De zoektermen.

Zilvertje.

Het leven mooi maken.

De zoektermen die u gebruikt om iets van mij te lezen zijn vaak gillers, vandaag zijn het: Pillenbrug, verhuiswagen, meiden in gladde pakjes, seks met je kind  en haar van onderen.

Vaak heb ik ook: slaapliedjes, liefdesliedjes, seks met een hoer en vieze verhalen. En weet u wat nog gekker is? Ik heb over alles geschreven. Regelmatig vertel ik een verhaal met een gekke bek of een knipoog, weet u nog die van die man op het kantoor die zijn broek te vroeg had opgehaald na het poepen, de drol zat nog in de band van zijn broek. Die dag was hij laat en hij rook de stront overal, maar verder dan onder zijn schoenen kijken was hij niet gekomen. Tijdens zijn lunch maakte hij een snelle wip met een meisje van kantoor en omdat ze hem van zijn broek ontdeed, greep ze in de stront terwijl ze in de moppenkast stonden te vrijen en hij maar denken dat zij zo stonk…….

Men zoekt dan op: poepseks en komt uit bij mijn toch wel onschuldige verhaaltje, of men zoekt op: seks met geweld en komt dan uit bij de tuinders van Noord-Holland die op een avond de bloemetjes gingen buiten zetten op de Alkmaarse roze buurt en eentje kwam bij nauwe Nelly en Nelly riep maar: SLA! SLA! En die tuinder maar denken hoe weet ze nou dat we net op de sla zijn overgestapt?

En mensen die zoeken op Superman, komen vaak terecht op mijn Superman, de man die zijn arm niet naar beneden kon doen en bij de uroloog zo vreselijk verlegen was en het jargon niet verstond. De uroloog vroeg aan hem, hoe het met de erectie was en de beste man hakkelde dat zijn vader dat nooit had gehad, zijn broers niet en zelfs zijn zuster niet, nee, een erectie kwam in zijn familie niet voor……..

Ja, wat wil je dan? Natuurlijk dat men met die gekke zoektermen vaak bij mij uitkomt en vaak niet vindt wat hij zoekt, maar gewoon mijn malle verhaaltjes treft, deels waar, veel gefantaseerd en met liefde geschreven, niet alleen voor u, maar ook voor mezelf. Om al die moeilijke jaren door te komen, om niet bij de pakken neer te gaan zitten, niet te denken: ik kan nooit ergens heen, want ik heb altijd de oppas als alleenstaand ouder over mijn kinderen. Nee, ik heb gewoon vanaf 2002 het schrijven beleefd als een feestje, door al die leuke reacties, door alles wat ik bij jullie las, al die liefde die ik ontving. Het schrijven heeft me laten overleven. Het is straks 10 jaar en dat realiseerde ik me zojuist.

Mijn weblog op weblog.nl beschouw ik als verloren en dat is jammer, want ik had daar 4000 dingen staan, maar niet getreurd ik ben nog lang niet dood, ik ga gewoon rustig verder en hoop dat u er net zo van geniet als ik altijd doe.

Ik ben er nu weinig, maar als ik straks mijn klus af heb, dan schrijf ik weer vaker en kom ik ook bij u, want ik kan en wil het niet missen, voor geen goud. Dag lieve lezers!

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op De zoektermen.

  1. Nou. Dan heb ik wel erg onschuldige zoektermen! Ik zie vaak boomstamverpleging voorbij komen en een liedje: ik ben een kleine cowboy met een gele hoed.
    Over seks, poep of iets dergelijks heb ik niks gemeld :-~

  2. Zilvertje zegt:

    Kitty, hahahahahaahahah, ja, ik heb altijd hele gekke, ook vaak geile en dat soort dingen. :^( Ja, mijn tijd spoort niet. Nou ik ga weer verder leren, was ff aan het knutselen op mijn blog, maar ik moet nog veel doen voor morgen, doeggggggggggggggggggg! xxxx

  3. luuk1945 zegt:

    Gewoon doorgaan Zilvertje.
    Je hebt in ieder geval een groot aantal bezoekers.
    Groet Luuk

  4. Mark zegt:

    zoals de waard schrijft, wordt hij gezocht door zijn gasten?😉

  5. gewoon doorgaan Zilvertje.
    en je juiste tijd bij instellingen.

  6. Terrebel zegt:

    “Een erectie komt in onze familie niet voor, zelfs niet bij mijn zuster…” Haha! Ik had net een slok cola genomen…je wordt bedankt! :-))

  7. selmasalo zegt:

    O jee, zijn die 4000 items van VKblog niet geëx- of importeerd?
    Zou errug jammer zijn.
    Maar leuk dat je weer wilt gaan schrijven!

  8. Reine jRagolo zegt:

    Knutselsmurf heeft alle VKblogs gekopieerd hoor. Maak maar een afspraak om te importeren.

    Maar je mag je bordje wel eens oppoetsen.

  9. Zilvertje zegt:

    Reine, dank, maar het gaat om wat ik schreef voor de Volkskrant en omdat weblog.nl, voorheen met een – problemen heeft en al weken uit de lucht is, vrees ik dat ik dat kwijt ben, bij een vorige verandering bij hen was ik ook al veel kwijt. Alles van het VK heeft Ina al voor me overgezet. Alle andere, ik moet nu weg, komt wel, ik moet hollen naar de trein!

  10. Zilvertje zegt:

    \\\\\\\\\\\\\\\oh, bordje is echt, hangt in mijn tuin, is antiek, poetsten helpt niet.

  11. Aad Verbaast zegt:

    Is inderdaad heel wonderlijk die zoektermen hoe ze het blog hebben gevonden. Google heeft nog veel geheimen😉

  12. Jij bent toch Zilvertje ??? Nou dan !!! Die vind ik altijd ;-))
    Ik las, lees en blijf (je) lezen !!

  13. bert zegt:

    Bij mij komt bijna dagelijks wel iemand terecht door ‘ik voel mij niet thuis op deze wereld’ (of iets dergelijks) te googlen – dat ze daardoor bij mijn gedichtenblog terecht komen kan ik nog begrijpen, maar dat er wel bijna dagelijks iemand is die zoiets googled vind ik toch wel veelzeggend en een beetje triest …

  14. ottovo zegt:

    otto is meer van de generatie Haar van boven, maar dat terzijde. Maar met die dame van lichte zeden (voor dat andere woord is otto toch tge netjes) maak je het ruimschoots goed.

    Toen ik las “ik heb gewoon vanaf 2002 het schrijven beleefd als een feestje” vreesde ik even dat je ons ging verlaten maar gelukkig las ik verder.

  15. Billy zegt:

    ik had geen zoekterm nodig om hier te komen, gewoon op je link geklikt bij de reactie die je bij mij achterliet (waarvoor dank!).
    Je bent dus ook één van die slachtoffers van de desastreuze verhuis van web-log.nl… Gelukkig had ik daar net op tijd m’n biezen gepakt en m’n log verhuisd naar wordpress.
    Het gebeurt niet zo vaak dat ik op een log kom waar zoveel langer geblogd wordt dan bij mij het geval is, velen geven het na enkele jaartjes op.
    Die-hards zijn wij zeker?

    Groetjes!
    En nogmaals dank voor de felicitaties!

Geef een reactie

