President Abdulla Gül van Turkije In Nederland.

AMSTERDAM –  President Abdullah Gül van Turkije is dinsdagochtend begonnen aan zijn 3-daagse staatsbezoek aan Nederland. Bij het Koninklijk Paleis op de Dam in Amsterdam werden hij en zijn echtgenote Hayrünissa ceremonieel welkom geheten door koningin Beatrix.

Er waren veel mensen, er werd een krans gelegd op de Dam. Leden van het kabinet waren aanwezig, Prins Willem-Alexander en veel militairen en politie. Er waren lakeien en het was steenkoud. De koningin had zich gekleed in de kleuren van de Turkse vlag.

De vlag voor het paleis had ik snel opgehangen. Grappig was het om te zien hoe tot op het laatste moment de rode loper voor de president werd schoongeveegd met een bezem, het waaide best hard en Amsterdam is een vieze stad.

Uw vliegende reporter had haar cameraploeg niet mee, dus u moet het doen met mobiele foto’s. Ik heb ze allemaal gezien en ze staan ook op de foto, maar helaas het is te klein om het te zien, onze toekomstige koning zwaaide heel vriendelijk en de koningin was statig en prachtig om te zien, ook zij had een lieve vriendelijke lach voor het volk over.

Zilvertje.

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

49 reacties op President Abdulla Gül van Turkije In Nederland.

  1. Dirk Stam zegt:

    Nou toch leuk dat de koningin gkleed was in de turkse vlag zeg maar de jurk van de turk nou en dat het zo koud was dat was zelfs bij ons in het dorp merkbaar ,ook de foto,s zien er koud uit.
    Had die GULI die kou meegebracht of was zijn vrouw daar verantwoordelijk voor.Was zijn vrouw gekleed in de Nederlandse vlag of had zij alleen de wimpel aan.
    Heb jij daar dan geen foto,s van gemaakt?Nou ik heb wel in de krant een foto gezien dat ze een hoofddoek op had.
    Maar de damschreeuwer was preventief opgepakt en Wilders was er ook niet bij zeker zal ook wel preventief zijn opgepakt.
    Nou ik ben toch blij met jou verslag nog een leuke dag verder met de groeten van Dirk Stam

  2. Zilvertje zegt:

    Zijn vrouw had een prachtige creatie aan, een zacht groene tint en ja, een soort van sluier op haar hoofd, heel mooi hoor, echt heel mooi. Mijn mobiel kreeg het niet scherp, de Dam was afzet, je kon het alleen van een afstand zien, veel volgwagens, bussen, veel motoragenten, ik keek mijn ogen uit. De kranslegging heb ik helaas gemist, ik had een drukke ochtend, kwam pas bij het vertrek aan, maar had het niet willen missen.

    Ja, ik las het op internet, de Damschreuwen hebben ze opgepakt, hij was in de buurt en wilde niet weggaan.

    Ps, op de foto’s van de telegraaf zie ik dat haar kleding meer zalmkleurig was, gek hè, ik zou zweren dat het groen was, maar goed, ik ben en blijf een rare vogel.

  3. Verbaast me niks; de koningin die zich ondergeschikt maat aan de wensen van de turk, die haar als ongelovige hoer beschouwd.(Zijn terminologie)
    Als ze een heel klein beetje karakter had gehad, had ze zich normaal gekleed, of in de kleuren van NL.
    Dit is een nationale schande.

    • Zilvertje zegt:

      Het is mijn mening dat ze haar kleding had aangepast, veel rood en de rest zwart, of ze het bewust gedaan heb, weet ik niet, dat maak ik er van. Ik weet ook niets van dat Gul haar heeft uitgemaakt voor ONGEL H, nee, in tegendeel, het zag er allemaal heel gemoedelijk uit, er werd veel gelachen en de sfeer na afloop onder het publiek was ook gezellig, de auto’s ( erg veel met een ambulance als laatste ) reden weg en Turkse en niet Turkse mensen toeristen en God mag weten wie nog meer, stonden fijn na te praten, heel gebroederlijk. Zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen, je toon is vijandig, terwijl het toch heel belangrijk is dat de mensheid nader tot elkaar komt en wie kan nou nog zeggen dat hij schone handen heeft? Dat zijn alleen de baby’s onder ons. Ik begrijp nog lang niet alles van de wereld, maar een vriendelijke toon en gastvrijheid doet een hoop goed. Weet je wat een schande is? Dat jij altijd moet schoppen tegen dingen, geef je zelf eens een schop, zou wel eens in jouw hart willen kijken, is het verbitterd, of ben je gewoon een irritante lolbroek? Ik denk dat je wel meevalt, gewoon wat liefde mist!

