Opduwbeha. ( deel 2 )

Natuurlijk wilde ik er niet aan, maar toch zei een stemmetje in mijn achterhoofd dat ik eens in zijn spullen moest grutten, iets wat ik nog nooit had gedaan, ik was er ook nog nooit opgekomen, ik ging er vanuit dat hij genoeg had aan mij en ik aan hem. Nou ik had eigenlijk niet genoeg aan hem, maar ik heb hem wel beloofd dat ik hem door dik en dun trouw zou blijven en heb je mijn woord, dat heb je dat voor eeuwig.
 
Zijn overmatig drankgebruik vond ik walgelijk en zijn manieren onbeschoft, zijn seks matig tot waardeloos en zijn uiterlijk was verworden tot een bouwval, maar om iemand dan in de steek te laten? Ik had er denk ik ook meer bovenop moeten zitten, dingen niet moeten accepteren, maar ja, hij had wel een plekje in mijn hart, hij was toch mijn grote liefde geweest en het moederschap had mij er ook niet mooier op gemaakt en al die nachten op met het kroost had ons liefdesleven ooit helemaal in de war laten lopen.
 
We hadden er gewoon niet genoeg aan gedaan om het spannend en leuk te houden, we hadden ons, laten opslokken door kinderen en werk. Maar ik had hem en hij had mij en na zo veel jaren denk je samen oud te worden en je belooft je zelf het huwelijk een nieuwe impuls te geven. 
 
Bij Zeeman kocht ik een opduwbeha en een string van koraalrode gladde stof en dacht daar mee mijn huwelijk mee te redden, bij de plaatselijke schoenwinkel kocht ik gouden schoenen. Eerst uit, dan hem verleiden! Maar tijdens het grutten in zijn spullen kwam ik er achter, ik was te laat, tatie, tatie! Hij had een ander!
 
Let op, dit verhaal is soep uit mijn hersenpan.
 
Zilvertje. ( wordt vervolgd )
 
Foto: Gouden schoenen.
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-05 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

46 reacties op Opduwbeha. ( deel 2 )

  1. assyke zegt:

    Die opduwbh daar zeg ik nu maar even niets over
    ben momenteel een beetje allergisch voor borsten
    maar die schoenen Wauw! als er dan toch een scheiding zit aan te komen
    bewaar ze dan voor een spannende date met een rimpelloze man van onder;-)

  2. zilver zegt:

    Assyke, nou borsten en moederschap, breek me de bek niet open.
    Deze schoenen vond ik in 2007 helemaal te gek en ze liepen ook zalig, maar inmiddels zijn er vele na hen gekomen, vooral de schoenmode nu vind ik helemaal te gek, ik ben dol op schoenen, ik heb eigenlijk te kort voeten. Ben ook dol op witte laarsen.
    Nou de vrouw in het verhaal werkt naar wraak toe, die mag nooit mijn schoenen lenen, ik houd niet van wraak.
    En zelf ben ik uitgekeken, ik heb na mijn scheiding van 91 nog een leuke man proberen te vinden, maar helaas, ze waren op. Nu onderneem ik geen moeite meer, ik doe nu andere dingen en daar past geen man meer bij.

  3. Kitty Schoenmakers zegt:

    Hahahaha! Dat commentaar van Assyke is eveneens leuk. Het blijft spannend!

  4. zilver zegt:

    Kitty, ja, mijn gedachten zijn een beetje in de war, omdat ik dan denk, mensen zullen toch niet denken dat het echt is, want dat zou ik mijn ex niet gunnen.
    En dat onderkantje van de nieuwe date, daar zit ik nog over te denken.
    Deze vrouw is nog niet toe aan een nieuwe liefde, ze gaat eerst op het oorlogspad. Ik moet het bedenken, zou daar iets inzitten, mijn geest die toch stouter is dan mijn voorkomen doet vermoeden? :^)
    Maar als ze wel gaat daten, dan doe ik was Assyke zegt, ik heef haar de gouden schoenen aan.

  5. assyke zegt:

    assepoester
    wel op tijd terug naar huis;-)
    laat hem maar wakker worden in een halfleeg bed

  6. zilver zegt:

    Hahahahahahahahah, je geeft allemaal spannende dingen aan, nou ik ben benieuwd of ik het nog kan verwerken. :^) Denk het wel!

  7. Kitty Schoenmakers zegt:

    Denk je ook aan de ballotagecommissie?
    Een veiliger idee als de gouden schoentjes!

  8. zilver zegt:

    Kitty, de vrouw in het verhaal, gaat dingen ondernemen, ikke niet hoor! :^( Ik ben genezen.

  9. Maria-Dolores zegt:

    :-))
    ik zeg helemaal niks! òòk niks over een man die niet meer dan een opduwbeha van Zeeman waard is…

  10. zilver zegt:

    Maria, hahahahaahahhaah!

