Jonathan Jeremiah. ( een nieuw talent )

Sommige verhalen maken dat je graag de persoon waar het om gaat wilt horen en zien. Zo is er het verhaal van Jonathan, een jonge man die zo graag een cd wilde opnemen met goede muzikanten dat hij wel een jaar of zeven keihard werkte en allerlei baantjes aannam, in fabrieken, als beveiliger en heel veel uren maakte.

Zijn cd is uit, het orkest waar hij mee werkte is  The Heritage Orchetra aangevuld met bijzonder goede andere muzikanten.. Dit jaar was hij te zien op het het North Sea Jazz Festival. Omdat ik wel het verhaal had gehoord, maar de beste jongen nooit gehoord of gezien had heb ik het terug gezocht op uitzending gemist.

Nou ben zo blij dat ik het heb gedaan, want het is een bijzondere muzikant en zijn stem is van alle tijden, een stem die goed herkenbaar is en niet verveelt. Prachtige teksten en dan de muziek van het prachtige orkest. Dit is een blijver!

Ik plaats een link en hoop dat het lukt, hij is de tweede artiest die in het filmpje optreedt, dus even doorbijten en dan ziet en hoort u hem, een nieuwe God in de muziek en grappig genoeg kan hij zo de rol van Jezus spelen.

Houd hem in de gaten! Jonathan Jeremiah.

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1106343

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Jonathan Jeremiah. ( een nieuw talent )

  1. Di Mario zegt:

    Bekeken, beluisterd, beoordeeld. Gaat niet vervelen. Maar voor mij is het meer voor op de achtergrond.

    Love As Always
    Di Mario

  2. Zilvertje zegt:

    Di Mario, wat leuk dat je het hebt gedaan, ja, daar past het zeker ook bij, heerlijk muziek om andere dingen bij te doen.

  3. Drikus zegt:

    Ik heb het gister allemaal gezien inderdaad die Jonathan is een hele goeie als hij zo blijft schrijven
    wordt het een hele grote. Maar ik heb ook een jong meisje gezien en gehoord uit Belgie namelijk
    Selah Sue heel erg goed maar dat mijn mening en smaken verschillen.
    Je moet ze maar eens opzoeken.Ik had er al wat van in huis.Maar ik denk dat jij haar ook wel goed vindt of ik moet er helemaal naast zitten.Groetjes

  4. Zilvertje zegt:

    Ik moet nog veel terug kijken, maar ik denk dat ik weet wie je bedoelt, ik laat het nog weten, maar als het dezelfde is, vind ik die ook geweldig.

  5. Zilvertje zegt:

    Ze is goed, lijkt soms op Duffy!

Geef een reactie

