2012 herzien

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 33.000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 8 Film Festivals

Click here to see the complete report.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 reacties op 2012 herzien

  1. Zilvertje zegt:

    Met dank aan alle kijkers en reageerder, ik kreeg dit rapport en wil het met jullie delen, allemaal een geweldig uiteinde en gezond 2013

  2. kittyschoenmakers zegt:

    o jippie. ik sta op 3 met reageren🙂 XXX

  3. Terrebel zegt:

    Altijd handige informatie…goed uiteinde!

  4. rikus zegt:

    Mijn hondje heeft het er maar zwaar mee
    ze treilt helemaal

  5. Zilvertje zegt:

    Rikus, ja, wat zielig he. Heel vroeger had ik een kleine hond, een Jack Russel, die heb ik dadelijk aangeleerd dat vuurwerk leuk is, ( ik haat het ) als er dan in het begin van december een knal was, zei ik: kom lieverd we gaan kijken, feest, omdat ik zo blij deed, ging al heel snel bij elke knal zijn staartje blij kwispelen, zo de hele maand door en op Oud en Nieuw zelf, sliep die lieverd als een roos, nooit bang geweest. maar ik moet wel zeggen, heel december liet ik haar niet buiten uit, we hadden een hele grote tuin, daar mocht ze uitgelaten worden, maar niet buiten bij de pubers die lollig denken te zijn en dat scheelt enorm, want ik zag het vaak gebeuren, die rotjongens hadden geen benul van wat ze aandeden bij mens en dier, ze bekogelde je gewoon. Fijne avond!

  6. jeetjemina zegt:

    Wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar!
    Mooie plaat is dit!
    gr eva

  7. Zilvertje zegt:

    Dankjewel, ook voor jou en alle mensen om je heen.

  8. Johnd114 zegt:

    Im genuinely enjoying the style and layout of one’s website. Its a very uncomplicated on the eyes which makes it a great deal much more enjoyable for me to come here and pay a visit to far more typically. Did you hire out a designer to make your theme? Excellent perform! edabgebeddee

  9. Johnk565 zegt:

    whoah this blog is excellent i really like reading your articles. Stay up the good work! You already know, many persons are looking around for this info, you could help them greatly. gcgfaefeebdc

Geef een reactie

