Schapen vangen.

!cid_854aee15-ac24-11e2-bc2e-00215ad6e776_1 a

!cid_854aee15-ac24-11e2-bc2e-00215ad6e776_2 cv

Dinsdag was het heerlijk fietsweer en om het nooit meer te vergeten plaats ik dit berichtje.
We hebben een boer geholpen met zijn schapen, zomaar, we hadden onwijze fietsbillen en heel wat kilometers gedraaid, maar we deden het wel en het was zo bijzonder en stoer.

Wat een fijne dag met mijn dochter en nu vergeet ik het nooit meer, want nu heb ik het vastgelegd.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Schapen vangen.

  1. Dirk zegt:

    Prachtige foto’s van jullie.

    • Zilvertje zegt:

      Het was zo een fijne dag. We gingen naar Annemieke haar nieuwe huis, ze gaat bijna verhuizen, ik wilde de weg ook op de fiets verkennen, zonder omweg te nemen, deden we dinsdag wel, is het vanaf mij met elkaar 31 kilometer, maar alleen te doen bij mooi weer en niet te veel wind of te hoog water.

      • Dirk zegt:

        Fijn voor Annemieke ze is er zeker blij mee? Maar voor jou is het wel een afstand zeg het moet dan zeker goed weer zijn voor op de fiets en zeker niet veel wind maar met het ov kan het toch ook wel zeker? Feliciteerd haar maar van mij met haar nieuwe huis.

      • Zilvertje zegt:

        Ja, ze is geweldig blij, het is ook een heerlijke omgeving, veel groen, ja, ik kan ook met de trein, maar ik moet goed blijven bewegen, anders groei ik weer dicht en het is buiten gewoon fijn, heerlijk door de polders rijden, dat is echt genieten.

        Het zijn de laatste weken dat ze hier is, ze gaan nog een keuken plaatsen en dat soort dingen en dan is het klaar. Het is echt een droomhuis. Maar ik zal haar wel missen. Ik had een rustig aan weekje, veel met papieren in de weer, niet mijn ding, maar dat moet ook en ik was van de trap gegelden en had mijn behoorlijk bezeerd en was niet meer zo mobiel, ziekenhuis en zo, maar nog ff en dan ben ik er wer helemaal, bewegen doet dan goed, ik kan alleen bijna niet meer een trap af en dat is jammer, maar goed, er wordt aan gewerkt.

  2. Dirk zegt:

    Dat je maar weer snel de oude ben en voorzichtig op de trap hoor want ………nou ja je weet wel.

Geef een reactie

