Blauwe heimwee…………………….

( konden we maar alles over doen )

Je eerste schreeuw een hap adem op  moeder aarde

Je luiers, inentingen, eerste schooldag, lieve lach

Je tekening een bol met een lach op pootjes

Nu loop je in duizend slootjes

Ik houd nog net zo veel van jou

Je blijft mijn kleine vrouw

Maar ik herken in jou een vreemde

Door een noodlottig incident

Werden bij ontheemden……..

 

Zilvertje

De bootjes, moeder en kind….. foto zo als altijd van Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Blauwe heimwee…………………….

  1. Di Mario zegt:

    heftige tekst eigenlijk. Het eerste komt me zo bekend voor. ik zit er middenin. Dat laatste hoop ik toch niet mee te maken.

    Love As Always
    Di Mario

  2. Dirk Stam zegt:

    Het is een goede tekst om het kabinet op andere gedachten te brengen dat het kind van de rekening altijd het kind van de moeder is die ook al de rekening krijgt waarvan niet zeker is dat zij die kan betalen.
    Ik vind het overigs een mooie tekst ,met de groeten van Dirk Stam op nu jij sta ik met DirkStam Dirk waar het soms ook over eten gaat!!

  3. Zilvertje zegt:

    Di Mario, nee, pas maar goed op je gezin, gevaar schuilt overal, koester je geluk en waak als een leeuw.

    Dirk Stam, ja, het is onmogelijk om ze zo te bewaken dat niemand ze leed aandoet en na het leed, worden het andere kinderen, komt het hopelijk nog goed, maar nooit meer zo goed als het had moeten zijn als dat het was.

  4. Dirk zegt:

    Ik voel het verdriet met je mee Zilvertje.
    Ik weet natuurlijk waar nu over schrijft sterkte zeesterretjexxx

  5. bij heimwee hoort blauw
    goed getroffen

  6. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Tot een bepaalde leeftijd hebben ze aan je liefde genoeg, maar dan gaan ze hun eigen weg. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

  7. Toen ik deze log las, werd ik er even stil van.
    It’s all in the game, maar jij zit er als moeder mee.
    Sterkte. “Blue” kan zoveel betekenen.
    Groeten
    Albert

  8. ejwblog zegt:

    Ik heb dat gelukkig met dochter nog nooit meegemaakt en hoop dat ook nooit mee te maken. Het lijkt me triest, iets dat blijft knagen.

  9. assyke zegt:

    ik herken er wel iets in
    al is het maar een fragmentje
    de zelfmoord van een moeder op school
    heeft mijn oudste veranderd, al zal het hopelijk
    een tijdelijke zijn
    hij is meer in zichzelf gekeerd, wat je zegt van vreemde
    klopt wel, ja

    gedeeld bloed en nog veel meer,
    maar dan ineens krijgen ze ongedeelde ervaringen

    ik wens je veel sterkte en vooral veel wijsheid in deze moeilijke
    fase, lieve Zilver

  10. Zilvertje zegt:

    Dank voor jullie reacties, het is een loodzware dag, ik heb haar vandaag moeten wegbrengen, het voelt alsof ik dood ben, afgesneden, veel verdriet.

Geef een reactie