  11. suiker zegt:

    gadoorgadoor 🙂

  12. knutselsmurf zegt:

    Die nadrukkelijke waarschuwing dat het verhaal verzonnen is, is aandoenlijk.
    Ik hou er altijd rekening mee dat verhalen verzonnen kunnen zijn.

  13. suiker zegt:

    ooo is het verzonnen????
    haha nee geintje hoor zilver

  14. zilver zegt:

    Suiker, weet je ik schrok van de reactie van Annemiek gister, die vond het herkenbaar en dacht toen, ohhhhhh, jee, ze zal toch niet denken dat het over haar vader gaat. Maar ze is ruim 28 dus herkende mannendingen en gedrag, pfffffffffffff, was zo geschrokken. Nee, ik ben niet van de wraak, maar vind het wel leuk om er over te schrijven af en toe en ik zal nooit vergeten de reactie van RR nu verbannen op mijn verslavingsvervolgverhaal, een verzonnen verhaal, nou ik was er wel stil van wat er toen gebeurde, pffffff en alsof verslaafde mensen geen mensen zijn.
    Knutselsmurf, meestal doe ik dat dus juist niet als het verzonnen is, maar bang dat sommige mensen denken dat ik mensen wil pijn doen en dat is dus niet zo, pffffff, knap lastig dit gedoe. :^)
    Suiker, Suiker, hahahhaah!

  15. Wattman zegt:

    Gouden schoenen voor een bouwval…dat klinkt als beloning van ongewenst gedrag. Of hang ik nu teveel de psycholoog uit?
    Top-verhaal! Meer, meer, meer! Je schopt ‘m toch met die pumps onder zijn kroonjuwelen en wurgt hem langzaam doch nadrukkelijk met die string…?

  16. meebenotty zegt:

    Als er iets op te drukken valt
    waarom dan nog een opdruk beha
    ’s morgens doe ik twintig opdrukkertjes
    maar dat is voor mijn nog op te wekken biceps
    momenteel valt daar nog helemaal niets op te drukken
    Ik wens je veel succes.

  17. zilver zegt:

    Gouden schoenen om een huwelijk te redden, maar ze is te laat, een bouwval, hahahha, ja, zo zet ik hem neer he? Een schop onder zijn kroonjuwelen, hahaahahahahahah, dan zal ik mijn puntschoenen nemen. :^)
    Meebenotty wat je oefent ontwikkelt. Denk dat ze een vleesfruitmandje wilde voor haar man, maar helaas, ze was te laat, ze zag dat hij een ander had en schakelt nu over op plan B dwarszitten. :^)

  18. Roberto la Verita zegt:

    @ Zilver,
    Voor U een verzonnen verhaal,voor een ander de harde waarheid.
    Voor somige mensen is een (trouw)belofte doen een deel van een ceremonie.
    Voor een ander is het ongehuwd samen zijn van meer dan 20 jaar,een gewone zaak.
    mijzelf Roberto

  19. zilver zegt:

    Roberto, dank voor uw openheid.

  20. Roberto la Verita zegt:

    zilver 07-05-2010 13:00
    Zilver ik ben de persoon die al meer dan 20 jaar ongehuwd samenwoon,
    Roberto

  21. antoinette duijsters zegt:

    Zilver, zolang je nog zulke verhalen kunt bedenken is het vuur nog niet gedoofd:-))))

  22. zilver zegt:

    Hahahahahah, grappig, ik heb zojuist aan het slot gewerkt, ik ga niet verder dan 5 delen, mijn vakantie is bijna weer om, doeggggggggggggg!

  23. zilver zegt:

    Roberto, wat een tijd, ik heb het eenmaal 13 jaar volgehouden en ben er nooit meer aan begonnen, wel geprobeerd , maar nu ben ik er klaar mee. Het past me niet. :^0

  24. Roberto la Verita zegt:

    @ Zilver,
    Als je niet met de mode meedoet,is er altijd wat passents te vinden,maar kijk vooral of dat wat je zoekt ook niet met de mode meedoet.
    Succes verzekerd
    Roberto

  25. zilver zegt:

    Roberto, ik begrijp er niks van.

  26. Roberto la Verita zegt:

    zilver 07-05-2010 14:29,
    Die mode is het vreemd gaan,het bedrog binnen een relatie.
    Als een van de twee daaraan begint,dan is het over,praten en vergeving helpen meestal tijdelijk.
    Roberto

  27. zilver zegt:

    Roberto, ohhhhhhh, is dat zo, ik heb me er nooit in verdiept, ik houd er zelf niet van en ik heb het nooit gedaan en ik zou het ook nooit doen, ik ben zo trouw als een hond en nu ben ik het leven met iemand ontwend en ik denk er nooit over na, ik heb gewoon mijn eigen leven en dat bevalt me heel goed.
    Ik kan niet in een ander zijn ziel kijken en wil ik ook niet en ik ben ook geen rechter.

