Internet eten het nieuwe gemak.

sla3-94ffb1192787026.32462

Deze week is in Zaanstad de eerste vestiging geopend van het nieuwe voedselketen: Internet eten.nl.
De vestiging op het Tsaar Peterplein 1 is heel klein, maar zeer doelmatig. Omdat ik als moeder zonder partner en kinderen en met bedrijf weinig tijd heb voor de huishoudelijke dingen, zocht ik al jaren naar een goede oplossing om in een korte tijd een goede, gezellige en vooral smakelijke maaltijd op tafel te krijgen en na jaren experimenteren heb ik nu de juiste oplossing gevonden met het Interneteten.nl

Waar de afhaalchinees, Turk en patatboer na een half jaar al gaan vervelen en waar je ook aan je maat kleding merkt dat je een maatje meer nodig hebt. Kun je bij dit nieuwe eten, zelf bepalen wat je kiest. Heel overzichtelijk stel je stap voor stap je maaltijd samen en zelfs de grote van de porties, stem je af, zelfs per gezinslid is dit mogelijk. Omdat ik geïnverteerd heb in deze nieuwe ontwikkeling, mocht ik ook mee doen met de pilot.
Na wat kleine aanloopproblemen is het bedrijf nu daadwerkelijk gestart en de tweede vestiging zal spoedig de deuren openen. Men verwacht dat in 2013 alle grote steden in Nederland een vestiging hebben.

Voor 4 euro en het kan zelfs nog goedkoper, kook ik nu via dit bedrijf elke dag een gezonde smakelijke maaltijd. De maaltijd bestaat dan uit een voorafje, een hoofdgerecht, rauwkost en een toetje en dit alles voor 3 personen, waarbij ik aanteken dat wij hier zelfs van overhouden. Maar voor een lager bedrag met minder gangen eet je ook prima.

Het gemak is groot. Mijn enige investering was de internetetenprinter, te bestellen bij de vestiging, maar je kunt hem ook huren. ( alle nieuwe klanten, maken deze maand nog kans op een gratis printer )

Via de bestelopdracht, ontvang je een mail met de benodigde gegevens. Dit stuur je door naar je printer en binnen een kwartier staat je maaltijd uitgeprint klaar, als enige hoef je nog maar de tafel te dekken, het op te eten en daarna af te wassen.
Mij bevalt het prima. Ik houd jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.
Vandaag heb ik uiensoep besteld met stokbrood, biefstuk, spinazie, salade en gebakken aardappels met roomijs a la Tsaar toe.
Lekker!

Zilvertje.

Foto: van Zilvertje, de Zaanse internetvestiging wordt opgeknap voor de opening.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Internet eten het nieuwe gemak.

  1. Dirk zegt:

    Een mooi en goed initiatief Zilvertje.

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, geweldig en zo leuk!

  3. Aad Verbaast zegt:

    Geweldig idee. Toch wel met een 3d printer hoop ik. Met een klassieke 2d printer zit je helaas vastgebakken aan een pannenkoek.😉

  4. Aad, ja, het zit hem in de printer! :^)

  5. Terrebel zegt:

    Mooi verhaal! En wellicht gewoon de waarheid over een jaartje of vijftig…

  6. rikus zegt:

    voorlopig hebben we de magnetron

  7. Zilvertje zegt:

    Mijn pc doet heel raar, is aan zijn einde, dus er wordt weinig geschreven op mijn blog, omdat de pc vaak helemaal niet aangaat, soms als hij het al even doet, gaan er dingen mis op mijn weblog, kan er niks aan doen.

  8. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    De printers van tegenwoordig kunnen wat hoor, van stoel tot onderdelen en nu ook maaltijden. oma

    ot, kun je je laptop niet door iemand laten controleren voordat je een nieuwe koopt.

  9. oma zegt:

    Helemaal vergeten, Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

  10. Van papier vall je in elk geval af;)

Geef een reactie

