Hoera! De opmaak is terug!

Met dank aan allemaal die het hebben gemaakt! Ik heb mijn feestVKhoed opgezet.
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-10 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

26 reacties op Hoera! De opmaak is terug!

  1. maria-dolores zegt:

    Zie je wel, zo kan het ook.
    Drie hoeraatjes voor ons allemaal.

  2. Zilver met punthoofd en vierkante wielen bang voor zegt:

    Geweldig he, en zonder die Firefox of hoe het ook mag heten, ik wilde dat even niet hoor, bij de vorige ramp had ik wel alles aangepast, maar was toen zoveel kwijt, ik heb geduldig gewacht en ben nu zo blij!

  3. Lidy zegt:

    Daar neem ik er eentje op🙂

  4. Zilver met punthoofd en vierkante wielen bang voor zegt:

    Lidy, fijn he! Ben zo blij.
    Maria, dank je wel, ik heb het snel verbeterd, ik lig wel blauw van de lach, sta ik met die blauwe hoed en dan als tag: Hoera zonder a.

  5. renelouman zegt:

    Heel goed, ik heb nog geen bedankje gestuurd.

  6. Hans Bloemhof zegt:

    Hahaha, dat bedoel ik dus maar!!!
    Overal gemopper en geklaag. En Zilvertje zet een feestelijke muts op om te vieren dat haar geduld beloond is.
    En dan is het ook nog weekeind geworden, yeahhhhhhh

  7. Zilver. zegt:

    Renee fijn he!
    Hans, ik heb ook gemopperd hoor, maar ben nu alles vergeten en ben zo blij.
    Ja, heerlijk vrij, even rust!

  8. IngridvandenBergh zegt:

    Ook ik was heel blij. Het was zomaar weer in orde, zonder ons bloggers daarvan vooraf op de hoogte te stellen.
    Zie hoe het ook anders kan op mijn blog.

  9. Bart zegt:

    Ha, het blauwe feesthoedje, gelukkig maar dat het net voor het weekend nu weer gerepareerd is, Zilver!

  10. Zilver. zegt:

    Ingrid en Bart, het is gewoon even feest!

  11. TheoB zegt:

    Zo loop je toch niet in het echt over straat zeker ???
    Gelukkig alles werkt weer ,dank zij die IC boeren. Doen ze toch nog goed werk.

  12. Zilver. zegt:

    Theo, denk je dat het niet kan, deze was gemaakt kortgeleden in Rotterdam daarom vond ik jouw foto zo leuk, ik heb die dag zovel mooie plekjes gezien en die mooie brug en de binnenhaven, prachtig.
    Maar als je denkt dat het niet kan, dan zet ik hem wel op als ik kook of ga slapen.
    Fijn he, alles op wat gemodereer na is weer in orde.

  13. Zilver. zegt:

    Dank je Rikus! xxx

  14. Vogel-vrij zegt:

    VinterKlaas?
    Nu al weer in het land?

  15. Zilver. zegt:

    Ja, Zilverklaas, of VKklaas, :^)

  16. cor3306 zegt:

    Ja zilver je mag nu met confetti strooien rn op een mirliton toeteren

  17. Zilver. zegt:

    Cor, hahaahahah, de mirliton, wat een grappig woord.

  18. Nicolien zegt:

    Die hoed staat ons allemaal.

  19. svara zegt:

    ;-)))
    met groetje

  20. Zilver. zegt:

    Nicolien en Svara, leuk dat jullie hoedje kwamenkijken, met dank en groeten.

  21. Gus zegt:

    Mevrouw Zilver, :-)))
    Het is nog helemaal niet op orde. Als ik niet snel een reactie geef binnen 3 1/2 minuut komt er een ? hoofd bij m’n reactie staan.
    Met als gevolg typefouten vanwege het snelle typen.
    Ik kan niet eens nadenken over je stukje, laat staan helemaal lezen waar het over gaat.
    Twittergedoe, op dat niveau onderhoud ik me nu in blogland.

  22. Zilver. zegt:

    Gus, ik merkte gister ook weer rare dingen op, op her VK komen was vaak onmogelijk, zucht, waar is die goede oude tijd?

  23. Gus Bolden zegt:

    Worden wij oud, Mevrouw Zilver :-)))
    Joh, ik moet er ook wel weer om lachen.
    Ben zo melig als wat op het moment :-)))

  24. Meisje-vanhet-Heden zegt:

    Hoera! Mooie feesthoed Zilver🙂

  25. bert zegt:

    netjes opgemaakt voor de opmaak …😉

Geef een reactie