  4. Amsterdam een vuile stad, het is toch niet waar:-)
    Ik dacht de schoonste stad van Nederland.

  5. Zilvertje zegt:

    Antoinette, het was weer vreselijk, zou tijd worden dat ze de mensen die niks doen en wel hun hand lophouden en wel wat kunnen, op pad stuurden om bonnen uit te delen, gooi je wat op de grond, of kwat je, dan een flinke boete en van dat geld de schoonmakers betalen, meer betalen dan ze nu verdienen.

  6. De islam is net zoiets als de SS in de oorlog.
    De basisgedachte van de islam is: eenieder die geen moslim is, is een hoer of een varken.
    De basisopdracht voor iedere moslim is: –de afvalligen afmaken, langszaam; de rest van de wereld bekeren tot de islam, degemnen die niet willen afmaken, daarna de andersdenkenden moslims afmaken.
    Dat is waarom er zelfmoordaanslagen zijn van soenieten tegen shiiten en omgekeerd .Uiteindelijk is de islam pure totale vernietiging; er zit NIETS positiefs aan.

    Dat is niet omdat ik het zeg, maar omdat de islam zo is.
    Als turkije bij europa komt, is dat het voorspel op een eindeloze burgeroorlog en het einde van beschaving.
    Nog beter zou het geweest zijn, als de nazi’s de oorlog hadden gewonnen.
    Er is NIETS goeds aan de islam.
    Vandaar dus.

    Verder heb ik niks tegen andere geloven,is mijn pakkie an niet, maar dat is van geen belang.De hindi, de boedisten: vind ze allemaal prima, want er is niet EEN richting, die dezelfde vernietigingsdrang heeft als de islam.

  7. Zilvertje zegt:

    Elk geloof kent mensen die radicaal zijn, ik weiger te geloven wat je zegt, je beledigt zo al mijn vrienden en vriendinnen de grootste angst die een mens kan bezitten is de angst een ander niet lief te hebben, er vrienden mee te worden, te leren kennen.

    Mensen die radicaliseren moeten in de cel, en met de rest gewoon heerlijk doorleven, lief zijn voor elkaar, elkaar wat gunnen, daar wordt de wereld mooier van.

  8. Dan moet je de hele islam in de cel gooien; de islam is pure destructie; er zit geen goeds bij.
    Bij de SS zaten ook mensen met vrienden.
    En na het seriematig afmaken van mensen gingen ze daar gezellig een kaartje mee leggen.
    Dat wil niet zeggen det de SS een goede instelling was.

  9. Kijk simpelweg wat er dagelijks gebeurt.Kijk wie er in NL op straat feestvierden als er weer een paar gijzelaars onthoofd waren, of als er een bomaanslag was geweest.
    Kijk straks naar afghanistan; daar worden straks weer tientallen vrouwen afgeschoten, omdat ze gewerkt hebbenm of omdat ze naar school gingen.
    Leuk vermaak.

    Er is niet EEN geloof of filosofie die zo bloeddorstig zijn; ze zijn ook erger dan de nazi’s.

  10. Maar het staat je vrij een andere mening te hebben.

  11. Zilvertje zegt:

    Nou gelukkig kom ik gewoon buiten en ontmoet de mensen, ik heb andere ervaringen, ik ken alleen mensen die moslim zijn en heel vredelievend, die andere zullen er ook wel zijn, maar die ken ik niet en zitten mogelijk vast en als ze zo erg zijn als jij zegt en nog vrij rondlopen, dan komen ze vanzelf vast te zitten, nee, ik ken alleen mensen met dat geloof die lief zijn en creatief, nadenkend, delen en gestudeerd hebben, gewoon heel beschaafd zijn. Dus jammer voor jou dat je van die nare ervaringen hebt, durf je nog wel naar buiten, moet ik je eens komen ophalen, dan laat ik jou mijn mensen zien, die zijn echt enig, je bent welkom.

