Filmrolletjes Crebenisa boven water? Oud en Nieuw met Haagse ballen!

De boom van Zilver.

Lieve allemaal,

De Haagse lui zijn gearriveerd en Erica T heeft haar handen vol aan het oliebollenbeslag, de olie is aan het heet worden en in het schuurtje is het zo gezellig, daar zitten alle chauffeurs van de heren, ze mogen niet aan de drank want de Haagse lui moeten weer naar huis gereden worden, dus zijn allemaal aan de warme chocolademelk met een dot slagroom, vanmorgen om vijf uur had ik al een pan vol en verse opgeklopte slagroom, ik heb er een opkloparm van, ze mogen niet bij me binnen van die Haagse lui, want onderscheid moet er zijn, maar ze weten niet wat ze missen, want in de schuur is het veel gezelliger, we gieren het uit van de pret, ze kennen natuurlijk alle onhebbelijkheden van die Haagse lui.

We missen Zalm, die was er twee jaar geleden nog wel bij en Bos is er nu ook niet, die past op zijn gezin, maar niet heus, net als Eurlings, die ze nu graag ziet vliegen, waar blijft de tijd en wat is het grappig op te merken dat beloften niet uitkomen.

Met Jop moet ik vandaag uitkijken, want die gaat in de aanval, ik zet hem gewoon naast mijn moeder, die kan hem wel aan en je weet het maar nooit als die lui alcohol nuttigen, het Astrix en Obelixeffect kan dan groot zijn, zie je het al voor je, win ik net de postcodeloterij, maaien ze hier de hele buurt van de straat, alle bomen ontworteld, buren in de dakgoot, ja, je weet het niet hè? Het zijn rare lui die Haagse lui, nou ik ga snel weer bedienen, wens u een geweldig, gezond en liefdevol jaar en dank voor het lezen van mijn schrijfsels, vooral Dirk, want die is maar mooi klaar met zo een lastige Zilver en Flip die mij zo een geweldige eer gaf!

Oh, ja, Jolande Sap kon onverwachts niet komen, die moest nog iets ontwikkelen, ja, denk je dan, wat zal het zijn? De filmrolletjes van Crebenisa. Zijn ze eindelijk boven water? Borstontwikkeling? Intuïtie? Ik heb zelf geen flauw idee, niet het nieuws missen vandaag, dan horen we het vanzelf.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Filmrolletjes Crebenisa boven water? Oud en Nieuw met Haagse ballen!

  1. Dirk zegt:

    He Zilvertje wat een gezellige boel in het schuurtje, gaat het goed met de oliebollen?
    En als er twee ruzie krijgen in de huiskamer zet je gewoon Erica er tussen druipen ze wel af.

    Ach Zilver zo lastig ben je nou ook weer niet het is gewoon niet anders heb z’n tijd nodig komt denk ik ooit wel een keer in orde.
    Een fijne avond en morgen gezond weer het nieuwe jaar in en maar kijken wat het wordt.

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, oliebollen gaan goed, ja, Erica is een mooi stootbuffertje, niet aan gedacht, maar daar is ze wel te lief voor, die lui moeten gewoon hun verstand gebruiken.

    Dank, fijne avond en nacht!

  3. Blewbird zegt:

    ‘Visie’ (ontwikkelen Jolande Sap)?

  4. Zilvertje zegt:

    Blew, Ohhhhhhhhh, is dat het! :^)

  5. Dirk Stam zegt:

    Verstand gebruiken hoe doe je dat als je het niet hebt biljardballen hebben ook geen verstand daarom lijken die vaak op haagse ballen.
    Oh ,ja mevrouw Sap is met een vreemde man meegegaan ze zijn nieuwjaar wensen in verweggestan,ja het kan ook zijn dat het smoes is maar ze heeft bij de partij wel brandhout besteld dat is al een heel oud TV programma maar het is maar een verzoek dus is het niet zeker dat het word uitgezonden zal ze ook wel op prijs stellen nu ze zelf niet kan kijken,maar die vreemde man ik blijf er aan denken hoewel ik helemaal niet op mannen val of zou het zo zijn dat zij dat eigenlijk ook niet doet?
    Ra,ra was ooit ook een actiegroep tenslotte: Allen een heel gelukkig 2012 met een nieuw kabinet van IKEA deze keer

  6. fulpsvalstar zegt:

    Goede jaarwisseling en een fantastisch 2012.
    Beste groet,
    Fulps.

  7. Burro zegt:

    Fijne avond en een fantastisch gelukkig en gezond 2012!!

  8. Di Mario zegt:

    Met een beetje zalm en een sapje het bos in.

    Love As always
    Di Mario

  9. Zilvertje zegt:

    Hahahahahah. Di Mario, hij is prachtig!

  10. joost tibosch sr zegt:

    Had je echt vanmiddag al mijn beste wensen gegeven. Merk dat ik niet ältijd op “reactie plaatsen” druk. Nu in het verse nieuwe jaar dus gewoon weer even herhalen en nu wel op “reactie..” klikken..(Maak je geen zorgen. Het ligt niet aan ouderdom of zo..heb ik altijd al gehad)!

  11. Aad Verbaast zegt:

    Geweldig initiatief van je dat je ze allemaal van de straat hebt gehouden. Zeker te veel gevraagd van je dat het hele jaar vol te houden?😉
    Allerbeste wensen voor jou en de jouwen Zilvertje!

  12. kitty zegt:

    je maakt wel wat mee als ik het zo allemaal lees.
    volgens jaar wel anders om hè?
    De chauffeurs in de kamer en de politici met chocolademelk in de schuur.
    Want ze moeten empathie leren krijgen voor de gewone mens.😉

  13. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Voor jullie lieverds ook een top 2012, dat er in het schuurtje nog flink mag worden gelachen.
    De Haagse bluf, snapt dat toch niet, vraag maar aan de noud peningmeester van de NL-bank. oma

  14. Inmiddels steekt Rosie Asher, op de eerste verdieping van het hotel, de koperen sleutel in het slot van kamer 105.

Geef een reactie

