Hersenpan inslaan? ( deel 3 )


 
hij had een ander! de gouden schoenen en opduwbeha verborg ik in mijn kast, helemaal achterin, alsof ik me schaamde, maar ook alsof ik in rouw was… ik had het laten gebeuren, in de haast van alle dag was ik hem kwijt geraakt……
 
werkte eigenlijk nooit meer mijn onderlippensnor bij en mijn ondergoed was meer dweil dan sexy, mijn haar had ik nooit meer los, maar in een achterlijk knolletje op mijn hoofd en mijn kledingkast kon zo in een zak voor het leger des heils, ach nee, daar kun je zelfs de allerarmste niet mee opzadelen.
 
hij had niet eens de moeite genomen om dingen te verstoppen, in zijn  broek die over zijn stoel bij het bed hing vond ik in de broekzak condooms, een bonnetje van ici paris en kaartjes van de bioscoop. ze deden gewoon alle leuke dingen van het leven en ik stomme oel heb het laten gebeuren, of, nee, hij had gewoon met mij kunnen praten, over dat ons huwelijk stoffig was geworden, dat ik mezelf moest bijwerken, of had ik hem dan frontaal op de hersenpan geslagen?
 
eigenlijk wilde ik nog maar een ding weten, wie was zij, hoe zag ze er uit? wist ze van mijn bestaan?
 
de trein stopte op het amstel station, dat naargeestige amstel station, minder erg dan sloterdijk, maar god, wat een naargeestige toestand, of kwam het door mijn sombere ziel?
 
luister je nog?
 
wordt vervolgd!
 
zilvertje.
 
( foto van zilver, achter het centraal )
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-05 en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

30 reacties op Hersenpan inslaan? ( deel 3 )

  1. roosanna zegt:

    Zilver, ik zit op het puntje van mijn stoel
    hoe gaat dit verder?
    heerlijk genieten op de zaterdagmorgen van je verhaal
    lieve groet,

  2. zilver zegt:

    Roosanna, dank je fijne zaterdag, ik ben broodjes aan het warmen.

  3. antoinette duijsters zegt:

    Nou Zilver, waarom geven we toch onszelf de schuld en nooit die mannen. waarom moeten vrouwen er jong en mooi uit blijven zien en mogen mannen uitzakken en bierbuiken krijgen:-)

  4. zilver zegt:

    Antoinette, mooie vraag. Maar kijk naar de humor en denk maar niet te diep na, het is een vakantieromannetje van Zilvertje, maar helaas is de vakantie om, ik ga nu lekker naar de biep, boeken ruilen, doeggggggggggggggggggg, allemaal.

  5. Simen Vrederat zegt:

    Verdorie, even zoeken op tags naar het woord beha.
    Kom ik weer bij jou uit. Gelukkig is deze wel echt.
    Na vijftien keer lezen kom ik steeds terug bij die intrigerende onderlippensnor.
    Zo’n dun donker waasje op de bovenlip, en ook op de bovenarm bij voorkeur bij kippevel temperaturen, hm.. Dat zou mij het vreemdgaan wel afleren. Maar een onderlippensnor ?
    Verontrustend vind ik je beschrijving van alle mooie dingen des levens. Condooms, een flesje rozenwater en het voorrecht om op een ongelukkige stoel te proberen de kraaistem van Heleen van Royen uit je gedachten te bannen. Veel stoffiger heb ik het nog niet gegeten.
    En zo kom ik dan toch weer uit bij die onderlippensnor.
    Vriendelijke groet,
    Simen Vrederat

  6. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Onderlippensnor????? Zilver hoe bedenk je het!
    @Simon, jij hebt het over de bovenlipsnor ………….. of hou je expres van de domme?

  7. Noud Hovius zegt:

    Ik ben dol op vakantieromancetjes! Meer, meer!

  8. FRED VAN DER WAL zegt:

    spannende story

  9. ZWOLLYWOOD zegt:

    Ging je hem achterna…?

  10. Wattman zegt:

    Nee, hij ziet er lekker uit met z’n bierpens en z’n gesnurk! Onderlippensnor?! Wat denk je van het haar in zijn neus! Allemaal niet erg, maar dan streep je dat toch tegen elkaar weg, niet?
    Enfin, je ziet dat ik helemaal mee ben. In Ban Van Zilver!

  11. Kitty Schoenmakers zegt:

    Jaja, we zijn er nog! In feite hangen we aan je lippen, met of zonder snor.🙂

  12. Blutch zegt:

    =Nou Zilver, waarom geven we toch onszelf de schuld en nooit die mannen. waarom moeten vrouwen er jong en mooi uit blijven zien en mogen mannen uitzakken en bierbuiken krijgen:-)=
    Dat vinden vrouwen. Zouden mannen dat ook vinden?
    Of heeft het niets met mannen en vrouwen te maken, maar gewoon met onoplettendheid.