  12. Irak Iran Afghanistan Taliban zelfmoordaanslagen bomaanslagen –bestaan allemaal niet….
    droom maar lekker door.

  13. Zilvertje zegt:

    Nou je hebt je weer lekker kunnen ontladen. Lucht het op, ik heb me ding gezegd, niks meer aan toe te voegen. Onze gevangenissen zitten vol met zielige stakkers, die weinig hebben geleerd en dom zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat alle mensen dom zijn en zielig en kwaadaardig.

    Gelukkig ben ik niet zo een angsthaas als jij, weet je als we allemaal eens liever deden en echt naar elkaar luisterden dan ging het op de wereld veel beter, dan hoeven we alleen de rotzakken nog in de cel te zetten en dan is het klaar.

  14. Degene die de islam uitvond was Mohamed.Hij was een figuur, die meisjes van 6 jaar neukte, massamoorden pleegde, lustmoorden, rover en een doortrapte psychopaat was.
    Een soort van Manson, maar dan grootschalig.
    Zijn volgelingen, de moslims, vinden dat acceptabel.
    proost.
    Nu nog vind de hoogste moefti van Saoudie dat een kind van 9 oud genoeg is voor sex.
    Maar allez; ik zie dat verkeerd..

    In de geschiedenis zijn er altijd wel zeer zwaar crimineel gestoorde stromingen geweest; maar niet een zo groot en zo gevaarlijk als de islam

    Maar je kan straks met je moslimvrienden gaan kijken naar wat gezellige onthoofdingen met een electrisch broodmes, ophanginegen, fusillaties, levende begravingen e.d.
    Altijd leuk voor een saaie zaterdag

  15. Zilvertje zegt:

    Je bent net zo hardnekkig als hoofdluis, maar meer schadelijk. Het is bij jou zwart of wit, moeilijk mens lijk je me.

  16. ramireziblog zegt:

    Beter foto’s vanuit de verte dan een mobieltje met een telelens..

  17. terrebel zegt:

    Lijkt mij machtig om daar bij te zijn! Je bent vast een gelukkig mens. In tegenstelling dat de arme paranoïde Pierre die hierop vast iets zal zeggen als “Ik ben niet paranoïde maar weet zeker dat ze mij moeten hebben!” Triest. Maar ook mensen die lijden aan achtervolgingswaanzin hebben recht op een mening. Zelfs wanneer zij die niet zelf hebben bedacht maar hebben gekopieerd van De Telegraaf of dochterondernemingen Geen Stijl of PowNed. Dat is ook zo mooi aan een democratie zoals de onze: zelfs zij die tegen democratie zijn (en bijvoorbeeld vinden dat moslims geen mensen zijn en daarom geen stemrecht zouden mogen hebben) mogen hun zegje doen zonder te worden opgepakt.

  18. Zilvertje zegt:

    Terrebel, wat zeg je dat mooi. Ik heb minder geduld dan jij, ik begin altijd gemeen op hem te mopperen, maar ik ken hem dan ook al langer dan vandaag, ik begrijp dat gezeur nooit, ik vind die mensen juist veel liever dan mijn eigen volk, zo zacht, zo lief….. Was jij er dan niet, je woont toch heel dichtbij? Ik moest vandaag in Amsterdam zijn in Oud Zuid, alles was even anders, tram en zo, omdat dingen waren afgezet, maar ik wist er toch te komen, op de heenweg zag ik het allemaal al, maar kon niet die kranslegging zien, kon alleen het weggaan zien, maar vond dat al heel bijzonder, al die kleuren, al die mannen in pakken, al dat zorgvuldig geplande werk. Echt jammer dat mijn mobiel geen mooie foto’s, maakt, naast me stond een man meteen enorme Telelens, ohhhhhhhhhhhh, die heeft vast prachtige foto’s. Ik heb er alleen maar veel, heel veel.

    Ik ga slapen, zo moe, morgen weer vroeg naar de klus.

