Meldpunt rare snoeshanen. ( naar een voorbeeld van Geert Wilders )

Wat Geert kan, kan ik ook en vandaag is mijn meldpunt geopend, het meldpunt: rare snoeshanen.

Waar Geert meer kijkt uit welke cultuur iemand komt, en waar je hem op af kunt zeiken, kijk ik gewoon naar de ergernis en het gevaar dat iemand oplevert. ( En op mijn lijstje zie ik geen Polen, maar wel rare snuiters )

Als eerste komt Geert zelf op die lijst, want hij doet mijn naam als Nederlander geen eer aan. Hij valt maar steeds vrouwen met een hoofddoek aan en mensen uit andere culturen, hoe laf.

Op twee alle mensen die tot zijn partij behoren die door brievenbussen plassen en buurvrouwen en gezin bedreigen en mensen met een ander geloof schofferen.                          ( drankorgels )

Op drie alle hoge pieten van de banken die ons voor de gek hebben gehouden.

Op vijf alle uitvreters van de verzekeringsmaatschappijen.

Op zes, alle rijke mensen die niet willen delen en die overal korting willen en de boel bedotten.

Op zeven de Nederlandse Spoorwegen, die treinen heeft laten ombouwen tot luxe praathoekjes, met stopcontacten voor de eersteklassers, terwijl er geen wc in de trein te bekennen is in de trein die ik altijd neem en ik betaal ook de volle mep, terwijl de trein niet eens goed op tijd rijdt, bij een vlokje sneeuw, liever in bed blijft en geen informatie geeft als je uren staat te verrekken van de kou op een perron.

Op acht Henk Bleker, die onze natuur vergiftigt, terwijl hij juist zo van de bijtjes en de jonge blommetjes is, maakt hij alles morsdood en is hij een draaikont van het zuiverste water. ( Hedwig Polder )

Op negen alle automobilisten die me echt van mijn fiets af rijden omdat ze denken dat ik aan een centimeter rijweg genoeg heb.

Op tien de strooiwagens die niet de voet-en fietspaden strooien.

Wie mag er van u aangemeld worden?

 

Zilvertje.

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

39 reacties op Meldpunt rare snoeshanen. ( naar een voorbeeld van Geert Wilders )

  1. Je bent stoom aan het afblazen!!! Dan ben je vast beter aan het worden :)) Aangezien we de politici zelf hebben gekozen worden we ook nog medeplichtig 😦 Time for a change!

  2. Zilvertje zegt:

    Kitty, maar mijn stem had hij niet hoor! Ja, ik heb alleen zondag alleen in bed gelegen en elke dag een stuk gezondheid er bij maar het was weer even heftig! xxxx

    Ik had dit van de week al bedacht, maar ik had ff alle kracht nodig voor wat echt moest!

  3. Voor mij mag Bleker op de tweede plaatst, samen met alle jagers, Wilders en zijn bende op een en de banken op drie.
    Dan de rest van de politici, geen is te vertrouwen.
    En de ondernemers die alleen aan zichzelf denken.

  4. Zilvertje, weer ziek geweest? Een griep?. Goed uitzieken hoor, laat je suikerhartjes ook maar wat doen, daar zijn ze oud genoeg voor.

  5. Zilvertje zegt:

    Antoinette, ja, ik denk dat ik het wel met je eens ben, de volgorde kan herschikt worden. Ja, heb best de griep gehad, dan vrees ik altijd voor mijn longen, maar het liep net goed af, op eigen kracht. Ik loop telkens van alles op. Ik heb gehoord dat ik aan trauma verwerking moet doen, dat dan alles goed komt. Ik heb al iemand gevonden, daar wil ik het bij doen, want ik moet nog heel wat jaren mee en nu blokkeert steeds alles en wordt ik steeds ziek. xxx

  6. Zilvertje zegt:

    Oh, ja, Hartjes doen niks, zijn nu even heftige tegendraadse pubers, maar goed, aan alles komt een eind.

