Vakantie!

Met moeite zet ik het linkerbeen en verplaats daarna mijn rechterbeen. Gister was het mijn laatste werkdag voor de vakantie. Het was zwaar, ik werd ziek wakker, maar had geen keus, ik moest! Ik besloot met de trein te gaan want zo moe en ziek op de fiets gaat niet.

Waarom weet geen mens, maar zo een laatste schooldag is een dag van verwennerij, ik heb een enorm boeket bloemen gehad met een lief kaartje er in en er naast. Het zijn de dingen die mensen in het kaartje schrijven die me het gevoel geven dat ik een gelukkig mens ben, want zoveel mooie teksten alleen voor mij is een geschenk daar kan ik een jaar brandstof uithalen.

De afsluiting met de groep die ik helemaal alleen draai was ook geweldig, heerlijk gegeten en hun cadeau  aan mij was, dat ik niks mocht betalen, God wat een luxe!

Spoedig ga ik weer naar mijn zoon Nico, en naar mijn moeder en ik ga ook verder met klussen, maar eerst moet ik bijslapen, ben echt zo moe.

Zilvertje.

Op de foto Nico en Zilvertje bij Hotel Borst in Castricum op een heerlijke fietsdag in juni. Foto is gemaakt door Annemiek met haar mobiel en Fred heeft gezorgd dat de foto werd omgezet. 2012.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Vakantie!

  1. Selma zegt:

    Lekker slapen! In een zacht diep bed met koele schone lakentjes, en de ramen open waardoor een zoel windje de gordijnen een beetje laat bewegen, met mooie schaduwen op het plafond.
    En iemand om een kopje thee op bed te brengen?

  2. Dirk zegt:

    Nou Zilvertje eindelijk daar zal best wel aan toe zijn heerlijk vakantie dat heb je wel verdiend meissie.

    Ik hoop dat snel weer opgeknapt ben en wat kan genieten van je vakantie.

  3. king billy zegt:

    Vul je vakantie met genoegens naar wens.

  4. Fijne vakantie en een leuke foto.

  5. kitty zegt:

    Jaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa. eerst lekker slapen!
    Nico ziet er goed uit! Wat fijn; samen fietsen 🙂
    XXX

  6. assyke zegt:

    wat lief van dat kaartje…
    en je zult het vast verdiend hebben:))
    geniet van de rust de komende weken Zilvertje…

  7. galmiers zegt:

    Niets zo heerlijk
    als duivels oor te kussen.

  8. fulpsvalstar zegt:

    fijne vakantie gewenst!

  9. Toe maar, lekker vakantie…. nou dat zit er voor mij niet in in de zomer. Ik ga wel in oktober of november.

    Love As Always
    Di Mario

  10. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    Je hebt je school jaar ten minste in volle waardering kunnen afsluiten.
    Geniet van je vakantie, kinderen en familie.
    De rest komt vanzelf wel. oma

  11. Daar gaan we weer. Eerst bijslapen, dan zeker weer een dagje zoeken naar de Lumix ?
    En dan gaat zo meteen weer het Grote Zilvertje vakantieboek van start. Ben benieuwd.

  12. Zilvertje zegt:

    Selma, dat idee van jou was hemels, ik ben dadelijk aan de gang gegaan, deed de lakens in de was, hing het aan de lijn en daarna buitenfris lag het op mijn bed, de deuren open, het gordijn dicht, heerlijk, heerlijk, alleen het kopje thee ontbrak, moest er wel weer uit, maar ben vroeg gaan slapen, wel net even onder de douche, niks zo lekker om met schone voeten schone lakens te voelen….. ja, het zijn kleine dingen die het leven zo aangenaam maken.

    Dirk, ben gewoon te moe geworden, maar dat is chronisch, komt omdat er zoveel gebeurt, maar gelukkig hoef ik nu even niet zo veel.

    Het lieve kaartje had ik van een klas die ik over had genomen van een andere docent. Een bijzondere klas, met bijzondere mensen, allemaal doorzetters. Ja, leuk het die foto, ik was met Annemiek aan het fietsen in Castricum, en toen zat hij daar op een bankje, we hebben hem meegenomen naar Borst en daar heerlijk gezeten, je ziet het, hij is op dit moment erg gelukkig, daar ben ik zo blij om. Ik ga nu in mijn vakantie vaker heen, mis hem

    King Billy, ja, ik ga dat doen en zal zuinig zijn op die kostbare tijd

    Antoinette, dankjewel, ja wat een lekkere schat he, fijn dat het nu zo goed gaat met hem, een hele zorg minder.

    Kitty, ja, hij is nu gelukkig, fijn he, nee, niet samen op de fiets, we waren niet van plan deze keer naar hem toe te gaan, maar we zagen hem zitten en dat was zo leuk zo onverwachts, we hebben heerlijk bij Borst gezeten.

    Assyke, wat een lieve reactie. Soms zijn het die dingen die je niet verwacht die zo fijn zijn om te krijgen, dat schouderklopje, lieve woorden, dat mensen gezien hebben dat je je best deed…..

    Galmiers, ja, ledigheid is zalig! :^)

    Fulps, dankjewel!

    Dimario, ja, maar dan heb je nog wat in het vet en dan is het bij mij over!

    Oma, dankjewel!

    Simen, ja, je weet al hoe het gaat. :^^) Maar de lumix is nooit meer gevonden.

  13. jantiena63 zegt:

    Heerlijk vakantie, mijn vakantie is ook gisteren begonnen en ik ben na mijn werk naar de bibliotheek gegaan om een stapel boeken op te halen. Niets lekkerder dan lekker lezen op het terras. De boeken zijn er nu het zonnetje nog. Fijne vakantie zilver geniet er van.

  14. Zilvertje zegt:

    Jantiena, ja, fijn, lekker lezen! Jij ook een fijne vakantie. Hier veel regen, ik ga lekker broodjes Geitenkaas maken in de oven. is er echt weer voor, ik ga straks pas de boodschappen halen, ik doe lekker lui vandaag!

  15. mennoG zegt:

    Chronische vermoeidheid… ‘hoe kom ik de dag door’… Heel herkenbaar Zilvertje.
    Ontzettend lief dat je zo verwend bent! Ze zijn blij met je, dat kan niet anders 🙂
    Geniet van je vakantie… gewoon even niet hoeven..

  16. Rob zegt:

    wat staan jullie er leuk op samen , fijne vakantie , rob

  17. Tammie zegt:

    Bekende omgeving.
    Jullie zien er beide goed uit!
    Mooie foto!
    Gaat het ook goed?
    Groetjes

  18. Zilvertje zegt:

    He, Tamara, ja, Borst he, in Castricum.

    Hier staat de hele spoorbaan vol, het lijkt er op dat er iemand is gesprongen, echt allemaal rode gele en blauwe auto’s, ter hoogte van de Remise. Als het maar geen bekende is, xxxxxxxxxxxxxxxxx je hebt zeker nachtdienst, wens je een rustige nacht.

Geef een reactie