  28. Roberto la Verita zegt:

    @ zilver 07-05-2010 14:48
    Maar dat is toch het belangrijkste Zilver,als je gelukkig bent in je huidige wereldtje,waarom zou je veranderen?
    Roberto

  29. Simen Vrederat zegt:

    Op weblogs met beha ga ik altijd kijken.
    Maar nu ik zie dat het niet echt is verzoek ik je om mijn reactie ook als niet echt te beschouwen.
    Vriendelijke groet,
    Simen Vrederat

  30. zilver zegt:

    Simen, hahahaahahahahahah, ik lig dubbel, je bent leuk!

  31. zilver zegt:

    Roberto, ik wil niks veranderen, waarom denk je dat?

  32. Roberto la Verita zegt:

    @ zilver 07-05-2010 16:06,
    ik wil niks veranderen, waarom denk je dat?
    Waarom zou je als jij je gelukkig voelt
    ——————————————
    Ik ben ook gelukkig met mijn vrouw,waarom zou ik veranderen.
    Maar als de situatie niet prettig meer is,dan ja dan??????????????????
    Ik ben op leeftijd,wij zij gewent aan elkaar,ik zou niet weten hoe ik me zou voelen zonder haar.
    Ik wil daar niet aan denken,Ik mis haar al als ze 5 min. bij de buurvrouw is
    Nee,wij kunnen niet zonder elkaar.
    Roberto

  33. zilver zegt:

    Roberto, dat is mooi om te horen, koester het!

  34. Smokey zegt:

    Je humor is geweldig! Droogkomisch en tegelijkertijd sappig vervolgverhaal:))))
    Mooi hoor Zilver!

  35. zilver zegt:

    Dank je Smokey, dat is lief van je.

  36. roosanna zegt:

    ik kom graag het vervolg lezen en ben heel blij met de humor die je erin legt,
    nu zoveel maanden later zie ik mezelf al die dingen doen
    en helaas
    ik hoop dat jij in jouw verhaal een verrassende draai weet te vinden.
    ik verheug me erop

  37. zilver zegt:

    Roosanne, wat leuk dat je weer komt lezen. Ben je ook gescheiden? Sterkte!
    Ik heb het af, had eerst heel veel, maar bedacht dat als het te lang werd, ik niet meer over andere dingen kon bloggen en dat het dan ook snel verveeld, ik heb tot en met maandag een deel en ik vond het einde zelf wel erg leuk, maar ik lach altijd om mijn eigen humor. :^)
    Ik heb een heerlijke vakantie gehad, veel gelezen, veel geblogd, veel opgeruimd in mijn huis en veel gelachen, maar nu is het weer om, dat is jammer, maar ook wel weer goed, dingen blijven alleen leuk, als het spaarzaam kan. Fijne avond.

  38. Parallaxis zegt:

    Volledig geïntrigreerd door dit vervolgverhaal , zie al uit om het volgende deel te lezen ….

  39. zilver zegt:

    Mooi! Komt morgen, heeft 6 delen, maandag de laatste.

  40. assyke zegt:

    begint je nieuwe werkweek dan al morgen?
    ik trek mijn pyama al vast aan en kruip in bed, met laptop of niet
    dat weet ik nog niet
    maar voor mij was het een drukke werkweek, schoolvakanties zouden moeten
    worden afgeschaft;-))
    tenminste zolang ik moeder ben!

  41. zilver zegt:

    Assyke, nee, dat niet, maar het is nu over met lummelen, ik moet veel inlezen, zondag op moederdag en andere verplichtingen. Ik sluit wel de pc, ik zit lekker bij een kaarsje.
    Ik vind de schoolvakanties altijd zalig, heerlijk al die grutjes om me heen met aanhang, er wordt hier altijd flink gelogeerd. Maar voor jou is het natuurlijk anders, jij hebt die lieve tuinboon, dat maakt extra moe.
    Welterusten!

  42. TheoB zegt:

    Ik heb alle commentaren gelezen ,prachtig.

  43. Peterus zegt:

    Het zit je niet mee. Weet je al wie die ander is?
    Ik hoop het maar. Ik ben gek op onthullingen.
    maakjeborstmaarnatgroeten

  44. zilver zegt:

    Theo, het maakt een hoop los he? Fijne zaterdag!
    Petrus, het is een verzonnen verhaaltje, ik ben al vanaf 91 alleen.

  45. Peterus zegt:

    Kun je ook iets verzinnen over een leuke man met alles erop en eran?
    peterusgroet

  46. zilver zegt:

    Peterus, ja, lees mandag het slot en zondag het vieze gedeelte en je bent helemaal tervreden.
    Komtgoedgroet.

Geef een reactie

