Mijn 1 aprilgrappen. ( seks )

P1000980

Soms kan ik nog onbedaarlijk lachen om de pret en voorpret die ik had bij het maken van mijn 1 aprilgrappen. Waar ik de energie vandaan haalde, geen idee, vaak zat ik tot midden in de nacht te studeren, huiswerk te maken en de volgende dag moest ik gewoon weer de kinderen verzorgen, naar school brengen en zelf naar mijn baan of naar de universiteit of hogeschool.

Dapper als ik was, zag ik wel dat ik met de kennis die ik tot op dat moment bezat, niet die deuren opengingen die ik nodig had om mijn gezin redelijk te kunnen onderhouden. Actie geboden dus!

Ja, van elk salaris kan het, maar dan lig je elke avond gevloerd op de bank en kun je nooit meer wat leuks doen. Maar met een studie er bij en afgerond had ik ontdekt, kon ik minder werken en meer verdienen, net dat beetje extra om een leuker leven te leiden en net wat meer thuis te zijn bij de kinderen.
Maar dan moest ik wel een aantal jaren buffelen en zo geschiedde. Omdat nieuwe kennis nieuwe energie gaf, zat ik tot diep in de nacht door te leren en te lezen. Dan mocht ik 20 minuten besteden aan mijn weblog. Ja, begin 2000 zette ik mijn eerste stap op internet.

Mijn beste 1 aprilgrap ooit vond ik mijn weblog, Superhot, die nacht, op 1 april, had ik juist op tijd mijn nieuwe weblog klaar. De naam Superhot wekte de indruk dat het om seks ging en zo ook de aankondigingen die ik deed. Op een teller kon ik zien hoe veel mensen er kwamen kijken en aan de kijkers vroeg ik ook een reactie achter te laten. ( daar zag je pas dat het een 1 aprilgrap was )

Op de site stonden echt de meest truttige verhaaltjes die je maar kunt bedenken, ging bv over hete melk drinken, verbranding van de huid, allemaal erg hot.
De reacties waren vaak erg grappig en die nacht heb ik niet geslapen, elke nieuwe kijker bezorgde mij een lachstuip. Ja, nu is er veel bloot te vinden op internet, maar dat is niet altijd zo geweest……

Zilvertje.
Foto: Zilvertje in die jaren.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Mijn 1 aprilgrappen. ( seks )

  1. Dirk zegt:

    Zo ken ik je weer Zilvertje, bezorgd voor de kids, verzorgend voor de zieken, begaan met de zwakkeren , een beetje ondeugend

  2. Zilvertje zegt:

    Hahahahah, ja, dat zeg je mooi, daar herken ik mezelf wel in!

  3. Fenny zegt:

    ha, ha, wat lang terug al weer, een pony staat je goed

  4. Zilvertje zegt:

    Fenny, het staat goed omdat het ongeveer 10 jaar terug is, toen stond alles nog, zelfs een jutezak met kale kop, dank!

  5. Terrebel zegt:

    Zoveel moeite voor een grap maar inderdaad een hele goede! OT: inderdaad heeft GW gelogen op zijn CV maar er staat wel degelijk een 1 april grap in mijn logje…;-)

  6. wat zag je er toen leuk uit.

    • Zilvertje zegt:

      Ja, toen had ik nog een stukje jeugd in de botten. Ik was toen begin veertig. Het leven was toen zo leuk met weer twee kleintjes, het was voor de grootste ramp in mijn leven begon.

  7. HaHa, dat had ik eerder moeten weten
    Net over de oudste 1 april grap een blog gemaakt
    Met een plaatje waar een vleugje zinneprikkeling in zit.
    Maar dat zal mijn teller niet doen stijgen, vermoed ik
    Hoewel ‘oudste’ kan natuurlijk ook een trigger zijn….

    • Zilvertje zegt:

      Kom ik snel kijken, nou het is bij mij een verhaal apart, mijn teller is op hol geslagen net als toen, als er ook maar een vleugje seks in staat komen er heel veel kijkertje, maar bij mij komen ze bedrogen uit, ik sta wat in een potje te roeren, nou ja, kan ook best prikkelend zijn, hahaahah!

  8. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Wat een mooie foto van je, je bent nog zo, ondeugend, veel zorg voor anderen en met veel humor.
    Zo ken ik je al ruim zeven jaar. oma

  9. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Vergeet ik helemaal te zeggen dat je een top meid bent. :)) oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

    • Zilvertje zegt:

      Ohhhhhhhhhhhhhh, wat fijn, de laatste shows waren zo mooi, prachtige nummers en zulke mooie verhalen, echt een hoogtepunt elke week, maar helaas heb ik een achterstand opgelopen, mijn pc doet het wel, maar heeft veel problemen met laden, maar toch heb ik de laatste show drie maal gehoord, zalig.

      Lief dat oma dat zegt, ik heb een bijzonder zware week en dan zo een compliment te krijgen doet zo goed.Hartelijk dank.

  10. Aad Verbaast zegt:

    Ga zo door Zilvertje, ik trap overal in. Zelfs in die grote dikke vette hondendrollen.

  11. cheet zegt:

    Heb je logje eens op gesnort en viel gelijk in deze😉
    SUPER !
    Leuk om eens verder te lezen en dan merk ik dat je
    behalve een onwijs sterke vrouw ook een hele lieve zachte kant hebt
    doorspekt met humor!

Geef een reactie

