Ik ben aan het winnen!

Uit mijn eigen fort.

Totaal uitgeput kroop ik gister in mijn bed, mijn nieuwe klus en de reizen die ik er voor maak zijn samen erg uitputtend, vandaag ga ik even mijn huis doorpoetsen en thuis werken, ik hoop nog bij anderen te komen om te lezen.

Ik heb het wel erg naar mijn zin, ik zou willen dat ik 30 jaar jonger was, dus meer energie had, dat ik een huis had dat al af was, want ik ben ergens tussen al die klussen blijven steken, mijn kamer heeft half behang, en mijn gang staat vol dozen, mijn buitenkant  en keuken hebben stormschade/regenschade, ook de verf en het tuinpad.

Maar goed, ik ben in de race, ik leef, ik verdien weer geld en heb geen schulden, ook al is het krap, ik kan nog steeds alle rekeningen betalen en de kinderen dat geven dat nodig is en dat is toch een wonder na mijn ziek zijn eind februari, ik ben van ver gekomen, na weken bed, ziekenhuis en niks kunnen bewegen, heb ik het hele leven weer op me genomen.

Met het volste vertrouwen dat alles goed zou komen, ben ik mijn strijd ingegaan en het voelt nu of ik aan het winnen ben.

Geschokt door het bericht van de internaten Sint Anna en Sint Joseph, wat hebben deze kinderen meegemaakt?  

Liefs,

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Ik ben aan het winnen!

  1. Zilvertje zegt:

    Dankjewel! Dat van de dieren was weer in het nieuws, de dieren zoals we behandelen hebben de grootste schuld aan alle uitbraken.

  2. Joshua zegt:

    Soms word je van A R M O E- de – Rijkste Mens
    En U laat er nooit G R A S over Groeien..
    ‘R I J K’ van binnen is meer dan aan
    de Buitenkant G E L D beminnen…………………

    U sprak met……………………………………………

  3. Drikus zegt:

    Zo ken ik je weer Zilver hou vol.

  4. Mijn complimenten Zilvertje.
    Over de zeer RK jaren in het Limburg van de jaren vijftig, spreek ik liever niet.
    Alleen onbegrijpelijk dat er veel mensen zijn die daar na terug willen.

  5. fredvanderwal zegt:

    GOED VERHAAL
    JIJ BENT IEMAND DIE HET REDT

  6. Zilvertje zegt:

    Joshua, nee, maar rijk hoeft niet, maar als alleenverdiener is het best moeilijk kinderen op te voeden, rekeningen van school per kind ruim 200 euro en dan alle benodigdheden en sportkleding en dat is alleen maar afdeling school, maar goed, er komt weer geld binnen gelukkig! :^)

    Dankjewel Aad.

    Drikus, ja, ik probeer het.

    Dankjewel Antoinette, je bedoelt terug naar de jaren 50?

    Fred, ik moet zo mijn best doen het brood op de plank te verdienen, ik maak lange dagen als ik werk, maar tot nu toe, is het nog steeds goed gekomen.

    Allemaal dank voor het komen!

  7. lidy zegt:

    Inderdaad, ik kan me er alles bij voorstellen. Maar wie weet volgend jaar omstreeks deze tijd, als je dan terug kijkt en ondertussen al weer een jaar verder bent 🙂

  8. kitty zegt:

    Met een positieve instelling kom je een heel eind. 😉
    Binnen gedrongen regenwater dat schade aanricht, ben je normaal gesproken voor verzekerd.
    Bel eens met je verzekeraar. Wellicht krijg je de reparaties betaald hiervan.

  9. Di Mario zegt:

    Je bent een stijder, dat is goed.

    Love As always
    Di Mario

  10. Blewbird zegt:

    Het straalt er vanaf!

  11. Aline zegt:

    Klinkt als een doorzetter…

  12. oma zegt:

    Ha Zilvertjje,

    Je bent een dappere vrouw en sterk op telkens weer de haddoek op te pakken.
    Dat siert je en maakt je sterker, we geloven in je.
    Doorbijten is je moto, maar niet in de kuitenbijten hoor. oma

  13. jantiena63 zegt:

    Zilver veel succes met je werk, fijn dat het weer goed gaat.

  14. bert zegt:

    niet altijd makkelijk, maar goed dat je het naar je zin hebt – al het beste gewenst!
    xx
    Bert

  15. een zilveren doordouwertje…

  16. of nee, een doorzettertje, dat klinkt aardiger en zo was het ook bedoeld;-))

  17. opnieuw geboren
    worden is een aardbeving
    voor ons oude lijf

    maar voor onze geest
    een paasfeest met een zelf op-
    gestaan suikerbeest

    dat wordt hard trainen,
    Zilvertje, om je top bij
    te kunnen benen 🙂

    met vrolijke groet,
    marius

Geef een reactie