    • terrebel zegt:

      Was vandaag niet op de Dam maar nu is wel verklaard waarom mijn tram niet kwam en ik twee kilometer mocht lopen…;-) Welterusten, Zilver. En dat je maar mooie dromen mag hebben…

  19. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    De stad Amsterdam is een mooie schone stad, helaas maken de mensen er een rommeltje van.
    Gelukkig is het paleis weer netjes opgeknapt en kan weer eens gebruikt worden voor zijn functie. oma

    ot, hij heeft echt de griep, morgen is hij ook nog onder zeil.

  20. @terrebel: zulke dwazen als jij maakten in de jaren 30 het afmaken van gehandicapten en later van joden zigeuners esperantisten e.d. mogelijk; en in deze tijd de oorlog in afghanistan syrie Liebie irak iran tunesie egypte.
    lekker zo doorgaan; is je therapist tevreden!

    • terrebel zegt:

      Het is okee, Zilver. Pierre kan er zelf niets aan doen. Paranoïa is een vreselijke ziekte om mee te moeten leven. Als daar ook nog narcisme en egoïsme bijkomen…welnu, je ziet aan Wilders wat er dan met je gebeurt; dan ga je zover in het ontkennen van je allochtone afkomst dat je je haar blondeert maar blijft volhouden dat het je natuurlijke kleur is. Of nog erger: je gaat ‘Hart van Nederland’ kijken en noemt dat ‘het nieuws zien’ en je leest De Telegraaf en noemt dat ‘de krant’. Het zal je maar overkomen! 😉

  21. Zilvertje zegt:

    Wil je van Terrebel afblijven aub, ga aub hulp zoeken, je angst is groter dan het hoofd waar het in moet passen.

  22. ga in therapie en neem je pilletjes op tijd

  23. Zilvertje zegt:

    Ja, doe dat zelf, zal je van opknappen! Snap je dan niet dat je hier niet welkom bent met je vreemdelingenhaat. Zie toch in, dan elk volk goede en slechte kent, de slechte moeten in de cel, de goede verdienen respect. Je blik is vertroebeld, je bent een haatzaaier.

  24. Je had een grote bek over pedofielen, maar je aanbid de leer die het tolereert en zelfs promoot; zo ook de volgelingen ervan.
    De leer van de islam is net als de leer van nazi’s-fout
    Daarnaast: ik intereseer me niet voor godsdiensten; en ik ben opgegroeid met vreemdelingen; dat zegt me niks.
    De islam en de moslims zijn de enige waar ik de verachting voor heb.
    De andere pakweg 178 nationaliteiten heb ik niks mee.
    Vreemdelingenhaat? Probeer eens te denken ipv te schreeuwen als een schizofreen viswijf.

  25. Maar ga maar lekker door met je stompzinnigheid; wat nog ontbreekt is dat je met die andere imbeciel een lans breekt voor de nazi’s.

  26. die terrebel: ontsnapt uit pieter baan centrum?

  27. terrebel zegt:

    Oeps! Dat ging even mis…m’n reactie kwam op het verkeerde plekje waarmee ik nu per abuis Pierre blij heb gemaakt…(ik schrijf je reactie vast voor je, Pierre! Aardig, niet?) “Kyk alwwer zoon dom linkschmens die nie eens weet hoeje op un stukje moet reactieren!!!! Loopt tog naar de plomp mann en neem die agterlyke turk maar mee!!!” Alsjeblieft. Graag gedaan! 😉

  28. Ga maar lekker door met je schizofrene fascistoide gebral; een fatsoenlijk woord komt niet uit je bek; dat geldt zowel voor jou als voor je vriendje, de enige die op dit achtelijke blog nog wil reageren
    Ik ben weg; te gestoord hier

    • Dirk zegt:

      En blijf dan ook weg en van Zilvertje afblijven.

      Bij jou komt komt alleen maar vuilspuiterij uit je mond.
      En die grote bek van Zilvertje dat is gewoon een mond een dier heeft een bek of wist je dat nog niet weer niet opgelet op school vroeger.

