Mijn derde dinsdag in septemberhoed.

De tantes bij Joshua staan ook al te popelen. 
 
Zilvertje.
 
 
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-09 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Mijn derde dinsdag in septemberhoed.

  1. cor3306 zegt:

    hoe verzin je het; je ziet eruit om op te eten

  2. zilver zegt:

    Cor, ja, net snoepgoed he.
    Cor, jij moet het toch weten, ik ben altijd bezig met de Hoedsjedag!
    Leuk dat je even kwam, ik ben er weer, maar heb het nog wel heel druk, ik ben nu al de hele dag bezig met mijn werk voor morgen, doeggggggg, fijne avond!

  3. rob zegt:

    hoi zilvertje , je staat er weer erg fleurig op ,
    groetjes , rob,

  4. zilver zegt:

    Mooie hoed he! Vies weer he, was het maar weer vakantie. Hoe is het met je?

  5. rob zegt:

    heel mooi , ja zilver de slechte tijd komt er weer aan pffffff , en een weekje vakantie zou weer fijn zijn ,
    en hoe het gaat met mijn , goed genoeg ? en met jou ? ,…..

  6. zilver zegt:

    Ook goed genoeg, net aan.

  7. rob zegt:

    net aan ? dat het dan maar snel wat beter word dan net aan , fijne avond , en trusten voor straks , ik duik er zo al in , weer vroeg op morgen ,

  8. zilver zegt:

    Ik ook, terusten.

  9. Cees Groninger zegt:

    Je bent een dotje…..

  10. rob zegt:

    lekker geslapen ? wens je een goede week ,

  11. Roland Danckaert zegt:

    Hoeveel zou die derde dinsdag-poespas nou eigenlijk kosten in deze tijd van bezuinigingen? Wat een farce…
    Grappig blogje van je… Dat dan weer wel.

  12. Annet zegt:

    Als ze allemaal nou eens als clown gingen….
    Als ik lees over hoedjesdag begint het bij mij
    ook te kriebelen:)
    Het is in ieder geval de pluim van de dag, het toefje
    op de politieke taart…….
    Liefs, Annet :^)

  13. rikus zegt:

    wat ik er van zie is leuk, deze dindag word t het spannend

  14. galadriel zegt:

    hahahaha..heerlijk schuimig ;))

  15. StadsfotograafVelsen zegt:

    U bent helemaal klaar om de troonrede voor te lezen, majesteit

  16. zilver zegt:

    Dank jullie wel, voor de leuke reacties. Jammergenoeg kan ik het niet zien morgen, ik moet raar brood op de plank.

  17. Annet zegt:

    Raar brood:)
    Van drs. Mallebrootje:)

  18. Kitty Schoenmakers zegt:

    Prachtig!
    heb je nou al een zwarte piet ophangen??
    wil je Rene Louman helpen met foto plaatsen.
    hij krijgt er niks op.

  19. Appelvrouw zegt:

    Een hoed of een snoet?

Geef een reactie

