en zo, maar denk dan: 125 euro voor een jurk, zijn jullie gek of zo? Alleen onderbroeken, beha’s en sokken koop ik nieuw.

  12. Hans zegt:

    ot, Vandaag ook flink in de weer gewest met mijn laptop, leek wel een zomergriepje.
    Dankje voor je compliment voor de show, elke weer een verrassing wat er op de Play list komt, ook voor mij. Hans

Geef een reactie

