Opnamedag erectiepilfilmpje.

“Dokter, kan u snel komen, ik heb een vreselijk groot probleem, nee het is niet mijn hart, nee, het gaat met mijn gezondheid best wel goed, maar ik heb u nu even nodig!” Met een uitgerekte arm probeerde hij zijn mobieltje op de afzuigkap te leggen, hij bibberde en was overstuur.

Hij had die ochtend een douche genomen vlak voor hij naar zijn werk ging, schone kleding aan en jeetje, daar liet het knoopje van zijn overhemd los, dat kleine knoopje dat bij een mouw zit. Overal zocht hij naar een draadje en een naald om de knoop er aan te zetten, maar nergens dus. Had hij nog een ander gestreken overhemd in de kast? Nee! Dus toch een naald en een draad zoeken.

In de keuken in het rommelaanrechtkastje daar stond een potje met batterijen, en andere dingen, mogelijk vond hij daar wat hij zocht. Hij was een kleine man, dus moest altijd ergens opstaan om in zijn bovenkastjes te kunnen kijken, soms klom hij op het aanrecht, dan had hij overzicht over de hele kast, dat deed hij nu ook, maar omdat hij nog geheel ontkleed was en het aanrecht nat, maakte hij een val van het aanrecht op de grond en stootte zijn hoofd tegen iets hards.

Veel tijd had hij niet, de knoop moest aan zijn overhemd en de klok tikte maar door. Wederom klom hij op zijn aanrecht en deed het kastje open, daar stond het potje, gelukkig! Hij schoof de wrijfwas opzij, zo ook de muizenval en toen was het in een flits gebeurd, de muizenval klapte dicht en ik kan u zonder lachen haast niet vertellen wat hij daar op het aanrecht zelf voor muis gevangen had. De piemelmuis, een klein glad beestje dat onder donkere, broeierige en vochtige omstandigheden een geweldige groei kan doormaken bij de aanblik of denken aan een bv een vrouw. Maar nu was de piemelmuis erg geschrokken en gereduceerd tot de grote van het tuitje van een opgeblazen ballon en zat helemaal klem en keek erg zielig. Hij schreeuwde van de pijn en zag allemaal bloed. Help! Bloed! Bloed! Gelukkig had hij zijn telefoon in zijn hand en daarmee had hij de dokter kunnen bellen. En viel daarna flauw.

De dokter kon zomaar niet binnen komen, de huisbaas kwam met de sleutel en zo vonden ze mijnheer de Vries op het aanrecht ineengedoken, en onder het bloed, de dokter zag dat het bloed uit een hoofdwond kwam. Samen met de huisbaas tilden ze mijnheer de Vries op de bank en daar zagen ze dat zijn piemel gevangen zat in een muizenval, deze werd snel verwijderd, een ambulance werd besteld. De mobiel op de afzuigkap ging af, de dokter nam het bericht aan. Waar de Vries toch bleef? Hij moest binnen tien minuten in de opname studio zijn, anders namen ze een ander. Neemt u maar een ander sprak de dokter bezorgd, hij heeft een ongeluk gehad, we vervoeren hem nu naar het ziekenhuis……. Ehhhhhhhhhhhhh, wat is het eigenlijk voor een opname? Het is een promotiefilmpje voor een nieuwe erectiepil vertelde de stem aan de lijn. De dokter zuchtte diep en je zag een kleine lach op zijn gezicht.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

28 reacties op Opnamedag erectiepilfilmpje.

  1. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Antoinette, het is een reactie op al die nare berichten over misbruik, ik haal vandaag mijn eigen gram, de menselijke hersenpan zit gek in elkaar, ik kon vanmorgen niet echt goed op gang komen, schreef dit en nu gaat het super!

  2. selmasalo zegt:

    Heb wel eens EHBO-verhalen gehoord van dit soort:
    komt een man binnen met de hals en scherven van een gebroken melkfles om zijn bloedende piemel (die fles was vacuüm getrokken door zekere ritmische bewegingen, en in paniek had-ie ‘m kapotgeslagen).
    En: komt een man binnen met de mond van de stofzuigerslang om z’n piemel.
    Of: komt een man binnen met een afgebroken dildo in z’n dikke darm, etc…

  3. Wllm Kalb zegt:

    Waar een goede dosis fantasie al niet toe kan leiden! Heerlijk verhaal, met treffende details.

  4. Zilvertje zegt:

    Selma, wat erg en toch zit ik zo te lachen, komt allemaal door Robert en al die zieke lieden dat ik er zo om moet lachen. Ja, je maakt wat mee op de eerste hulp!

    Wllm Kalb, dankjewel!

  5. Di Mario zegt:

    Hier moet ik zeker wel om lachen, om die Robert zeker niet. Wat een walgelijke man. En die vriend/echtgenoot van hem net zo. Ik heb er gewoon weer woorden voor, maar ik denk dat je dat wel herkent.