  7. Is dit niet slechts een kwestie van tijd? Binnenkort pikt niemand meer dat de graaicultuur in stand wordt gehouden. En dan moeten de politici wel volgen. Het belangrijkste is het vergroten van bewust leven voor iedereen. Dan trapt ook niemand meer in de voorstelling van zo’n figuur als Wilders.

  8. reinejragolo zegt:

    Ik meld mezelf aan.
    Sinds ik ontdekt heb dat we allemaal rare snoeshanen zijn denk ik het allemaal beter te begrijpen en schrik ik niet meer zo van de gedragingen van anderen. Ik ben wel een groot voorstander van een maatschappij met een sterk zelfreinigend vermogen. Wakker blijven, blijven lachen, met elkaar afspreken wat toelaatbaar is maar bovenal een gezonde tolerantie nastreven.

  9. Zilvertje zegt:

    Kitty, helemaal met je eens! Wat heb jij een geweldig filmpje op je blog, hilarisch en ze maken ook prachtige muziek.

    Reine lachen, ja, je mag op de lijst hoor, dan zet ik mezelf er ook op. Maar toen ik heb van de week hoorde, schoot ik zo in de lach, ik dacht die man zet zichzelf zo te kijk, want hij stikt zelf van het rare volk in zijn partij, mensen die dingen doen die echt zo niet kunnen, hahahaahahah, zo jammer dat ik het hem niet persoonlijk kon zeggen, ik ga hem al meer zien als de Nederlandse volksclown.

  10. ejwblog zegt:

    Alle punten. Wat de laatste ergernis betreft viel mij ook het niet strooien op fiets en voetpapaden op. Alsof voetgangers en fietsers wél een doodsmak mogen maken. Volgens mij moet het mogelijk zijn om de desbetreffende gemeente aansprakelijk te stellen bij een ongeluk wegens nalatigheid.

  11. Bij mij staat op ergernis nummer 1: Jan Mulder als hij bij De Wereld Draait Door zijn 5 grootste ergernissen van de maand komt vertellen. Die man is het prototype van de zelfingenomen, stronteigenwijze betweter. Ik heb aan weinig mensen een hekel, maar zodra ik Jan MUlder op de buis zie, zet ik zo snel mogelijk het geluid uit. Jammer, want ik vind DWDD zo’n leuk programma en ik vind dat Matthijs van Nieuwkerken het bijzonder aardig en met grote belangstelling voor zijn gasten presenteert.

  12. Zilvertje zegt:

    Hahahah, ik ben vier vergeten! Nou die is ff voor mijn Hartjes, die wonen in mijn hart, maar zijn tijdelijk onmogelijk.

    EJW, ja, raar he? Ik zag oude mensen en moeders langs gaan met rollator, kinderwagen boodschappen, maar het was niet te doen en al die mensen op de fiets, zo onbeschermd en koud en die auto’s die hadden een prima wegdek, gewoon schande. ja, ik vraag me af, of die schade te verhalen is, maar je zit niet op al die ellende te wachten, ik ben in 2002 overreden door een auto en het is gruwelijk, met glad weer loop ik, bang om weer onder een auto te komen.

  13. Zilvertje zegt:

    Ridzerd, ik moet altijd erg om hem lachen, maar ik ken die types wel, als je die om je heen hebt, is de zon even uit je leven denk ik, van hem weet ik het natuurlijk niet zeker, maar makkelijk lijkt hij me niet, maar op afstand kan ik hem hebben, lachen!

