Optreden met Ali B

Krommenierappers met Ali B

Het is al een poosje geleden dat ik de eerste rap liet horen van de rapgroep waar mijn jongste zoon in zit. Maar al spoedig werden ze heel kritisch en alles werd van You Tube gehaald.

Vandaag hadden ze een optreden met Ali B, het nummer hebben ze zelf geschreven en opgenomen in de studio van Ali B. Het optreden was geweldig.

Had nooit gedacht dat ik op een rap kon dansen, dat het me zou emotioneren, maar daar stond ik als een van bijna de oudste tussen al dat jonge volk.

Die lange jongen in het grijs helemaal rechts, dat is mijn jongste muziekkantje.

Zilvertje. ( met dank aan Annemiek die veel foto’s maakte. Er was tv en ze komen op de radio.

Emilio opname voor de tv

In de studio bij Ali B

Oefenen in de studio bij Ali B

En dan de eerste tape

Foto

Noord Hollands dagblad met een leuk filmpje

Zaans stadsblad

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op Optreden met Ali B

  1. lidy zegt:

    Nou zilver, je zoon is al een hele kerel en wat leuk dat hij zo’n muziekpassie heeft!… Ja dan ben je toch trots als moeder, apetrots🙂

  2. Zilvertje zegt:

    Lidy, ja, het ging super, dus we waren zo blij, het optreden begint al te wennen. Hij is echt groot, ik moet hem op mijn tegen kussen. Annemieke deed het vroeger ook, die had een eigen band, dan stond ik ook te gloeien van trots. We zouden eigenlijk met elkaar zo een circus kunnen beginnen, Zilvertjes wereld circus.

  3. Ze timmeren aan de weg! bravo voor de Krommenie rappers;)

  4. Blewbird zegt:

    Hoe kritisch moet je zijn om van YouTube te worden gehaald?

  5. Zilvertje zegt:

    Kitty, ja, leuk he, ze doen zo hun best en worden steeds een beetje beter en ze leren zoveel en dat is het belangrijkste, het leren en de lol.

    Stefania ja, leuk he en ik heb nu ook een filmpje van het NHD, is zo leuk.

    Dank mensen voor de lke!

  6. Zilvertje zegt:

    Blew, heb me denk ik verkeerd uitgedrukt, ze haalden zelf de dingen van You Tube, Ik herken dat wel, opeens maak je een sprong en dan wil je het oude werk niet meer horen, later als ze volwassen zijn dan wordt het weer anders dan koester je het. Zoals ik nu hun en mijn eigen dingen van vroeger koester. Ik heb nog mijn eerste gedichtje, ik ben daar nu ontroerd over als ik het lees, maar dat had ik niet toen ik 17 was, toen vond ik het dom, zo denk ik hen te begrijpen.

  7. kitty zegt:

    het leren en de lol en het gegeven dat je bij een leuke groep hoort🙂 )

  8. Zilvertje zegt:

    Ja, Kitty, ze gaan zo goed met elkaar om, en Ali benoemde ook dat veel culturen in de groep bijeen gekomen zijn en dat is prachtig, mijn stokpaardje.

  9. Zilvertje zegt:

    Ja, raar he, het rommelt op WP.

  10. Muziek is een mooie uitlaatklep. Dus laat ze maar lekker gaan. Dat is goed voor ze.

    Love As always
    Di Mario

  11. om trots op te zijn, Zilver. En zo leuk te lezen over je eerste gedichtje. Heel begrijpelijk dat het gevoel daarbij nu anders is dan toen.

  12. Zilvertje zegt:

    Ingrid, zoals je mooie gedicht sijpelt de tijd als zand door mijn handen, alles gaat zo snel, het geluk mogen proeven van 4 kinderen, heel laat nog de jongste twee gehad, ik ben een omafiguur met nog twee pubers, een voet in de ouderdom en dit allemaal nog meemaken, zuur en zoet, slecht en goed, wat maakt een mens veel mee in een leven.

    Het was gister een waardige dag, een groot geluk in mijn hart, niet alles gaat mis, gelukkig! een dag om nooit te vergeten.

    Ja, dat eerste gedichtje, het was zelfs zo anders, ik noemde er zelfs nog een God in, hahahahaah! Hij had een ereplaats.

  13. Dirk zegt:

    Ik kan het helemaal begrijpen dat je Zaterdag er als trotse moeder er bij was.
    En hoe vond hij het zelf dat het gegaan was?
    Ben blij voor je dat je Zaterdag weer een beetje gelukkig was.

  14. Zilvertje zegt:

    Dirk hij was zelf ook blij. Een jonge was een klein puntje tekst vergeten, maar mijn zoon vond dat het allemaal al ging wennen, ja, ze hebben al best veel met muziek gedaan in een korte tijd, leuk hoor, lichtpuntjes zijn zo hard nodig.

  15. Zilvertje zegt:

    Dirk, oma had plaatjes gedraaid van jou voor mij, dankjewel, ik heb het geluisterd.( onder het schilderen )

  16. oma zegt:

    Ha zilvertje,

    De locatie komt me natuurlijk bekend voor.
    Waar is het nieuwe park dan in Krommenie? oma

  17. Selma zegt:

    Wat een leuke series,
    fijn zo’n zoon, zulke kinderen!
    (En fijn voor hem dat hij een moeder heeft die meedanst ;-))

  18. Zilvertje zegt:

    Oma, het is daar waar vroeger weiland was, ja, geen verbetering dus. Het is bijna naast het zwembad en ligt ook naast het winkelcentrum.

    Selma, dankjewel, ja, ik probeer er altijd te zijn dan kunnen we het beter delen, is goed en kwaad.

    We stonden allemaal te deinen op het voormalige weiland, het is sompige grond en dat voel je dan.

Geef een reactie

