Kijk, dit vind ik geweldig!

Gevonden op de Internetpagina van de Telegraaf.

Klik hier!

 

Ik hoop dat je er van kunt genieten, ze heet Lulu en ik vind haar zo leuk!

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op Kijk, dit vind ik geweldig!

  1. muis zegt:

    Heel leuk! xx muisje

  2. Zilvertje zegt:

    Wat leuk dat je weer kwam, ja, leuk hè? Zo een grappig, lief leuk meisje. Heb net een fiets gekocht op Marktplaats voor Emilio, moeten wel nieuwe banden onder, een Giant, de eerste tweede hands fiets, maar hij raakt ze kwijt als zoete broodjes, ik zoek voor mezelf ook een goedkope, ik kan niet op mijn fiets naar het station, is hij dadelijk gestolen. xxxxx

    Ik heb gevraagd of de Krokodil hem wil halen, gaaf hè, durf ik al. : ^)

  3. kitty zegt:

    Wat een discipline. Leuk gedaan!

  4. Zilvertje zegt:

    Leuk hè, ik word er zo blij van.

  5. rob zegt:

    hoi zilvertje , ben het helemaal met je eens , ze is echt leuk ,

  6. Knap zo ze dat doet. Maar zou ze ook iets met de voeten doen? Want het lijkt wel of ze het niet alleen met de handen en die beker doet.

  7. Zilvertje zegt:

    He, Rob, Rob van de punthoed? Heb je lekker weekend? Groetjes aan je zoon.

  8. Zilvertje zegt:

    Ridzerd, ik ga straks eens heel goed kijken, zou best wel eens kunnen.

  9. Annet zegt:

    kom nog terug, laptop staat beneden en als ik het geluid aanzet
    slaat m’n man me in elkaar (spottend gezegd)….

    doeikedoeg:) (ik maak nu een vissoepje) ………>

  10. Zilvertje zegt:

    Nee, maak dan maar lekker vissoep. Dat maakt geen geluid, vissen doen alles zachtjes en gladjes.

  11. Zilvertje zegt:

    Ridzerd, denk toch alleen die handen en die beker.

    • Momenteel lukt het bij mij niet om het filmpje nog een keer te zien, waarschijnlijk is die site overbelast op zoiets. Maar je zult vast wel gelijk hebben. Ongelooflijk knap hoe ze dat doet.

  12. Zilvertje zegt:

    Vind ik ook en ze kijkt zo lief en vrolijk, ik hoop dat ze een ster gaat worden en er van kan genieten, heb je ook de geparfumeerde poepjes geroken, ja, ik mag het niet vragen, maar vind het zo leuk klinken, het staat hier onder….

    Ik ben en blijf een groot kind.

  13. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Volgens mij gaat ze daar mee scoren, is heel goed gedaan en zingt goed. oma
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog.
    Of op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

  14. Zilvertje zegt:

    Oma, ik kom morgen graag luisteren. Met dank.

Geef een reactie

