De avonturen van mijnheer de Vries. ( Pikante vrouw)

Grappig vervoer.

Mijnheer de Vries had al 20 jaar een klein bedrijfje, hij haalde o.a. oude koelkasten op, repareerde ze en maakte ze schoon en verkocht ze weer door. Hier verdiende hij een aardige boterham mee.  De zaken gingen helemaal goed toen hij de inruilertjes van Wehkamp voor een habbekrats kon overnemen en weer duur kon verkopen, meestal was er niks mis met die koelkasten en hij verkocht ze vier maal over de kop.

Bij de particulier kwam hij nog maar weinig koelkasten ophalen, maar als er hem een werd aangeboden, sloeg hij het nooit af, je wist maar nooit, als hij Wehkamp zou kwijtraken had hij die bron weer hard nodig.

Deze keer ging het om een oude Bosch, met dubbele deur, de Vries wist met al zijn koelervaring dat deze kasten gewild zijn, dus die ochtend vertrok hij vrolijk naar het opgegeven adres. Een zeer wulpse vrouw deed open en vroeg hem of hij bezwaar had om achterom te komen en nee, dat had hij niet. Hij stuurde zijn bestelautootje om het huis en stapte uit. Daar stond de Bosch, dubbeldeurs, zag er echt geweldig uit. De wulpse vrouw deed de koelkastdeur open stapte er in en draaide hem de rug toe en haalde haar rok omhoog en deed haar slipje omlaag………

Mijnheer de Vries slikte zowat zijn sappige sjekkie in en haalde niet begrijpend zijn schouders op! Hup ijsbeer, moedigde de wulpse dame hem aan, je had toch geen bezwaar tegen achterom?

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op De avonturen van mijnheer de Vries. ( Pikante vrouw)

  1. Annet zegt:

    Pikanterijtjes horen d’ur ook bie:)

    Om een beetje lucht te krijgen…
    Daarna weer huilen of wat dan ook…..

    Liefs van Annet 🙂

    Mooie dag!

    Dag! X

  2. Zilvertje zegt:

    Jij ook een mooie dag!

  3. Annet zegt:

    Wat zich ook maar voor mag doen: vliegende clowns langs je raam b.v.
    Send in the clowns…..

  4. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Annet, was het nummer helemaal vergeten, prachtig!

  5. Zo Zilvertje, met recht pikant.

  6. Zilvertje zegt:

    Antoinette, en ijs en ijskoud die Zilvertje. :^) Fijne dag!

  7. Drikus zegt:

    Wat een ondeugende wulpse dame ze was vast eenzaam of toch niet misschien kwam de melk en groenteboer ook nog bij haar aan de deur en wie weet de bakker ook nog wel.
    Een leuk rode oortjes verhaal.

  8. Annet zegt:

    Zilver, je tweede reactie kwam wel binnen per mail
    maar niet te zien op het weblog….Rara….
    Ik was aan de poets en in de tuin……..
    Ik heb MarcMarie niet uitgekeken, te laat voor deze….

    Doeidoe…..

  9. Zilvertje zegt:

    Drikus, ja, de hele middenstand kwam achterom>:^) Moest ff wat bedenken om te lachen na het verdrietige weekend.

    Annet, raar hè, het is daar behoorlijk mis, ik kan er helemaal niet meer webloggen of spam weghalen. Heb je wel de link van de zanger?

  10. kitty zegt:

    Die had ik niet verwacht!
    Heeft ie zijn koelkast ook gekregen?

  11. Di Mario zegt:

    Hahahahahaha, tja, zo kan het ook .

    Love As Always
    Di Mario

  12. Zilvertje zegt:

    Drikus, ja, doe ik.

    Kitty, nou ik al helemaal niet, gedachten bedenken rare dingen.

    Di Mario, ja, zo kan het ook.

  13. eva zegt:

    Nou nou zilver, je bent weer lekker ondeugend bezig!

    Nu hoop ik maar dat ik kan reageren want meestal lukt dat niet
    bij wordpress.

    gr eva
    http://www.jeetjemina.web-log.nl

  14. Zilvertje zegt:

    Eva, ik heb bij al die oude vk-ers ook zo een moeite te reageren, soms lukt het maar bij Blogger en ben de naam vergeten, daar lukt het bijna nooit. Leuk dat je kwam. Fijne avond.

  15. kitty zegt:

    Ik zie nu pas goed zijn naam.
    Dus daar is waar onze benaming vriesvak vandaan komt?

  16. Zilvertje zegt:

    Ja, zo zie je maar Kitty, allemaal dingen die eerst niet opvallen.
    Vriesvak, vrieskast, vriespeuk. :^)

  17. eva zegt:

    Zilvertje ik ben op zoek naar het blog van Kitty.
    Weet jij het misschien? Dank!
    gr eva

  18. Zilvertje zegt:

    http://kittyschoenmakers.wordpress.com/

    Hier is ze Eva, ik kon het niet bij je plakken, ik hoop dat je het leest.

  19. eva zegt:

    Dank Zilvertje!

    Ik ga eens bij d’r kijken, ze reageerde op mijn blog maar ik wist haar blog niets.
    gr eva

  20. hippocampi zegt:

    kwam die koelkast even goed van pas 🙂

    groet,

    hippo

  21. Ik vrees dat ie niet aangesloten was, Hippo. 😉

  22. Zilvertje zegt:

    Hahahahahah, jullie zijn grappig! Vaak zijn de reacties grappiger dan het blogje zelf, leuk dat jullie kwamen lezen!

Geef een reactie

