Pedoseksuelen die denken het recht te hebben op het kind.

Handen af, van onze mooie tere bloemen!

 

En toch laat het me nog niet los, ik ben gewoon met stomheid geslagen, onder mijn vorige bericht heb ik allemaal linken opgeslagen die gaan weer over dominee Visser. Het schijnt dat hij in 2004 al lid was van de pedofielenclub Martijn. Dat hij toen ook al van die bizarre uitspraken deed.

Hij vindt bv dat de ouders er een hoop heisa omheen maken, en dat daarom seks tussen kinderen en volwassenen belastend is. Hij vindt dat seks met kinderen onder bepaalde omstandigheden mag. In een van die uitspraken heeft hij het over het wederzijds bevredigen met goedkeuring. Als je dit allemaal vindt, heb je dan zelf ook een doodzonde op je kerfstok? Of ben je zoals hij zelf zegt, begaan met de minderheid? Maar waar is hij begaan met de zwakkere, het kind?

Ziet deze dominee niet in, dat de rollen niet gelijk zijn, zo een kind is geïntimideerd. Er wordt gebruik gemaakt door de volwassen pedoseksueel van macht en kennis die het kind niet bezit.

En hoe kon ik zo lang denken dat deze man, rechtschapen was? Hij is geen pedofiel, maar een pedoseksueel denk ik, als ik zijn hardnekkigheid van beredeneren hoor. Zijn geheime bijeenkomsten met de anderen kindermisbruikers en niet de minste, gestudeerde mensen, mensen met macht en aanzien. En dan is er ook zo een hoge oom, bij het gerechtshof, die ook in de club schijnt te zitten, dat zou een hoop kwaad doen want als hij recht moet spreken of de regering voorlichting moet geven, is dat erg gekleurd en in het nadeel van het kind. Een van die mensen van die geheime club is orthopedagoog, nou ook weer iemand die met kinderen werkt en anderen aanstuurt, maar op het punt van misbruik niet zal terugfluiten, zo blijft het allemaal seks onder de pet.

Hoe kan het trouwens, dat we elke dag nu wel horen dat netwerken worden opgerold en mensen worden opgepakt voor misbruik en het voorheen schaarse berichten waren? Is het toegenomen? Of had het nooit prioriteit? Ik denk het laatste, want sinds de beerput van de katholieken kerk open is gegaan, weten we dat het in het verleden al veelvuldig voorkwam, maar ook kindertehuizen, kinderdagverblijven enz. zijn broeinesten van pedoseksuelen. Doet me ineens denken aan wat een van de pedofielen vertelde, dat het misbruik in eigen gezin ook voorkwam, ja, dat klopt, maar geeft het de pedoseksueel dan recht om ook te misbruiken, het is al schandalig genoeg, dat sommige kinderen thuis niet veilig zijn. Gister heb ik een verhaal bij Appelvrouw gelezen, een vrouw, die ik bewonder om haar moed, en schrijfkunst, nou dat verhaal, deed mij huilen, zo gruwelijk.

En dan blijven die viespeuken maar volhouden dat het geen kwaad kan! Lieve mensen ik heb een lang verleden achter me van werken in de psychiatrie, verslavingszorg en opvanghuizen. Veel van deze mensen hebben deze gruwelijke zaken van misbruik meegemaakt. Velen van hen, zijn na de gebeurtenissen, heel erg psychotisch geworden, wilde niet meer leven gingen zichzelf bekrassen, kregen een eetstoornis, gingen aan de drank drugs of wat dan ook, deze mensen zijn soms levenslang opgesloten, leven in gekte en chaos, en dat omdat zo een viespeuk, zich niet kon inhouden, zo een viespeuk maakte een leven kapot voor eigen lust.

Ik heb in mijn eervorige blog opgeroepen tot kalmte, maar geloof me, hoe meer ik er over lees, hoe moeilijker het voor mij is, om zelf kalm te blijven. Vergeet u niet de petitie te tekenen, zoek maar even op Google.

Dag allemaal, fijne dag en blijf alert, laten we opkomen voor de kinderen en onze mening schrijven, roepen, uitdragen.

Zilvertje.

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Pedoseksuelen die denken het recht te hebben op het kind.

  1. jantiena63 zegt:

    Heb net de petitie ondertekend, ben het helemaal met je eens Zilver.

  2. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Jantien, we moeten wel met elkaar in gesprek blijven, dat is heel belangrijk, de pedoseksueel moet inzien dat hij wel schade aanricht. Fijne dag!

  3. Suske zegt:

    tienermeisje uit mijn buurt aan de drugs door dergelijke situatie.
    die gasten mogen ze voor mijn part naar de maan schieten.

  4. De pedoseksueel moet zien dat hij schade aan richt. Helemaal mee eens. Dat is bijzonder belangrijk.
    Ik ben benieuwd naar het kamerdebat in september.

  5. Zilvertje zegt:

    Suske, wat erg en wat lief dat je komt reageren op dit moeilijke onderwerp. Maar de daders, daar moeten we wat mee, die moeten we helpen door de feiten onder hun neus te wrijven, ze zeggen dat ze dol zijn op kinderen, dan moeten ze dat ook maar bewijzen. Ze moeten niet aan kinderen komen, er moet een oplossing komen die de kinderen niet schaadt. Ik heb dat wel eerder geopperd. Een spel bv dat ze kunnen spelen op de pc , met figuren die niet op kinderen of dieren lijken, maar wel voor hun erotisch zijn, dan kunnen ze zo hun lustgevoelens kwijt.

    En als ze echt onverbeterlijk zijn, en stalen bal om hun been van een kilo of dertig, dan komen ze niet ver.

    Fijne avond.

  6. Zilvertje zegt:

    Kitty, ja, voorlichten en een oplossing zoeken, ik ben ook benieuwd, er zijn veel handtekeningen opgehaald, ik ben het niet helemaal met die petitie eens, want ik ben bang dat ze anders ondergronds gaan, maar in elk geval wilde ik wel een geluid laten horen, als maar 100 menen hadden getekend, dat hadden de pedofielen mogelijk gedacht, het deert de mensen niet, we kunnen onze gang gaan. Je hebt mail van me. xxx

  7. Appelvrouw zegt:

    ik wou iets zeggen ,maar ik zit her op een netbook te typen die zo traAG IS! ALS IK EEN REGEL HEB GETYPTD IS HIJ NOG BIJ HET EERSTE WOORD. fouten zie ik dus pas achteraf.
    Later nog maar eens zien of ik iets wil bijdargen.

  8. Zilvertje zegt:

    Is goed Appelvrouw, mijn vraag was, of ik een link onder mijn bijdrage mocht plaatsen van je laatste blog.

  9. Di Mario zegt:

    Het blijft een onderwerp die iedereen blijft raken. De voor en tegenstanders. En er is naar mijn mening geen tussenweg. En ik ben fel tegen.. Laat dat iedereen duidelijk zijn.

    Love As always
    Di Mario

  10. Zilvertje zegt:

    Di Mario, ja, ik ook, maar we moeten er wat mee, om onze kinderen te beschermen, fijne avond.

  11. Drikus zegt:

    Nou Zilver het blijft je wel bezig houden he?
    Maar ik sta geheel achter je hoor.
    Maar je moet niet je B.K. project laten versloffen he ander moet je van de winter weer naar de groenteboer.

  12. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Als dominee zou hij beter moeten weten dat hij zondigd tegen de 10 geboden, hopelijk komt hij tot inkeer.
    De spreuk van oma “Zelfs als ik in mezelf praat, krijg ik geen gelijk” zou heel goed bij hem passen, maar blijkbaar heeft hij geen geweten. oma

  13. Zilvertje zegt:

    Oma, ja, een prachtige spreuk, ja, dat moet het geweten zijn, ik ben er nog maar een op achter en dan ben ik bij u weer bij.

  14. Johan zegt:

    Heb dit jaar voor t eerst dit probleem aan de lijve ondervonden.
    Zijn met gezin in de Willow Springs geweest.
    Vent zat aan mn dochter s avnonds toen wij beneden zaten. Gelukkig niks verder gebeurd. Zegt ze. Maar non de ju. Als ik die kerel in mn vingers krijg.
    Hij schijnt al eens eerder veroordeeld te zijn. Is daarom naar de ardennen gegaan lheb ik gelezen.

  15. Aline zegt:

    Hoorde gister weer een verhaal van een vent die zijn kleding uit deed, jongen van 8, van een kennis, is totaal overstuur… zijn moeder ook, gaf hem voor het eerst wat meer vrijheid, mocht alleen te vissen… en gelijk gebeurd er zoiets… kortom, viespeuken het land uit…

  16. lidy zegt:

    Netwerk had een uitzending over de pedoseks al in 1998, waar een zekere Joris, hoge ambtenaar, in acteert, waarvan inmiddels bekend is dat het Joris Demmink betreft. Monsters zijn het!…

    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/9356/demmink-verliest-steun-docters-van-leeuwen.html
    en daarna werd het stil.

  17. Zilvertje zegt:

    Lidy, ik heb het net bekeken, wat goed dat je dit hier neerzet, vaag weet ik het nog, maar het gaat dus om die Joris, die steeds ook weer terug komt in alle verhalen, er zijn dus veel van die hoge pieten die contacten hebben met elkaar, viespeuken zijn en elkaar de hand boven het hoofd houden, niet te geloven zo erg, arme kinderen. Op debat op 2 stipte we wel dingen als deze aan, maar vonden geen ingang, het debat liep zoals gepland……

Geef een reactie

