De Tour en de zomer die weglekt…….

IMG01052-20130710-1459

De gedachte dat als de grijze bak weer aan de weg mag, de vakantie op zijn einde loopt, druk ik weg. Dat ik me dan ook al niet meer erger over de slechte verslaggeving van de tv-presentatoren bij de Tour. Beter is het om het te luisteren op de radio, dan zie alles terwijl je luistert. Met de tv aan, zie je alles voor je ogen, maar door de slechte info weet je niet wat er gebeurt.

De dagen korten alweer en ik houd me bezig met o.a. werk binnen halen voor het komende jaar en ik overdenk of ik ergens op kamers ga en alleen in het weekend naar mijn huis ga, in veel gevallen zal het me veel reistijd schelen en rust geven, zo een hospita, die alles voor je regelt, alsof ik weer kind ben bij mijn eigen ouders.

Ouderdom geeft mogelijkheden, maar eerst nog flink genieten van het weer.

Zilvertje.

Aan zee op een woensdag van Egmond naar Castricum gelopen en genoten……

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op De Tour en de zomer die weglekt…….

  1. Dirk zegt:

    Ja eindelijk mooi weer Zilvertje, beter dan een paar weekjes terug geniet er maar zo lang mogelijk van.
    En ben je al een zeesterretje tegen gekomen?
    Groetjes.

  2. Zilvertje zegt:

    Nou er zijn al veel mooie dagen geweest hoor! We hebben mooie schelpen gevonden, was de wandeling aan het maken met een van mijn dochters en op de terugweg hebben we bij een prachtige zaak in Castricum mooie dingen gekocht, dingen om te pronken in de woonkamer. :^)

    Zo bewaren we het vakantiegevoel.

  3. Dirk zegt:

    Goed zo!!

  4. Burro zegt:

    Heb jij vakantie en ik moet nog een week werken. Nou ja… Ik heb het nog voor de boeg.

  5. Zilvertje zegt:

    Burro, wij waren vorig jaar zo laat, de Tour was toen al afgelopen, zat ik rond 20 juli op etentjes met mijn studenten en nu heb ik al vakantie, sterkte nog ff de tanden op elkaar!

  6. kittyschoenmakers zegt:

    Waar zijn Emilio en Blancie dan als jij elders verblijft voor werk?
    ik word vanaf januari werkloos; weggesaneerd 😉

  7. Hans zegt:

    Heerlijk om zo vlakbij strand te wonen, zelfs op de fiets kwamen we er.
    Geniet mar van de zilte lucht. Has

  8. Zilvertje zegt:

    Dus jij herkent het, ja, zomers ga ik vaak heen, lekker wandelen, kijken, en genieten.

  9. Zilvertje zegt:

    Hans, nu weet ik het weer, jij ben die koek vretende bankhanger, geen gladoor, maar een koekvreter.( Noord-Hollandse slang )

Geef een reactie

