Voor Kitty en al die anderen,

Ik was even druk!

Kijk maar zo logisch!

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 reacties op Voor Kitty en al die anderen,

  1. Dirk zegt:

    Ja Zilvertje daar kan ik natuurlijk helemaal niet tegenop boxen.xxx

  2. Zilvertje zegt:

    Hahahaha, maar ze zijn ook niet mijn smaak hoor veel te jong en glad en stom, maar ik heb hem op een luchtjessite gemaakt, wist niet wat er ging gebeuren en ik moest zo lachen, hang ik tussen twee bakvissen in.

  3. Dirk zegt:

    Maar ik ben blij dat ik weer wat van je hoor (leest).

  4. selmasalo zegt:

    Tja, die moet je pamperen, bewieroken, op commando eten voeren, zakgeld geven (veel), je hele bank in beslag laten nemen omdat ze naar foebbol moeten kijken, en je moet hun kleertjes wassen en strijken… En daarna ga je alleen naar bed.

  5. Zilvertje zegt:

    Selma, de lach op mijn mond zou je moeten zien.

    Ja, Dirk, is al meer dan een maand geleden zie ik net, einde van het schooljaar veel werk en thuis is het druk. Maar het einde komt in zicht, over twee weken gaat de school dicht.

    • Dirk zegt:

      Nou ik hoop dat dan de druk iets minder wordt voor je, en als je dan een beetje rust krijgt neem het dan ook ff weer bij tanken geniet er maar van.

  6. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Zaken gaan normaal toch voor het “meisje”? oma

  7. joost tibosch sr zegt:

    Ja, hé, vier woordjes. En moeten we het daar na de uitgebreide bakkersvrouwverhalen mee doen? Ik vind dat je wel eens weer meer aan Oma’s “meisje” mag denken

  8. Zilvertje zegt:

    Oma, ik had de show aangezet en viel bij de eerste plaat al in slaap, vandaag maar weer proberen.

    Ja, er is zelfs een afkickkliniek geopend voor mensen die het niet meer trokken toen er geen vrouw van de bakker meer was.

    Maar Joost het zijn weinig woorden, maar de link, als je daar op klikt is bijzonder, zelf aangemaakt zonder dat ik wist wat er ging gebeuren, nu ben ik vereeuwigd tussen twee half naaktslakken.

    • joost tibosch sr zegt:

      Jajaja…nu weet ik pas wat ik gemist heb. Dat krijg je als slakken geen huisje meer hebben! Ben als de dood dat me door mijn slordigheid nog veel meer mooie dingen ontgaan! Heb af en toe best een nuchtere tip nodig! Dank.

  9. Di Mario zegt:

    Mannen en Hyves.. wat dat betreft hoort dat niet bij mij….

    Love As Always
    Di mario

    • Zilvertje zegt:

      Di Mario, ik heb ook geen idee wat Hyves er bij doet, ik was een proefmonster aan het bestellen van een luchtje, geïnspireerd door de dame in Amerika die bijna gratis kon leven door alle bonnen en acties die er waren. Na het aanvragen kon ik meedoen met iets en daar kwam die foto uit, vond de combi zilver en goud wel leuk, de mannen vind ik lachwekkend. Fijn weekend!

  10. kitty zegt:

    LoL.
    Zilver en de bakvissen.
    Het zou zomaar een nieuw verhaal kunnen opleveren🙂

  11. Zilvertje zegt:

    Joost, ja, anders had je nooit geweten dat ik aan de muur hang bij twee naaktslakken thuis, die telkens hun spieren oppompen en dan denken dat ik daar iets van vind, ja, ik vind er wel iets van, als ze die proppen op hun armen hebben gekregen van noeste arbeid, vind ik het wel oké, maar deze naaktslakken zijn pronkziek en ik zie de eiwitshakes zo met mijn röntgenogen nog in hun maag zitten, ik voorzie een spoedige nierziekte bij de twee naaktslakken.

  12. kitty zegt:

    Naaktslakken! slappe lach🙂
    Tis de mode nou Zilver.

  13. Zilvertje zegt:

    Kitty, ik snak naar mannen met haren, het schijnt nu dat ze zelfs hun anus bleken en met een scheermes rondom de anus de haren scheren, ja, als je geen haar hebt, prima, maar als je ze wel hebt, waarom moeten ze dan weg? Of is het een ding wat homo’s doen, dat het er beter in glijdt, ik heb geen idee, maar Zilvertje heeft liever een man die puur is, niet zo een naakt vlaggenschip van de pronk. Zou ik verdories niet eens met mijn eigen haar aan kunnen komen, nee, denk dat het met homofilie en pedofilie te maken heeft, nou homo’s mogen het van mij zelf weten als ik maar niet hoef en pedofielen mannen. moeten maar behandeling zoeken en zichzelf dan in de folie wikkelen en er niet meer uitkomen.

    • Dirk zegt:

      Nou Zilvertje ik weet niet of er nog veel mannen zijn met haar met al die tondeuses in de handel maaaar ik ken er nog wel een hoor.

  14. jammer dat ik niet van spierbundels houd
    anders wilde ik hem wel even van je lenen

    • Zilvertje zegt:

      Ja, jammer, want ik heb die twee naaktslakken over en ze lopen de hele dag te pronken, ik dacht ik zet ze aan het werk, maar nee, dat willen ze niet, dan worden hun handjes vies, ze doen niks anders dan rondhangen in de sportschool, krachttraining noemen ze dat, ze kunnen beter wat doen aan hun hersencellen. :^)

  15. oma zegt:

    Ha zilvertje,

    Had ze vaandaag wel kunnen gebruiken om wat zwaar werk te doen. oma

  16. Zilvertje zegt:

    Ja, die ken ik gelukkig ook.

    Oma, u mag ze altijd lenen, ze staan hier in de weg.

Geef een reactie

