Zomer!

Afbeelding

Wat is het toch fijn om met Annemiek mijn dochter een stuk te fietsen, vandaag op de terugweg koffie en daar waar we graag zitten is de koffie zo lekker. We hebben de laatste tijd flink wat met elkaar opgetrokken en gefietst, maar vandaag was ik zo moe en terwijl ik zit te genieten van mijn koffie, mijmerde ik over hoe heerlijk het moet zijn om een hutje te hebben in de bossen en dan zo in slaap te mogen vallen in die heerlijke geuren.

Annemiek zag het genietmoment en maakte met haar mobiel, de foto!

Annemiek, dankjewel voor die heerlijke fietsdagen.

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Zomer!

  1. rikus zegt:

    Lekker hé vandaag

  2. Zilvertje zegt:

    Rikus, het was zalig weer en we hebben zo lekker gefietst, en nu ga ik lekker slapen, ben zo heerlijk moe!

  3. Dirk zegt:

    Je zie er goed uit zilvertje al lekker een beetje gekleurd was er ook een prima dag voor.
    En het is fijn dat zulke dingen met Annemiek kan doen even uit het tumult.
    Een lekker bakkie maaaar ik zie geen nachtegaaltje er bij staan.

  4. Tja je zult maar op de Veluwe wonen…. gaaaaaaaap…. de boslucht maakt je moe 😉

    Love As Always
    Di Mario

  5. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Een dag om nooit te vergeten, wat een rijkdom samen. oma

  6. EJW zegt:

    Heerlijke momenten. We moeten er van genieten met deze onstabiele zomer

  7. kitty zegt:

    Goed om te horen dat je een fijne vakantie geniet!
    Is de jeugd naar Spanje? XXX

  8. selmasalo zegt:

    Wat een leuk plaatje van het genietmoment. En fijn dat jij ook zulke lieve kinderen hebt! Ik was net tien dagen met al mijn (klein)kinderen in Normandië, en wat we dan altijd op vakantie doen, is ‘huisjes kopen’. Omdat het er zo heerlijk is dat we er willen blijven. Maar dan komen we tot de conclusie dat we voor 500 euro een fantastische vrije vakantie hebben, terwijl een ander 75.000 euro dokt voor een hut waar hij vier keer per jaar heen MOET om het dak te repareren en zo.
    Vrijheid blijheid. Jij fietst een rondje, haalt diep adem, en hebt veel meer rust en plezier dan wie dan ook een hutje op de hei (of in Normadië) bezit!!! (O)ok omdat je ’s avonds heerlijke in je eigen comfortabele bed ligt…

  9. Zilvertje zegt:

    Selma, wat heerlijk lijkt me dat met de hele familie op vakantie. Dat moet knus geweest zijn. Ik heb me heel mijn leven aangepast aan dat wat haalbaar is en ik ben nooit veeleisend, al moet ik leven in een cel tot mijn dood ik schik me in mijn lot. Maar ik heb wel genoten van de vrijheid die je als alleenstaand moedervkrijgt als de kinderen langzaam hun vleugels Helaas willen de jongste nog niet mee, op fiets-of wandeltocht, maar ook die tijd komt. gaan uitslaan, ik hoef er niet altijd meer te zijn.

Geef een reactie

