Liefde.

Blancie maakt de rauwe bonen zoet.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-10 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Liefde.

  1. assyke zegt:

    bofkont
    en dan is het nog niet eens moederdag;-)))

  2. Zilvertje. zegt:

    Assyke, lief he, ze heeft het op de pc gemaakt, na haar huiswerk, in paint, dus in mijn ogen onmogelijk, een diamant op verdrietige dagen, gevonden in het grauw van een slechte wereld.
    Soms is het even niet door te komen.

  3. Smokey Robbinson zegt:

    Ze heeft een mooi portret van jou gemaakt, met lange donkerbruine haren en sprekende ogen. Knap gedaan trouwens.Lieve dochter, die Blancie. Goedheid zit in haar genen…:-))

  4. maria-dolores zegt:

    alleen nog even de groeten doen aan Blancie en dan aan het werk!
    (ik zelf bedoel ik, want jij mag natuurlijk zelf weten wanneer je gaat werken :-))

  5. Zilvertje. zegt:

    Smokey, na alle ramepen die ons zijn overkomen maar vooral de kinderen, is het mooi te zien, dat de liefde nog in haar hartje woont, ja, ik vind het ook zo knap met paint, want ik kan daar alleen maar kliederen.
    Maria, dat is lief! Ja, ik ebn alles zo zat, maar de geldboom is leeg, dus ik moet weer wat doen. xxxx

  6. op zoek naar morgen zegt:

    Heel lief! Maar het valt me op dat jouw dochtertje al engels spreekt dus… Kunnen de Franse kids een voorbeeld aan nemen, bravo!

  7. Zilvertje. zegt:

    Op zoek naar, de laatste jaren wordt het op de lagere school gegeven, niet zo heel goed, maar toch krijgen ze al veel Engels te horen en de kinderen hebben heel veel spulletjes thuis, boeken, cd’s films, om het ze eigen te maken, niet dat ze nou altijd willen. Mijn Engels is zo slecht, ben niet verder gekomen dat Havo Engels en heb er niks mee gedaan, wat me opbrak op de universtiteit, dus ik wll ze betere startkansen geven. Deze zin is erg algemeen, maar kleine gesprekjes kan ze al houden en begrijpen, haar Spaans is beter, dat heeft ze zelf opgepakt toen ze heel jong was, in Spanje kan ze zich redden en dat vind ik zo knap. Haar familie is Spaans, maar in Nederland spreek niemand het met haar, vandaar dat ze al heel klein ik denk 7 jaar al op les ging en het verder leerde met een zelfcursus. En jonge kinderen leren zo vlot, daar kan ik van watertanden, alleen ik had dat niet toen ik jong was, en nog steeds niet, moet echt voor dingen knokken

  8. lebonton zegt:

    inlijsten en naar het privé-museum.

  9. Zilvertje. zegt:

    Lebonton, het gaat een heel mooi plekje krijgen. :^)

  10. edu zegt:

    Wie smelt niet bij zo’n plaatje? Prachtig!

  11. moonfairy zegt:

    wat een eenvoud
    kijk ook even bij mij
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXvoor Zilver
    en
    CXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxvoor Blancie

  12. Zilvertje. zegt:

    Edu, ja, het is erg lief.
    Moon, ja, zoveel in weinig. Ik heb gekeken, zo lief, dat het lang zo mag blijven.

  13. Annet zegt:

    wat een heerlijk zoet boontje…..
    liefs!

  14. Zilvertje. zegt:

    Annet, hahahhahaahh!

  15. Cees Groninger zegt:

    Daar gaat het uiteindelijk alleen maar om Zilver….

  16. op zoek naar morgen zegt:

    Fantastisch dat jouw dochtertje ook nog Spaans spreekt. Maar ik heb gemerkt dat kinderen razendsnel een taal leren, hun hersenen zijn nog zo elastisch, maar als ze een taal niet meer spreken, verleren ze het ook weer binnen de korste keren. Heb je niemand in de buurt die een beetje Spaans met haar kan spreken?

Geef een reactie