  13. maria-dolores zegt:

    hm… ergens ben ik helemaal niet zo jaloers op die ‘andere’.
    bij deel 4 en 5 ben ik in Rome, maar misschien kan ik toch even komen lezen.
    doe haar (die andere dus) maar de groeten van me.
    ciao,
    Maria-Dolores

  14. zilver zegt:

    Simen, ik zit me suf te prakkedenken, wat bedoel je met heleen H?
    Die onderlippensnor, is de snor die woont in de onderbroek, lekker warm. :^)
    Catharina, ik ben gewoon een viespeuk :^)
    Noud, die van morgen, die vind ik echt zo leuk, daar heb ik dubbel om gelegen, ik heb een deel gebruikt uit een mop die ik ooit heb bedacht.
    Fred, dank je!
    Zwolly, hem achterna?
    Wattman, dat is lief en ehhhhh, al die ongeregeldheden, ik ben er dol op!
    Kitty, de gevatheidsprijs is voor jou vandaag, hahahaahahahahahahah!
    Blutch als ik een lief zou hebben, dan maakte het mij niet uit als ze voor hem eem rondje om gingen, als hij oerlelijk was, met een verdorde hengel en ga zo maar door, als hij maar lief was en om me kon lachen en mijn appeltaarten maar lekker zou vinden en me lekker op de rug kriebelde enz, nee, zijn hartje, daar ga ik voor.
    Maria, leuk, naar Rome, spannend, ik verlang nu al naar je foto’s. Zet dan wel een knijper op je neus, want zondag gaat het hier stinken.
    Fijne dag allemaal, ik ga weer even wat doen, ik heb heerlijke boeken en ik heb heel veel werk, maar geniet van de zalige dag, van de verse kaas die ik heb gehaald, de dingen die ik voor mijn moeder heb gekocht ( moederdag ) en de lekkere dingen die ik voor haar ga maken en nog veel meer, maar ik vertel natuurlijk niet alles…… xxxx

  15. Peterus zegt:

    Die condooms in zijn zak, dat vind ik nou zo stom.
    ik bewaar ze in mijn portemonnee in mijn zak.
    trojangroeten

  16. zilver zegt:

    Peterus, gaan ze dan niet smaken naar de euro?

  17. meneer_opinie zegt:

    Nou ik weet niet hoe dat bij anderen gaat, maar Ik heb wat uitzakken en bierbuik betreft strikte orders gekregen van mevrouw Opinie. Als ik ooit in een trainingspak verschijn, of mijn buik het uitzicht op mijn derde been belemmerd, mag ik een andere partner gaan zoeken.
    Bovendien wil ik er zelf ook een beetje strak uit blijven zien. Anders lukt het toch nooit om een lekker jong ding aan de haak te slaan?😉

  18. zilver zegt:

    Mijnheer-opini hier ligt ik vlak onder mijn pc…. uitzicht op mijn derde been, hahaahhaahahah en die stoute plannetjes, heerlijk!

  19. Smokey zegt:

    "Proud to be stout", en daarbij is dure lingeire van Marlies Dekkers niet eens een must maar koraalkleurige push up underware van de Zebra voldoet ook.
    We blijven aan je lippen hangen tot het verhaal uit is. Spannend hoor!
    Die Zilver:)))

  20. Doranne zegt:

    wel lekker zo’n dames romannetje op zijn tijd
    en wat een keuheurige veilige vreemdganger
    koopt zijn eigen condooms🙂

  21. Krudzlo zegt:

    Zilver je bent descriptief en maar goed ook aanbeveling doe ik graag Rob

  22. Robert K zegt:

    Ik neuk wel es andere wijven, maar laat Ma het maar niet horen!
    a deo

  23. suiker zegt:

    je schrijft het toch wel af voor je vakantie voorbij is he!🙂

  24. zilver zegt:

    Smokey, goed zo!
    Doranne, kan nog niks verklappen, maar keurig is ie!
    Dank je Krudlo.
    Robert, ma is je moeder?
    Suiker, tis af en staat al op de rol, ik kan vandaag en morgengewoon gaan, mooi systeem hier.
    Dag allemaal, ik ga zo naar mijn moeder, moederdag vieren, wacht nog even op klanten van mijn Markplaatsspullen en dan ga ik, fijne dag allemaal!

  25. paco painter zegt:

    Peterus:Die condooms in zijn zak, dat vind ik nou zo stom.
    ik bewaar ze in mijn portemonnee in mijn zak." ?
    Gaat dat niet stinken dan?

  26. zilver zegt:

    Paco, hahahahahahah, je ziet ook alles! :^)

  27. assyke zegt:

    dus als ik mij snor dagelijks bijwerk
    gaat mijn lief niet vreemd?
    nee…daar geloof ikniet in
    hij had met haar moeten praten
    over zijn gevoelens over hun huwelijk
    samen naar een mooier leven moeten zoeken
    de klootzak

  28. assyke zegt:

    ik ga in het volgende deel lezen
    of er daadwerkelijk een koekepan aan de pas kom;-))

  29. zilver zegt:

    Assyke, maak je niet boos, het is een verhaaltje.

  30. assyke zegt:

    @hahaha
    als ik niet boos of gelukkig kan worden van een verhaaltje
    dan is het verhaaltje verdomd slecht geschreven;-))))

Geef een reactie