  29. terrebel zegt:

    Beste Pierre, ik vind het heel erg voor je dat je zo vervuld bent van haat dat je niets anders weet te doen dan mensen uit te schelden terwijl je hen niet eens kent. Nu weet ik wel dat dat kenmerkend is voor mensen met een laag IQ maar ik zou je toch willen verzoeken om een poging te wagen tot zelfstandig nadenken. Als je dat ècht zou doen dan zou je geen mensen als Wilders en Breivik napraten en uit gemakzucht PVV stemmen maar onderzoek doen naar wat Islam nu daadwerkelijk inhoudt. Weet je wat? Als jij met ook maar één aantoonbaar bewijs (of ga je liever af op door haat gevoedde onderbuikgevoelens dan op feiten?) komt dat alle moslims er doelbewust op uit zijn om met geweld Nederland over te nemen, dan ga ik weer met je spelen. Okee? Voor nu: dankjewel voor de moeite van het reageren en een prettige dag gewenst.

  30. terrebel zegt:

    Het is gelukt, Zilver…hij is weg! Ik wist wel dat’t zou lukken; PVV-fans krijgen er helemaal de kriebels van als mensen aardig tegen ze doen…Fijne dag! 😉

  31. joost tibosch sr zegt:

    Oh, Terrebel, onderschat ze niet..ze gaan hun mond pas houden als ze politiek geen stemmen meer hebben. En daar..hoe moeilijk dat ook nog zal worden, zullen wij in de komende jaren voor moeten zorgen..door nu al, zoals hier gebeurt,(en dat gebeurt echt te weinig!) frank en vrij te zeggen, wat we denken en op de beslissende momenten ook zó met rood potlood ons grote stempapier in te vullen!

  32. Dit blog is niet de moeite waard; wat er reageert zijn wat figuren uit een opvangtehuis–of psychiatrische patienten, zoals terreidioot.
    Geeft niks hoor; veel plezier ermee!
    Is je therapeut tevreden?

    • Dirk zegt:

      Ik dacht dat je weg was maar zo te zien kan je het niet laten om gewoon door te gaan, en je heb het maar over een therapeut ga er zelf een zoeken ik heb nog nooit een nodig gehad maar jij des te meer.En als je ergens anders gaat bloggen let dan een beetje op je woorden een beetje fatsoen kan nooit kwaad, ik ben klaar met je de groeten.

  33. Dirk zegt:

    Is goed hoor, moet je wel hard rammelen anders hoor ik het misschien niet.

  34. mennoG zegt:

    Ik heb met verbazing de reacties gelezen 🙂 Zou bijna vergeten waar de blog mee begon…
    President Abdullah Gül van Turkije is dinsdagochtend begonnen aan zijn 3-daagse staatsbezoek aan Nederland….
    Je bent wel een bikkel hoor om de kou te trotseren, maar goed, je hebt dan ook heel, heel, heel veel foto’s 🙂

    Groet,
    mennoG

    • Zilvertje zegt:

      Ja, echt ik heb er heel veel, maar bijna allemaal hetzelfde, zo jammer dat mijn echte toestel nog steeds weg is, ik had zo een leuke. Deze foto’s had ik zo graag met dat toestel gedaan, ik was er vandaag weer, nu staat de kermis er!

      • mennoG zegt:

        wat een verschil… de kermis of de president van Turkije 😉
        Maar beide fotogeniek!
        Wist niet dat je je camera kwijt bent… balen!

  35. Blewbird zegt:

    Je was er, Zilver, je hebt er over geschreven en je hebt het laten zien. Dat is van belang en meer niet. Trots op je!

  36. Zilvertje zegt:

    Ja, ik had een Lumix of zo, was er erg blij mee, net goed voor mij. Mag graag wat op de foto zetten, al heb ik er geen verstand van, maar ik vind het wel erg leuk, doe gewoon, klik en dan is het voor mij al goed, gewoon om het te bewaren en op een dag was hij weg, ik heb er maar een klein jaartje plezier van gehad, ik hoop hem terug te vinden, maar mogelijk heb ik hem ergens laten liggen.

    Ja, ik wist niet wat ik zag, de kermis stond er al, zo een contrast met dinsdag. Maar was wel leuk om daar ook foto’s van te maken, maar helaas en mijn geheugen van mijn mobiel zit vol.

Geef een reactie