    Love As Always
    Di Mario

  6. Zilvertje zegt:

    Di Mario, ja, erg hè, en dan heeft hij nog zoveel noten op zijn zang, hoe durft hij, hij heeft in mijn ogen alle aanspraak op wat dan ook verloren, want hij had geen medelijden en respect voor die arme kinderen, ik hoorde eergisteren op het nieuws dat er een kindje bij was dat door hem misbruikt is dat nog maar enkele weken oud was, bloedstollend, ik moet het uit mijn hoofd zetten, ik heb nu even wraak genomen, door dit te schrijven raar he? Is je weblog al weer te zien?

  7. ejwblog zegt:

    Leuk verhaal. Beeldend geschreven, ik zag het voor me

  8. Zilvertje zegt:

    Dankjewel EJW! Als ik zo doorga hoop ik volgend jaar ook op het boekenbal te verschijnen, met mijn boek: Pikante en rare verhalen van Zilvertje. :&)

  9. Ik geloof er geen ‘zak’ van ;-))

  10. Zilvertje zegt:

    Hahahahah, ja, die zag blauw! :^(

  11. Dirk Stam zegt:

    Zilvertje
    Ik heb nooit geweten dat je in een muizenval een erectie kon krijgen en ik ga het ook niet uitproberen maar ik heb vreselijk moeten lachen om het verhaal,het is heel beeldend geschreven want ik zag het zo voor me of ik er bij stond te kijken heel geestig.
    Ik hoop voor de patient dat ze hem toch nog kunnen repareren en dat hij voortaan zich niet meer aan de muizenval zal vergrijpen,met groeten van Dirk Stam

  12. Zilvertje zegt:

    Dirk Stam, jouw reactie is ook heel grappig, dank! Je begrijpt het wel he, het komt uit mijn grote duim. :^) Fijne dag! Ik moet erg om jou lachen, heerlijk is dat!

  13. Zilvertje zegt:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/11715298/__Robert_M._mag_verklaring_afleggen__.html

    Hij mag wel veel vind ik en hij wilde de ouders het zwijgen opleggen, hoe apart deze vreemde wereldburger.

  14. Dirk zegt:

    Nou Zilver die arme meneer de Vries zal heel lang wijdbeens moeten lopen en dat knoopje aan het overhemd hoeft ook voorlopig niet meer voor hem brrrrrrrrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken.

    En zo’n muizenval is misschien ook wel iets voor Robert M. en zijn trawanten maar dan de rest van hun leven erop laten zitten en nooit meer achter de tralies vandaan komen.

  15. Zilvertje zegt:

    Dirk, ja, bij deze hebben al die hufters hun eigen klem op de piemel, zal ze leren!

  16. fulpsvalstar zegt:

    Auauauau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Zilvertje zegt:

    Flup, ja, denk dat het heel pijnlijk is, maar ik heb niet zo een ballontuitjet, dus ik gis maar wat.

  18. Burro zegt:

    Zielig verhaal eigenlijk Zilver. Het is maar goed, dat het fantasie is.😉

  19. Dirk Stam zegt:

    Nou ik heb mijn muizenval op marktplaats gezet zo,n val in huis is mij te gevaarlijk zowel voor de muizen als voor mij en dan ook nog kaas erin doen om een muis te vangen.
    Nou ik laat mijn muis niet vangen met kaas ik wil er graag een glas wijn bij.
    Ik wacht dan ook een nieuw soort muizenval af waar dus ook een wijnglas in verwerkt is,en als die er dan is en er daar dan een update van waar ook nog weer een fles wijn in verwerkt is dan koop ik er wel weer eentje en mochten ze goed koper zijn dan normale flessen wijn dan koop een hele karton zie zo en nu de groeten van Dirk Stam

  20. Er is zóveel misbruik dat je soms denkt ‘misschien is het wel normaal’….

    Maar het is gewoon dat mannen hun grens moeten aangeven maar dat lukt bijna niet
    met dan buitenhangende zaakje, de pielemuis (in al z’n hoedanigheden)

    Liefs, Annet (zelf ook misbruikt)……

  21. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Ha, ha, daar zit je dan met je goeie gedrag op de aanrecht.
    Wat een kleinknopje wel niet te weeg kan brengen. oma

  22. Tegenwoordig is het een sport om binnen de rechtspraak de feiten zodanig te bagatelliseren dat de misdaad onderuit wordt gehaald. Robert is een psychisch zeer beschadigde narcist. De maatschappij zal tegen hem beschermd moeten worden. Dat is in ieder geval duidelijk.

  23. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Heb je reactie ietsjes gewijzigd om het niet te lang te maken, met uw wel nemen.🙂
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM. oma

  24. Apiedapie zegt:

    Au! Ik voel het gewoon. Gelukkig dat het maar een verhaaltje is. Over een ander.

  25. Zilvertje zegt:

    Ja, Apie, gelukkig maar!

Geef een reactie

