Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Galerij | Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op

  1. Selma zegt:

    Is de enquête anoniem?
    Want ik zie niet graag dat iemand boos op me wordt. 🙂

  2. Zilvertje zegt:

    Hahahaah, ja, ik kan niet zien wie wat als als antwoord geeft, het was de bedoeling dat hij aan de zijkant zou belanden, maar dat is me niet gelukt. Ik ben de keuken aan het schoonmaken, lekker soppen met vloeibare zeep. Terwijl af en toe de koffie klaar is, blog ik zalig, mmmmm, vakantie is zo fijn, maar ik denk dat het komt omdat ik het niet altijd heb.

    • Selma zegt:

      Oh wat zal dat lekker ruiken…
      Het was een grapje hoor, ik vind alles oké wat je schrijft,
      gewoon lekker doen zoals je jasje waait is altijd het beste (doe ik tenminste).
      Fijne vakantie gewenst!

  3. Zilvertje zegt:

    Ja, het ruikt zalig, dus dat vind jij ook lekker. Straks als ik koffie maak, dan gaan die geuren mengen en dan is het echt helemaal top, zo een super thuisgevoel, maar het was wel nodig!

    Vond het heel grappig!

    Nou ik ga zo afsluiten, keuken is bijna klaar, maar ik ga vandaag niks meer doen, alleen nog de was die straks droog is strijken. doeggggggggggggggggg, fijne avond en dank!

Geef een reactie

