Geparfumeerde poepjes.

Frisse wind foto.

Soms blader ik door mijn oude verhaaltjes en denk dan, ohhhhhh, ja, en ja, ja, dat weet ik nog en mooie herinneren komen weer terug, dingen die ik anders vast vergeten was, hier een stukje uit een bijdrage van 2006:

We hadden op ons werk gehoord over de geparfumeerde poepjes die de dames in Japan lieten. Daar slikten ze pilletjes voor, we konden onze oren niet geloven, dit nieuws had gestaan in een autoblad, ja, in een autoblad. Nu lees ik geen autoblad, dus dit nieuwtje was aan mij voorbij gegaan. Het werd ons verteld tijdens de lunch en we lagen vlak. Zal ik nog een patchoeli laten? Vroeg de arts.  Hoe ruikt mijn jasmijn? Vroeg de secretaresse. En dit is mijn vergeet-me- nietje, zei ik en tilde met een mond vol brood een bil omhoog.

Wat een grappig geurenfeest hadden wij.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Geparfumeerde poepjes.

  1. oma zegt:

    Ha Zilvertje,

    Ha ha, dat is wel heel grappig, nu kun je niet zeggen dat die van een ander erger stinkt. oma
    ot, de plaatjes heb ik van het pc scherm gehaald met print page, tijdens de live stream van de NOS.
    Ik kijk ook sporadisch stukjes mee van de tour. oma

  2. Nou, ik weet het zo net niet; misschien komt er dan toch een gewone tussendoor!
    Die pilletjes is toch hopelijk niet het enige dat ze eten?
    vreemde mensen die Japanners!
    Kun je je deze nog herinneren?

  3. :-))) Heel grappig, hoe komen ze erop

  4. Zilvertje zegt:

    Oma, dus ze komen van de pc, ik dacht van de tv en ik dacht hoe haalt oma die bibber er uit, maar nu snap ik het.

    In de Tour gebruiken ze ook pilletjes, maar niet om de geur te verbloemen.

  5. Zilvertje zegt:

    Kitty, apart he, vreemde schaamte. Ik ga filmpje kijken.

  6. Zilvertje zegt:

    Antoinette, ja, onwerkelijk hè, maar we hebben er zo om gelachen.

  7. Zilvertje zegt:

    Kitty, wat raar en gevaarlijk, nou helemaal in de lijn van de scheetjes, te gek voor woorden, die oudere man, vreselijk, als je niks breekt krijgt je het aan je hart van de schrik, had het nog nooit gezien.

  8. kitty zegt:

    Japanners vinden wrede grappen leuk.
    Moest je met een Nederlander niet flikken zoiets als grap lijkt me.

  9. Zilvertje zegt:

    Ja, met mij moeten ze dat ook niet doen hoor!

Geef een reactie

