Griekse avond met zure Zalm en zang!

Kom maak je broek eens los

Kom maak je broek eens los

Dan gaan we dansen in het eurobos

Daar bij de Zalmsnipppersboom

Bij zijn natte droom

Zing dit met een Griekse tongval en doe er wat olijfjes en wat fetakaas bij en veel mededogen voor de Grieken en u heeft vanavond een heerlijk salade op tafel en een feestelijke avond.

Zilvertje. ( ik heb het verslag van mijn tocht gister naar Amsterdam ( boekpresentatie ( Flip Willemsen ) klaar, maar ik heb ook twee zieke kindjes, dus eerst even een liedje om wat op te vrolijken )

Foto bij nacht zonder Lumix en flits. :^)

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Griekse avond met zure Zalm en zang!

  1. drikus zegt:

    Weer een goede Zilver.
    Ik ben benieuwd naar je verslag.

  2. Zilvertje zegt:

    Het was zo fijn, maar moet weer vlot naar huis, tis maar goed dat ik vakantie heb. Met zo een ziek Hartje en de ander is aangestoken en nu ook ziek.

  3. He wat naar, vakantie en dan worden de kinderen ziek. Sterkte ermee.

  4. Zilvertje zegt:

    Antoinette, dankjewel, het is wel naar, maar ik kan nu wel voor ze zorgen en de wassen bijhouden!

  5. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Drikus, pf, ze zijn de laatse tijd veel ziek, maar nu was het bij Blancie en paar dagen heel heftig, de heeft 24 rollen zacht wc-papier weggesnoten en een rauwe neus en mond, die arme schat.

    • drikus zegt:

      Ja het is een ellende als je een koutje onder de lede heb.
      Ik heb begin deze week ook een flink aantal rollen wc papier er doorheen gejaagd.
      Het meisje aan de kassa zat vanmorgen vreemd te kijken toen ik met een nieuw pak aan de kassa stond,ze had namelijk een Maandag ook al zo’n groot pak afgerekend bij mij maar het is wel een super uitvinding dat wc-papier.

  6. Aad Verbaast zegt:

    Beterschap voor de familie.
    Misschien toch maar wat Griekse honing naar binnen gieten.

  7. Zilvertje zegt:

    Aad, dat is een goed idee, ik heb allemaal al uien en keelverzachters en thee en koud water…… en maak nu erwtensoep dat moet toch allemaal helpen.

  8. Zilvertje zegt:

    Drikus, dus jij had het ook? Ja je kan het maar beter met papier doen, in het een zakdoek broeit het alleen maar en dan verspreid je het, en als het heel erg is, zijn ze niet aan te slepen, ik haal altijd bij het Kruidvat, drie zakken, met elk ik denk een rol of twaalf, zalig zacht en Blanc haar neus en lippen zitten nu onder de Sudocreme ze waren helemaal stuk gesnoten.

  9. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Nou dan ben je druk mer zorg en liefde delen, maar dan zijn ze beide straks weer op de been.
    Wens ze maar beterschap van ons. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

  10. Zilvertje zegt:

    Drikus, we hebben er al zo om gelachen.

    Oma ik zit lekker te luisteren, dankuwel!

Geef een reactie