  14. Dirk Stam zegt:

    Van mij mag AH ook op die lijst want de muppet poppen zijn op dat zijn die kinderlokkers zodat moe of pa dingen kopen die ze zelf niet nodig hebben.
    Maar er zijn ook andere kinderlokkers laat AH daar eens mee gaan praten want je weet maar nooit of de verkoop nog gestumileerd kan worden met andere prullaria.
    Gezondheid weer in orde hoop ik voor je groeten Dirk Stam

  15. Zilvertje zegt:

    Ridzerd, daar heb je denk ik wel gelijk in, maar ik bezondig me ook aan praten en schrijven over mensen die ik helemaal niet ken, bv Wilders, ik zal hem al wat beledigd hebben en eigenlijk is dat helemaal niet lief van me, ik hoop altijd dat het onder humor valt en onder kritisch zijn, maar ik weet wel dat als men iets over mij schrijft dat ik ook wel eens moet happen naar adem, dat komt dan aan, zo moet het natuurlijk ook aankomen bij al die mensen die ik bespot. Ik kan je het ook niet helemaal uitleggen waarom ik het nou zo graag doe, het is mijn zwarte kant. Maar ik zie ook een goede kant, ik neem het op voor mensen die hij altijd moet hebben. Ik ben juist zo blij met al die culturen in ons land en al die andere gebruiken en rituelen. Ik vind pas iemand fout als hij gemeen doet. Echte boeven zijn vaak zo gek als een deur, behandel ze of zet ze vast, maar koppel het niet aan hun afkomst. Bij elke geplaatste bom of schietpartij haal ik opgelucht adem als het “”gewoon”” om een Hollander gaat, want ik gun het die rotzakken niet, dat altijd een andere cultuur te kijk gezet kan worden.

    Nee, Mulder vind ik niet aantrekkelijk, zou ook niet gezellig met hem kunnen lachen en praten, maar om hem lachen kan ik wel.

    • Nu ja, ik bedoel helemaal niet dat men nergens kritiek op mag hebben, maar het is meer de manier waarop. Jan Mulder doet het naar mijn smaak op een uiterst irritante en krenkende wijze. Ik heb dat bij jou nog nooit gezien. Ik zet niet voor niets af en toe een like bij jouw blogs. Je hebt ook een goed gevoel voor humor, die humor van Jan Mulder vind ik meestal helemaal niks.

  16. Zilvertje zegt:

    Dirk Stam, AH, nou die ook op de lijst, ja, ik hoorde gister op de radio dat de poppen op zijn en er was nog een halve week te gaan, er waren nog wel varkens, maar die schijnt niemand te willen, die vond ik vroeger wel schattig.

    Ja, die acties zet denk ik wel degelijk aan tot extra inkopen, ik was vroeger ook klant en spaarde het kerstservies, nou wat een ellende, ik had maar drie kopjes en schoteltjes, dat was ook zo snel op, maar je moet wel bij betalen, nou dan had ik dat geld wel anders kunnen besteden.

    De familie H, vond ik altijd wel erg lief, door mijn werk vroeger, heb ik de oude H meerdere malen meegemaakt, wat een schat, zo lief, zo gewoon, zo eerlijk. Zijn zoons, waarvan een is vermoord, kenden ik alleen van afstand, maar ik heb het toen vreselijk gevonden dat dit allemaal gebeurde en dan die arme kinderen en vrouw.

    Als werknemers vroeger van de AH werd ik goed opgeleid, goed verzorgd en de arbeidsomstandigheden waren geweldig. Ben daarom ook lang klant gebleven, tot het moment dat AH zelf werd opgelicht, toen werd alles anders, ook in de winkels. Ik vind ze nu veel te duur en alles is verpakt, ik kon nog wel eens in dat eerste winkeltje op de Zaanse Schans, dat is genieten, ik wil wel veel van die dingen terug………. ik laat altijd veel verpakking in de winkels achter, gek zijn ze, overal doen ze iets om, straks pakken ze nog de kassameisjes in! :^)

    Veel groetjes Dirk Stam.

  17. lebonton zegt:

    oef, dit kan wel eens een druk meldpunt worden.

  18. Zilvertje zegt:

    Ridzerd, dankjewel, dat doet me goed, want soms twijfel ik wel eens of ik het niet te bont maak.

