Later…. en een mop over Keith Bakker.

Zilvertje.

Op dagen dat ik even de tijd heb om rustig van mijn koffie te genieten, kan ik net als vandaag mijmeren over later, later als ik tijd heb…..

Dan wil ik net als nu op mijn vrije zondag in het zonnetje zitten, maar dan in een ander land, een land met meer warmte en elke dag soep maken en vers brood bakken, mensen uitnodigen, en veel lachen en samen dingen doen. Dan bedenk ik elke dag een mop:

Keith Bakker staat voor de Hemelpoort en vraagt toegelaten te worden…  binnen ziet hij allemaal politici en priesters gezellig doen met elkaar.

Wat laat jou denken dat je binnen mag, vraagt Petrus. Nou ik heb veel mensen van hun verslaving afgeholpen, hakkelt Keith en dat is heel nobel. Petrus denkt na en zegt: maar had je ook niet iets smerigs gedaan met jonge weerloze meisjes? Keith knikte en mompelde dat hij verdacht was, maar onschuldig. Petrus deed zijn armen open en de Hemelpoort, welkom mijn zoon riep hij warm, je mag naar binnen, we zijn onderons, dat denken we allemaal van onszelf hier.

Dan zaai ik mijn groenten en maak heerlijk eten, dan neem ik schilderles en kan ik elke dag lezen tot ik er bij neerval, ik hoef nooit meer vroeg naar bed en er nooit meer vroeg uit, dan schrijf ik over alles wat ik heb meegemaakt en alles wat ik maar kan bedenken, maar zojuist verslikte ik me lelijk in mijn overheerlijke sla en realiseerde me, dat ik ook vooral nu moet leven, want het is zo om en of dat later komt, dat moet ik nog altijd afwachten……

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Later…. en een mop over Keith Bakker.

  1. Drikus zegt:

    De hemelpoort sluiten niet dicht lassen want dan kan er niemand meer bij maar een dikke ketting erom heen en een groot slot erop en de sleutel in bewaring bij de slachtoffers!!!!!
    En Zilver later komt heus wel en dat later wat jij beschrijft dat verdien je zeker!!!!!!!!!!!!

  2. Zeker Zilvertje, dat is het vervelende, het is maar afwachten of een dergelijk later komt, dus nu leven.

  3. Zilvertje zegt:

    Dankje Drikus. Antoinette, ja zo waar.

  4. kitty zegt:

    Je gaat ervan uit dat je dat allemaal mee gaat maken en dat is een mooie gedachte.
    Het nu is er echter ook en het is de kunst om daar ook zoveel mogelijk van te genieten!

  5. Drikus zegt:

    Ja joh het blijf maar doorgaan met die narigheid Zilver.
    Als hij maar inderdaad de bak ingaat en niet door machtige vrienden geholpen wordt.
    Niets meer in de doofpot!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Rob Alberts zegt:

    Je hebt mij hard aangevallen over reageren en lezen bij een blogger. Uit het rijtje van jouw blogroll kom ik ook reacties tegen bij de de door jouw verfoeide blogger.
    Jouw emotionele blogs zijn jouw kracht. Maar jouw beschuldigingen zijn zeer pijnlijk. Het veroordelen is te makkelijk gedaan.
    Ik hoop dat jij of jouw kinderen nooit zo aan de kant worden geschoven!
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

Geef een reactie

