Over seks met kinderen.

Ik moet een tegengeluid laten horen.

Naar aanleiding van het gesprek dat ik op 29 juli 2011 op de radio hoorde met Dominee Visser en een letselschade advocaat, had ik een blogje geschreven. Ik was verbaasd om te horen hoe dominee Visser onder bepaalde omstandigheden seks met pubers en oudere volwassen mensen goedkeurde en hoe hij de schade die het kind op zou lopen, afdeed als onzin…….ik vond dat ik het moest schrijven, als tegengeluid, als waarschuwing, want kinderen vinden dit niet goed, maar ze hebben nog geen overwicht, ze zijn afhankelijk, begrijpen de situatie niet eens. Visser is een man met statuur en als hij het goedkeurt, geeft hij pedofielen een vrijbrief en waar blijven dan de kinderen in het verhaal met hun rechten, waar ze nog niet voldoende voor op kunnen komen, omdat ze afhankelijk zijn.

Ik kon bijna mijn oren niet geloven, ik had alleen maar mooie dingen van deze dominee in de krant gelezen, het delen van zijn kerk met de dakloze en of verslaafde mens. Dat is nobel en nu dacht ik dat hij ook nobel zou opkomen voor de pedofiele mens, want kijk, je hebt niet veel in je leven te kiezen, je bent wie je bent. Je bent zoals je gemaakt werd. Maar tot mijn schrik ging de dominee een stap verder. Hij is lid van de vereniging van pedofielen, Martijn en hij keurt seks goed met kinderen ( onder bepaalde omstandigheden )

Met mijn bijna 53 jaar, weet ik nog heel goed hoe het voelde om kind te zijn. Ik wilde helemaal geen seks met oudere mannen of vrouwen. Omdat het onderwerp zo belangrijk is, zal ik u iets gaan vertellen, dat ik liever voor me had gehouden, maar om andere kinderen te helpen en om een tegengeluid te laten horen, moet ik nu wel. Zo voelt dat voor mij!  Natuurlijk weet ik meer dan ik vertel, ernstiger ook, maar dat mag ik niet vertellen, dan schaad ik de privacy van slachtoffers, maar mijn eigen leed kan ik wel vertellen.

Er zijn soorten misbruikers van kinderen, maar als kind, heb je er geen weet van, als je lieve ouders hebt en lieve familie zoals in mijn geval, dan voel je, je veilig en je voelt je als een geborgen kind. Maar net op de grens van het begin van mijn pubertijd kreeg ik last van twee personen, het waren mensen die heel dicht bij mij stonden, die ik altijd had vertrouwd en waar ik veel van hield, maar dat was zomaar ineens verdwenen, aan beide kanten, want ik vond ze ineens door hun gedrag, vieze, enge mannen en die mannen konden niet meer van mij houden, want ze deden dingen die je niet doet als je iemand respecteert en er van houdt.

Een liet mij zijn mannelijk lid zien, zomaar op mijn eigen kamertje, terwijl ik daar niet om had gevraagd, terwijl hij dat nooit eerder had gedaan, ik voelde me zo naar……alsof de grond ging trillen, maar ik trilde zelf, het voelde alsof ik in elkaar gebeukt werd en ik had hard moeten gaan gillen, hulp roepen, maar dat is het dilemma waar je in zit als kind, omdat je even daarvoor nog van die persoon had gehouden, nooit kwaad had gezien in die persoon, wil je zijn naam nog hoog houden, wil je kijken, of er nog wat te redden valt, wil je dat die persoon verdwijnt en het nooit meer doet. Ik kon het ook niet begrijpen, die persoon, die ik niet alleen zo lief vond, maar ook zo hoog had zitten ooit.

Maar het hele gegeven was walgelijk, ik wilde dat grote geval niet zien, het stonk en er zat haar op en in mijn ogen was het een monster dat vast zat aan een monster en in al die ellende dacht ik ook dat ik er schuld aan had, ja, hoe krijg je het als kind voor elkaar? Ik ben mijn kamer uitgevlucht en naar buiten gehold, ik heb alleen maar lopen rennen, ik durfde het aan niemand te vertellen, zelfs durfde ik niet mijn lieve vader in vertrouwen te nemen, had ik het maar gedaan, hij had me weten te beschermen, nee, ik vertelde het aan niemand en kon in de nachten niet meer slapen, bang dat hij weer zou komen……..dat hij me weer zou dwingen er aan te voelen………

Wordt vervolgd. ( als ik het durf en kan opbrengen, want het is niet niks. )

Zilvertje.

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

37 reacties op Over seks met kinderen.

  1. Zilvertje, zo zou ik me ook gevoeld hebben als dat op die leeftijd gebeurt was, want wat wist ik van mannen, niets. In die tijd werd alles verborgen gehouden tot je minsten een jaar of 18 was. dan was het nogal heel afstandelijk wat je hoorde. of via plaatjes te zien kreeg. mijn eerste aanblik van een naakte man, op mijn werk, was dan ook even slikken, ik vond het afschuwelijk wat ik te zien kreeg. want ik was er niet op voorbereid. Maar ik moest meehelpen met verzorgen. Zo ging het toen.
    Nu weten kinderen van 14 oa via internet vaak al alles, vaak nog meer als wij bijna oude vrouwen.
    Het is niet goed het ene uiterste naast het andere en het is niet vreemd dat pedofielen daar gebruik van maken en ook erkenning eisen. Seks is overal open en bloot, kijk maar wat er weer in Amsterdam gebeurt, ik heb nooit moeite met homo’s gehad, maar die parade vind ik smerig en zo is het ook met seks met kinderen. Smerig altijd geweest en dat zal het altijd blijven. Niets kan het goedkeuren. En dat misbruik binnen een gezin of door bekende dat is helemaal schandalig en zich maar verstoppen achter de bijbel. Och laat ik maar ophouden, ik wordt er niet goed van.

  2. Zilvertje zegt:

    Antoinette, dankjewel dat je toch reageerde, want het is een rot onderwerp, maar ben zo blij dat je dingen beaamt!

    IK WIL NIET DAT MEN HET GEWOON GAAT VINDEN

  3. tiekje zegt:

    hi Zilvertje
    een klein stukje uit het boek dat ik aan het schrijven ben,
    over mijn ervaring

    Toen ik een jaar of 6 was speelde ik samen met Mieke een zusje van me kappertje ,
    we mochten onze vader zijn haar kammen en hadden de grootste lol als we hem weer eens een lelijk kapsel gaven.
    Hitlerkapsel noemde we het .Vader had een zwarte snor en met zijn haar in een zijscheiding leek hij dr zelfs een beetje op.
    Had ik toen maar geweten dat hij net zo duivels kon zijn.
    Later mochten we zijn rug maseren en als kind denk je dat je je vader een plezier doet als je denkt dat hij pijn heeft.
    Af en toe werdt Mieke mijn zus weg gestuurd, en moest ik het, zoals hij dat noemde af maken.
    Het was misschien wel het begin.
    Steeds vaker vroeg hij me zijn rug in te smeren met een of ander vies stinkend zalfje.
    En juist omdat ik lief gevonden wilde worden was ik hier blij om.
    En toen kwam er een moment dat hij mijn rug wilde wrijven.
    Onschuldig als ik was vond ik dat fijn.
    Allen bleef het niet alleen bij mijn rug, ook mijn borstkastje werdt gewreven.
    Maar welk kind ziet nou kwaad in zoiets.
    Ondertussen werd ik een zwakker kind Astmatische bronchitis werdt er vastgesteld.
    Ik was vaak ziek en moest dan in bed blijven.
    Mijn vader kwam dan om mij in te smeren met Dampo zodat de luchtwegen wat meer open gingen.
    Mijn vader vond dat ik een kamertje alleen moest hebben om de andere kinderen niet tot last te zijn met mijn gehoest.
    En zo gebeurde het dat ik een eigen kamer kreeg.
    Ik kan me herinneren dat ik eens erg ziek was en er een tafeltje stond met alleen maar medicijnen ,
    de dokter 2 keer per dag langs kwam om me een spuit te geven.
    In elk doosje waarin de vloeistof zat zaten ook een paar snoepjes.
    Mijn broers Thijs en Wim kwamen vak met een handdoek voor hun gezicht de snoepjes uit de doosjes stelen.
    Tot mijn vader hen betrapte en ze er straf voor kregen. Niemand mocht nog in mijn kamer komen.
    Vreemd dat mijn moeder in mijn herinnering nergens te bekennen is.
    Ergens in die tijd begon mijn vader voorzichtig mijn broekje naar beneden te trekken,
    om mijn billetjes te masseren zodat de vloeistof van de prikken die ik kreeg sneller in mijn lijfje te laten gaan.
    Heel soms raakte hij mij dan tussen mijn beentjes en hoewel ik dit voelde vond ik het raar, maar zag ik daar ook geen kwaad in.
    Zelfs niet toen hij met zijn vingers over mijn geslachtsdelen ging.
    En zo ging het van kwaad tot erger.
    Op een gegeven moment heb ik hem gezegd dat ik dat niet wilde maar hij zei me dat hij zoveel van mij hield en dat hij dat daarom deed.
    Ik mocht het aan niemand vertellen dat werdt me wel duidelijk gemaakt.
    Want mijn moeder zou weglopen en wij, de kinderen, zouden naar een gesticht moeten.
    En het ergste waar hij mee dreigde was dat ik mamma Smits, mijn pleegmoeder, nooit meer zou zien.
    Ik was 6 dus geloofde wat hij zei .

  4. tiekje zegt:

    even voor de duidelijkheid
    ik ben vanaf 7 maanden oud tot 5 en half jaar in een pleeggezin grootgebracht

  5. Zilvertje zegt:

    Tiekje, arme meid, wat goed dat je het wereldkundig maakt, dapper van je, want ik weet hoe moeilijk het is. Je vader die het deed, dat moet helemaal gruwelijk zijn, ja, ze maken misbruik van de goedheid en loyaliteit van het kind, van hun overmacht. Ze zijn berekend, wat blijkt ook weer uit jouw verhaal. En wij kinderen wisten nog zo weinig, de relatie is niet gelijk, dat is juist zo erg. De schade, het verdriet, de angst, Tiekje ik vind je een held. Dikke oprechte knuffel.

  6. Zilvertje zegt:

    Tiekje, dus dit was je eigen vader?

  7. joost tibosch sr zegt:

    Hopelijk hebben jullie die verhalen niet al te lang op moeten kroppen, Ik hoop ook van harte dat toen ze naar buiten kwamen/nu ze naar buiten komen, dat je daar ook de opluchting van ervaart…alsof je eindelijk iets (smerigs) van je af kunt schudden.

  8. Zilvertje zegt:

    Joost lief dat je dit zegt, voor mij, voelt het niet zo, ik voel me intens verdrietig. Ik heb een verhaal tot mijn dertigste bewaard en vond daarna ongeloof en de dader werd opgehemeld, ik heb toen veel banden verbroken, want ik werd niet geloofd, dus al kind had ik wel zuiver aangevoeld dat je er niet over kon beginnen, de andere dader is zo dichtbij, dat ik jaren heb moeten gedogen dat we we zelfde lucht inademde, heb toneel moeten spelen en ik werd heel voorzichtig, ontlopen was mijn tactiek. Nu ben ik wel zo ver, dat ik het gesprek wil aangaan, ik wil weten of er spijt is en bij geen spijt, zal ik heel hard gaan slaan……….maar ik weet er zijn ergere gevallen, van mij was een lichte vorm, omdat ik het wist te ontlopen en slim bedacht hoe ik moest handelen, wie weet hoe het nu met me was, als ik die kracht niet had gehad en ik ben juist op tijd gaan inzien, dat het niet mijn schuld was.

  9. tiekje zegt:

    mijn moeder was zwanger van haar 7de kind toen ze zwangerschapsvergiftiging kreeg alle kinderen waren uitbesteed in de familie , maar daar ik met een hersenbloeding was geboren en men niet wist hoe dit zich zou ontwikkelen was ik dus als baby niet welkom bij de familie.
    ik zou naar het gesticht moeten, en de oppas van mijn biologische ouders vertelde dit thuis
    .toen heeft haar moeder (mijn pleegmoeder) mij dus opgevangen en ik ben daar gebleven tot ik 5 jaar en een paar maanden was,
    mijn pleegmoeder die me wilde adopteren, heeft toen met de kinderbescherming een bezoek gebracht aan die biologische ouders en hun verhaal was.
    geef dr maar terug als ze 14 is dan kan ze gaan werken
    de kinderbescherming heeft op datzelfde moment beslist dat ik dan maar meteen in dat gezin terug moest.
    je snapt natuurlijk wel dat ik geen liefdes band met mijn biologische ouders heb.

    maar ik denk dat het beter is als je het hele verhaal kan lezen ben er druk mee bezig om het straks als het af is te publiceren.
    als ik er een goede uitgever voor kan vinden tenminste.

  10. joost tibosch sr zegt:

    Waarschijnlijk heb je het verhaal nog te weinig uit je hoofd gepraat. Het duurt heel lang voor verdriet gaat slijten. En laat je in ieder geval niet ontredderen als er geen spijt komt..want als die er al komt, zou hij wel eens niet zo gemeend kunnen zijn bij dit soort lieden! En ik ben bang dat jij dat feilloos merkt!

  11. Zilvertje zegt:

    Tiekje, ik zal het dan heel graag lezen, ik hoop dat je een uitgever vindt, wat heb jij een hoop meegemaakt.

  12. Zilvertje zegt:

    Joost, ja, het is net stroop, het zit overal, maar je krijgt het moeilijk weg. Ik heb het niet graag gedaan dit blog schrijven, maar ik vond dat ik moest opstaan en een tegengeluid laten horen en opschrijven dat wij kinderen het wel erg vinden, maar dat we zo machteloos waren. Ik kom op voor de kinderen!
    Ik moet nu weg, ik hoop dat lezers het netjes houden. Visser is door een lezer van mijn stukjes al aangevallen op zijn website, meldde iemand mij, hij redigeert/modereert, dus het is ( nog ) niet te zien, zal het mogelijk ook niet plaatsen, ik kan er op wachten en hij verschijnt hier en mogelijk gaat hij procederen, ik wacht het af.

  13. tiekje zegt:

    lieve Zilvertje
    ik begrijp je gevoel van het , er over te praten
    mij heeft anderhalf jaar dag-therapie geholpen
    het was heel zwaar maar,
    ik heb geleerd wel te zeggen wat ik voel
    ik voel me dan ook bevoorrecht dat ik hierover kan en mag schrijven.
    samen met jou hoop ik dat kinderen veilig zijn en dat dit soort misbruik hen niet zal overkomen

  14. Drikus zegt:

    Het is goed dat je het van je af gaat schrijven misschien lugt het een beetje op.

  15. Drikus zegt:

    Sorry van mijn schrijffout (lugt) lucht. ik had hem wat te snel geplaatst.

  16. Zilvertje zegt:

    Tiekje, laat antwoord, ik was vanmiddag weg, een bijzondere ontmoeting gehad met iemand waardoor mijn leven en toekomst gaat veranderen, ik heb mijn taak in de wereld gevonden. Ja, Tiekje ik ben er van overtuigd dat wij ons moeten laten horen, in het belang van de kinderen.

    Ik wil geen mensen jagen, want een mens is wat hij is, maar het mag niet ten koste gaan van kinderen. De wetenschap moet maar iets maken, een kindrobot of zo waar ze mee kunnen spelen, of spelletjes op internet, als het maar niet met echte kinderen gebeurd.

    Drikus, ik maak ze zelf ook, maakt niks uit, het gaat om de intentie. Heb vandaag iemand ontmoet ( geen vrijere hoor of zo ) dit gaat mijn leven veranderen en ik voel me gesterkt.

    Dag allemaal! Dank voor jullie steun en eerlijkheid.

    • Drikus zegt:

      IK ben blij voor je dat je een goed vooruitzicht heb en dat je er door beter gaat voelen laat je me een keer weten wat het is of hou je dat liever voor je wat ik natuurlijk zal begrijpen.

  17. joost tibosch sr zegt:

    Je optreden (liefst niet “strijd”) is bewonderenswaardig. Wel met twee benen op de grond, hé!

  18. Zilvertje zegt:

    Drikus, je hebt nu de mail.

    Joost, dankjewel, het is ook voor alle kinderen, ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt, maar een tegengeluid moest in mijn ogen, maar dan moest ik wel met de billen bloot. Het is niet makkelijk, en of ik ooit deel twee kan schrijven weet ik niet, want deze zaken maken je leven kapot en ik hoop dat door dingen te delen, mensen alert blijven, hulp bieden, begrijpen en zeker niet overgaan tot wat sommige mensen/pedofielen willen dat de leeftijd waarop je seks mag hebben met kinderen wordt verlaagd.

    Wat een kind wil, is helemaal buiten beeld, in al die goedpratende stukken die ik gelezen heb en gesprekken die ik gehoord heb neemt niemand het voldoende voor de kinderen op, de schade die kinderen oplopen wordt ontkend.

    Maar ik ga er verder even niet over schrijven, want het haalt bij mij een hoop omhoog, daders leven nog en het geeft me een vies gevoel.

    Er zijn tijden geweest dan kon ik alles uit mijn gedachten bannen, dat ga ik nu ook weer doen en dan te bedenken dat mijn geval licht was, kun je nagaan wat kinderen meemaken hun leven lang die erger hebben meegemaakt.

    Er zijn ook mensen boos op mij, die het opnemen voor de dominee.

    Ik ben niet boos, alleen heel stil en waakzaam.

  19. Blewbird zegt:

    Ik ben niet boos, alleen heel stil en waakzaam. Mooi als je dat kunt zeggen, na al die narigheid! Sterkte, Zilver!

  20. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Dapper dat je dit schrijft, maar hopelijk lezen veel kinderen dit, dan leren ze dat er mensen zijn die anders met ze omgaan dan hoort.
    Kinderen moeten leren dat ze hun ouders kunnen vertrouwen, maar ook daar zit het wel eens scheef met ouders die geen echte ouders zijn.
    Sterkte met je evt. vervolg. oma

  21. lebonton zegt:

    dat was een zware misser
    van de heer visser.

    leg je vinger maar op de zere plek, en sterkte met reacties (zoals op vk) die er voor pleiten ’t gewoon te moeten vinden en het naar jou afreageren.

  22. Redactie SKS zegt:

    Dapper en een diep respect voor degene die hun verhaal op durven (kunnen) schrijven. Praat er over zet het desnoods op papier, maar laat het naar buiten komen. Ook voor jullie zelf, en vergeet alsjeblieft niet, het is niet jullie schuld. De schuld ligt bij het beest wat dit jullie aandeed.
    SKS staat open voor jullie, desnoods krijgen jullie een eigen plek waar je je gevoelens kwijt kunt. Laat het maar weten.
    Zilvertje heeft ons email adres.

  23. Ted zegt:

    Trap niet in de zogenaamde goede bedoelens van Yvonne van Hertum de vrouw achter SKS.

    kijk maar eens hier: http://www.overvonne.org Dat zogenaamde eigen plekje, daar hebben meerdere mensen al spijt van gehad.

  24. Redactie SKS zegt:

    Laat ik even zeggen dat ik niet Mw van Hertum ben doch een redactie lid van SKS. Ten tweede is dit niet de plek om een vete uit te vechten. Als je het lef zou hebben dan kun je Mw van Hertum gewoon opbellen. Haar telefoonnummer staat op onze website. Maar dat zal wel tegen dovemans oren gezegd zijn.

  25. P.H.M van de Kletersteeg zegt:

    Ja je krijgt wel een gelijk, als je alle andere mensen verwijderd; zwaktebod, dom, asociaal en bekrompen.
    Weet je nog jaren 60 zuiden van USA? brandende kruisen en zo?
    Daarnaast: reageerders gaven mij gelijk: risico is niet met vreemden, maar eigen millieu, familie e.d.

    En ja, de leeftijd voor strafbaarstelling moet naar 14 jaar toe; is nu 18

  26. lidy zegt:

    Telkens hoor je van volwassen mensen die dit hebben meegemaakt in hun jeugd dat ze er nog mee zitten. Dat het hen heeft beschadigd. Zo’n grote kerel die dan in tranen uitbarst zodra hij er over vertelt. Moet je nagaan, zoveel verdriet en dan spreekt zo’n partij dat een kind dat uit vrije wil doet. Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Een kind van 12 zou in staat zijn bewust en uit vrije wil een seksuele relatie aan te gaan met een volwassen ‘wijze’ man. Maar een kind van twaalf doet zo iets niet uit vrije wil, die wordt er ingelokt. Genoeg getuigenissen zou ik zo zeggen. Ook hier weer.

    En nu wij opkomen voor de kinderen worden wij gelabeld als hysterisch of we voeren een heksenjacht. Nee, niets van dat alles, we komen op voor onze kinderen, en kunnen zelfs putten uit talloze getuigenissen, hier en in de landen als Cambodja en Thailand waar zoveel van onze medelanders naar toe gaan, omdat ze er daar zo goedkoop aan kunnen komen.

    Bij het VK werd je aangevallen. Ook dat is een bekend fenomeen. Maar als je dan eens kijkt hoe bijvoorbeeld Reine reageert op mijn concrete vragen dan zie je dat van de aanval niet zoveel overblijft als er expliciet gevraagd wordt naar een standpunt. Overigens heeft hij tot het laatst toe geen antwoord gegeven op mijn vraag. Ik heb het gelaten. Voor mij was het punt gemaakt en dat wil ik hier nogmaals benadrukken. Degenen die de aanval inzetten omdat je het aan de orde stelt, willen zelf nooit aangeven waar zijzelf staan.

    Het is de hoogste tijd dat wij wakker worden. In Nederland gebeurt er heel veel dat het daglicht niet kan verdragen. Al diegenen die een tipje oplichten van de sluier worden verketterd. Ik heb me pasgeleden verdiept in de Demmink Doofpot. Een Joris Demmink, de hoogste baas van justitie,die gewoon bekent dat hij valt op jonge jongens, en dan weten we toch wat dat betekent? an inconvenient truth

    Het is van het allergrootste belang dat een ieder op zijn/haar wijze laat zien dat er grenzen zijn.

  27. Ted zegt:

    Iedereen weet toch wel dat de ‘redactie’ van SKS alleen maar in het hoofd zit bij Yvonne van Hertum zelf! Meerdere uitspraken van verschillende rechters gaven al aan dat ze aan smaadschrift doet. Waarvoor ze al veroordeeld is voor 4 maanden gevang waarvan er 2 voorwaardelijk. Volgens eigen zeggen is ze in cassatie gegaan.
    http://www.voddevanhertum.com Lees je maar eens in over deze ‘organisatie’.

  28. P.H.M van de Kletersteeg zegt:

    Gegeven blijft: hoogste risico voor kinderen mbt crimineel sexueel gedrag iseigen gezin cq familie.

    Dat risico in onder de 12 groter als er boven (mondiger en zo)
    Maar hysterie heksenjacht en ingooien an ruiten lossen niks op.
    Vand edemonstranten bij de woning van die man: hoeveel waren er zelf pedo?
    Van de bekende pedojagers zijn de meeste pedo.

    Voor de islam ook leuk: die hanteren 9 jaar, maar daar mag je niks van zeggen want dan kom je aan godsdienstvrijheid.

    Maar ook zoals ik al eerder zei:
    –een meisje van 16 heeft een seksleven; = normaal
    –een man van 30 heeft eksleven=normaal
    –met elkaar= crimineel.
    Kijk en dat is discriminatie op leeftijd; en dat is onwettig
    Het is ook puur een vooroordeel.

    En wat dat betekent; daar zal wel uren over gekletst worden.
    Personelijk ben ik voortsnder ervan dan de strafbare leeftijd omlaag gebracht wordt van 18 naar 14.
    Dan; dat seks met prostituees niet strafbaar is, hoe ook de leeftijd is.
    De controle daarop is aan de overheid niet aan de klanten.

  29. tiekje zegt:

    strafbare leeftijd van 18 naar 14
    welke idioot bedenkt zoiets
    14 jaar is nog kind en 18 in heel veel gevallen ook.

  30. Anne zegt:

    Na het lezen van dit artikel in ‘De Groene Amsterdammer’ moest ik aan je denken, Zilvertje.
    http://www.groene.nl/2006/42/hoe-den-haag-de-pedo-s-vertroetelde

    Ik heb de indruk (na veel lezen over dit onderwerp) dat als we ècht zouden weten hoe de vork in de steel zit, we de televisie niet meer aan durven te zetten van schrik. En dat regering, justitie en het koningshuis hun koffers kunnen pakken..

    Ik sluit mijn woorden af met deze blogpost, omdat ik het niet beter zou kunnen verwoorden: http://ascension101.com/en/ascension-information/39-june-2011/118-how-to-deal-with-perpetrators-of-darkness-call-to-action.html

    Ik vind je (jullie) dapper!

  31. Di Mario zegt:

    Ik ziet hier bijna met tranen in mijn ogen. Damn. Ik heb een kleine prinses van bijna twee jaar. Een kleine prins van net een dag. Oh wee de gebeente die er naar durft te kijken op die manier of aan durft te zitten. Ik snap dit echt niet. Hoe kun je dit nou doen bij een kleine kind. Hoe kunje dit nou doen bij je eigen kind. Daarvoor hou je toch niet van iemand.

    Love As Always
    Di Mario

  32. Zilvertje zegt:

    Allen dank voor het reageren, het is een moeilijk onderwerp, sommige mensen gaven me heel veel steun, dank daarvoor. Ik heb het helemaal afgesloten, er komt geen vervolg. Ik heb proberen uit te leggen op verschillende plaatsen, waarom je kinderen met rust moet laten, maar ik ben geschrokken van het onbegrip van sommige mensen. (VIESPEUKEN! )

Plaats een reactie