    Maar denk wel dat ik je begrijp, anderen heel klein maken en zelf groter worden, daar moet ik dadelijk aan denken. Ik denk ook altijd aan mijn ex-man, zo een type is Mulder ook, kan daar ook niet zo goed tegen hoor. Als je netjes en beleefd bent, kom je bij deze mensen nooit aan bod.

  19. Zilvertje zegt:

    Lebonton, nou, weet je, ik schrijf te onregelmatig, dus veel mensen ben ik nu kwijt en het zijn niet de tijden zoals bij de krant, ik denk dat veel mensen of gestopt zijn, of over naar Facebook, maar dat kan me nog steeds niet bekoren.

    Maar toch is het heel gezellig dat ik al wat reacties binnen gehengeld heb, heb jij er ook nog eentje?

  20. assyke zegt:

    ik vind een Meldpunt waarbij je je zelf kunt aan melden
    zinvoller
    Meldpunt Sorry voor mijn Ego
    zoiets

  21. Zilvertje zegt:

    Assyke, die ik goed, nou dat wordt een lange lijst!

  22. joost tibosch sr zegt:

    Meld me ogenblikkelijk aan bij jouw snoeshanenmeldpunt. Alleen het woord “snoes” is reden genoeg! Wat Wilders betreft, heb hem aangeraden om zijn 40.000 anonieme klachten onverwijld aan justitie en politie te melden, zodat zij die anonieme klachten nauwkeurig op waarheid onderzoeken en afhandelen. Wedden dat hij dat niet doet?

  23. Roberto la Verita zegt:

    Kunnen rare snijbonen ook aangemeld worden?
    Zoja,dan ben ik de eerste.
    groetjes,
    Roberto

  24. Zilvertje zegt:

    Joost, alleen al een kijkje in de gegeven van het meldpunt lijkt me bijzonder. Ik denk dat Geert onlangs en Babyworld en de KPN heeft gehackt, zodat hij met al die adressen een melding kon doen bij zijn eigen meldpunt, want welke sukkel gaat nu daar melden en wat dan nog? Maar nu met zijn hack zal hij veel meldingen hebben, allemaal hetzelfde BV: Er woont een stomme dronken Pool naast me, hij werkt zwart en rijdt te hard en wordt verdacht van hoofddoek dragen in de nacht en daar dan duizend variaties op. BV dat hij begint met: er woont een dronken hoofddoek naast me en die rijdt zwart en zingt liedjes uit de KOORJAN en Ingrid. Of er hangt elke dag een zwarte boerka in een Poolse auto, dronken en werkt dan zwart op de achterbank, met getrouwde mannen en ze wassen hun kruisje richting Mekka, of zo, nou ja, zo iets, dan lijkt hem mogelijk best wel echt. Ja, nu je het zegt, daar kan de politie toch niks mee?

  25. Zilvertje zegt:

    Roberto, ja, rare snijbonen zijn ook welkom, dat zijn de krenten in de pap.

  26. Roberto la Verita zegt:

    Ja Zilvertje,we maken er nu wel een grap van,maar je zal maar van Poolse (e.a.) afkomst zijn.
    Wordt het Ned. Volk niet klaar gestoomt,voor iets wat we zo’n 70 jaar geleden dachten achter
    ons te hebben gelaten?
    En dat bij gebrek aan Joden nu de allochtonen het slachtoffer worden,
    Het wordt tijd dat we Wilders toeschreeuwen”BLIJF MET JE POTEN VAN ONZE BUITELANDERS AF”
    En behandel ze zoals jezelf ook behandeld wilt worden.
    Roberto

  27. Zilvertje zegt:

    Roberto, het is verdrietig en gevaarlijk, op nu.nl heb ik daar ook al iets over gezegd, door zijn uitlatingen, zien andere mogelijk dit als een vrijbrief mensen maar te mogen beschimpen. Als ik Poolse was en zou hier mijn geld verdienen, dan zou ik me zo ongemakkelijk gaan voelen, Geert moet eerst maar eens de balk uit eigen oog halen, voor hij de splinter bij een ander zoekt.

    De man is niet te stoppen, volgens mij kan hij niet lekker poepen en doet hij daarom zo naar. Hij heeft zelf een vrouw uit het buitenland, zal hij daar wel lief voor zijn?

    Dat hij nog durft naar wat er bekend is geworden over zijn eigen “”vrienden””

  28. Dirk zegt:

    Nou Zilvertje je ben weer helemaal op stoom he?
    Maar je heb helemaal gelijk hoor en ik volg je raad op die je mij mailde.

  29. Zilvertje zegt:

    Dirk, ik doe nog maar een kwart hoor, maar dit wild eik zo graag melden. maar elke dag een stap verder. ja, pak je rust, is nu heel belangrijk. Houd je taai!

  30. Di Mario zegt:

    Ik ben het wel eens met nummer 4 😉

    Love As Always
    Di Mario

  31. rikus zegt:

    Nu de verdediging!
    Ik denk lieverd dat je Geert op de verkeerde plaats neerzet.
    Hij trekt aan de bel voor jou en mij. Het is toch hoog nodig. Heb je dan geen mededogen met de oudjes die je zag in de Zembla uitzending. Of met die oude vrouw van 82 die jongsleden de hoofdtol speelde in opsporing verzocht. Ze was in elkaar getimmerd in haar eigen huis door twee licht getinte daders van vermoedelijk Marokkaanse afkomst/
    Wil je die de hand boven het hoofd houden?
    Geert dus niet die wil gewoon zeggen waar het kwaad huist

  32. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Op plaats vier, die is nog vrij, alle die het onmogelijk maken om als oudere, uitkeringsgerechtige en zieke een normaal leven te leiden.
    En ook de minister die het basisonderwijs aan het weg bezuinigen is. oma

    ot, als kind ben ik wel in Artis geweest, maar dat is al lang terug, de show is weer heerlijk gevuld met geurige bloemen en planten.

  33. Heel goed Zilvertje….
    Er komt hier vaak een auto voorbij: luidtoeterend
    Raar……
    En nog meer maar ga nu slapen…

    Liefs (zit ermee want ben nooit boos geweest op je) x x x

  34. Aad Verbaast zegt:

    Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het telefoonboek een uitgeprinte versie was van aangemelde snoeshanen. Niet zo mooi bij elkaar in een ranglijstje gezet als jij hebt gedaan natuurlijk. 😉

  35. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Dan heb je je dag vandaag ook wel gehad, ziekenhuizen genoeg gezien.
    Je hebt veel reacties en goede voorstellen binnen gekregen.
    Friso is ook lelijk terecht gekomen, hoeplijk mag het goed komen, een lelijk ongeluk.
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show en je hebt ook weer een liedje van Dirk gekregen en oma en de beterschaps groeten, we zijn je niet vergeten hoor, Zaanse Zilver meisje.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM. oma

  36. Annet, de auto die luid toeterend voorbij rijdt, is mogelijk je geweten.

    Je zit er mee schrijf je en je bent nooit boos geweest, nee, dat niet, maar jij gaf me wel de schuld dat mijn oudste zoon ziek is, je vond dat dit maar eens gezegd moest worden, dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.

    Hoe gemeen van je om mij de schuld te geven van dit grote verdriet. Ik kan hier wel heel veel gaan schrijven, maar je bent het niet waard, je hebt je ware gezicht laten zien.

    GA WEG EN BLIJF WEG!

  37. Alle anderen, dank voor jullie reacties, door mijn ziekenhuisbezoeken/onderzoeken gister, heb ik nergens tijd voor, ben erg in de lappenmand en moet mijn tijd secuur verdelen, ik hoop ooit weer eens bij allemaal langs te komen en te lezen, maar die energie heb ik nog niet, Fijn weekend allemaal.

Geef een reactie

