Help! Popup……

 
 
Dag allemaal, er is veel veranderd hier, ik kan geen foto plaatsen, ik moet mijn popup uitschakelen, maar dat heb ik voorheen al zo vaak gedaan en nu schijnt het weer te moeten, alleen nu zie ik niet waar ik dit kan doen, voorheen kreeg ik een schermpje en dan kon ik iets aanklikken.
 
Wie weet wat ik kan doen?
 
Dank je wel!
 
Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-09 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Help! Popup……

  1. antoinette duijsters zegt:

    Zilver, er staat een blog van Kokopelli, zet daar je probleem bij, maandag gaat men weer aan het blog werken en ze gebruiken dat blog als leidraad.

  2. zilver zegt:

    Dank je wel! Ik zet het er bij! Alles goed met je?

  3. zilver zegt:

    Ik heb het gevonden!

  4. antoinette duijsters zegt:

    Zilver, ja hoor, ik heb een fijne wandeling gemaakt, lekker ontspannend. Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat.

  5. zilver zegt:

    Heerlijk, ik moet nog naar buiten, alleen maar bezig geweest binnen. Fijn dat het goed gaat met je, hier is het erg druk.

  6. wiljan.45 zegt:

    zilver, je moet een knopje van je google balk , dat over popups gaat, omzetten! Dat plaatjesprobleem had ik ook

  7. zilver zegt:

    Dank je Wiljan, ik had mijn Google onzichtbaar gemaakt en dat was ik vergeten, maar gelukkig heb ik het weer gevonden, dank je wel!
    Wat een gedoe steeds, jammer dat ze steeds dingen veranderen.

Geef een reactie

