Vibrator.

 

Gaat een aapje uit Artis, naar een seksshop en vraagt naar de beste vibrator. Vraagt de verkoper: is het voor binnen of buiten? 

Zegt de aap: bent u niet die zelfde verkoper waar ik eens een hengel bij kocht? En vroeg, of het voor binnen of buiten was? 

Zegt de verkoper: u kunt er wel grapjes over maken, maar als het voor buiten is, knip ik de stekker er even af. 

Zilver. (in 2004 had ik een grapjesweblog met zelfgemaakte grappen, nou houd ik nooit zo van grapjes, maar als ik ze zelf maak dan begrijp ik ze)
 
Foto: Ik had geen foto van een aap met een vibrator, maar wel van een wc met een knikker of drie.
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-04 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

45 reacties op Vibrator.

  1. Mihai Martoiu Ticu zegt:

    Inderdaad. Een wc met drie knikkers is ook een soort aap met een vibrator. Het is een kwestie van hoe je het bekijkt.

  2. lebonton zegt:

    dat lijken de uitgevallen batterijen wel!

  3. zilver zegt:

    Mihai, ja, ik heb vreemde humor, dat heb je nu denk ik wel door! :^)
    Lebonton, die is grappig!

  4. antoinette duijsters zegt:

    Zilver, je heb ook een beetje ondeugende humor:-)))))))

  5. zilver zegt:

    Antoinette, ik zal het niet ontkennen. :^)

  6. Satuka zegt:

    Waarop de aap vroeg: "Ja maar.. hoe moet ik dan doortrekken?"

  7. zilver zegt:

    Satuka, haahahahahahah, ik lig vlak. :^)

  8. René Louman zegt:

    De relatie met de wc ontgaat me een beetje, maar het grapkje is om te lachen.

  9. zilver zegt:

    Dank je Rene.

  10. Hugol zegt:

    Leuke blog zilver! Al gebruikt een aap een gouden vibrator, het is en blijft…eh…aap in de mist. Slaat nergens op maar soit. Het is ook al bij tienen.

  11. zilver zegt:

    Hugol, ik moet zo om je lachen, al die reacties zijn zo leuk, ik ga straks zalig in slaap. Een weblog kan zoveel vreugde geven in het leven. Welterusten.

  12. oma zegt:

    Ha Zilvertje,
    De aap stond voor aap, maar dat maakt voor een aap niets uit. oma

  13. Mae zegt:

    potverdrie
    ik begrijp ‘m nie

  14. Smokey zegt:

    Wat voor een tor?
    Als jij eenmaal aan de gang bent met moppen tappen, dan ben je niet meer te stoppen…:))
    Leuke mop ook.

  15. zilver zegt:

    Lieve Oma, gaaf dat u nu ook via een link hier komt, ben nog steeds niet aan luisteren toegekomen, moet nu ook nodig naar bed, zit al in mijn pyjama klaar, moet morgen vroeg op, maat bleef even te lang hangen hier een groet aan de bemanning, welterusten. PS zag dat u Paco volgt, leuk he?

  16. zilver zegt:

    Mae, die stekker, een hengel en een vibrator hebben geen stekker.
    Een sekstor Smokey! :^) feestbeest en sekstor!

  17. Satuka zegt:

    Waarop de verkoopster zei: "dat is dan drie knikkers alstublieft."😉.

  18. zilver zegt:

    Satuka, jij maakt mijn dag!

  19. Appelvrouw zegt:

    Ik snap ‘m niet

  20. suiker zegt:

    Zilver, je tags zijn al een mopje op zich🙂
    maar eh… ik heb wel een stekker aan mijn vibrator hor! (is al een ouwetje🙂

  21. Kitty Schoenmakers zegt:

    Ja dat zou nog eens een idee zijn. De aapjes in Artis vibrators geven. Benieuwd wat ze daarmee doen. Best een grappig idee.

  22. ceesincambodja zegt:

    Nooit geweten dat jij zo’n grapjas was, Zilvertje. Ha ha.
    Ceesgegroetje

  23. Robert Kruzdlo zegt:

    Heb je een van een komkommer die komt?
    groet

  24. coby zegt:

    Ik ga maar eens op stap met de hengel vandaag….. :-))
    Lieve groet, Coby

  25. Hans Bloemhof zegt:

    Zie ik daar ook niet een mobieltje in dat gat???

  26. Aad Verbaast zegt:

    Een oud spreekwoord zegt: beter drie knikkers in de wc dan de hond in de pot.
    Je hebt er een passende foto bij gevonden😉

  27. GayaH zegt:

    *
    Een ‘TrilKever’ met stekker? Ging die op electriciteit dan?
    Die van mij is kolengestookt!
    Echter:
    Bij hoge nood en zonder brandstof
    neem ik een condoom en stop daar twee bromvliegen in…
    *
    Groetjes,
    GayaH
    *

  28. hansbloemhof zegt:

    Zitten drie koelkasten in een boom zich stierlijk te vervelen. Vraagt die ene aan de andere twee: "zullen we klaverjassen"?
    Hmmmmm antwoord het stel: "dan moeten we toch met z’n vieren zijn", "laten we iemand vragen".
    Ze wachten en wachten, maar er komt niemand langs de boom. Komt er eindelijk na veel gapen een eitje langs lopen. De koelkasten vragen gretig: "lief eitje, wil je met ons klaverjassen"?
    Zegt het eitje: "nee hoor, ik heb een afspraak bij de kapper……….

  29. An van den burg zegt:

    Ik heb nog nooit een fibrator in mijn handen en vagina gehad. Geen behoefte daarvoor. Alleen "levende sex" trekt mij!!
    An.

  30. VSp zegt:

    De lente hangt in de lucht.

  31. zilver zegt:

    Appelvrouw, hij is gewoon melig, het zit hem in de stekker, in de hengel en de aap..
    Suiker, ik heb er een met een lier! Ja, heet dat wel zo? Bedoel zo een ding waar ze auto auto’s mee aan de praat kregen. :^( ( zwengel ? )
    Kitty, ach die arme opgesloten stakkers.
    Cees, nou moe, ken je me nu nog niet?
    Roberet, nee, wel een van sla en boerenkool en een blinde sigarenbandjesspaarder.
    Coby, denk om de stekker! xxx
    Hans, je bent zo grappig, jij hebt vast voorkennis.
    Aad, hij is leuk!
    Gaya, pas wel op, neem niet de strontvliegen.
    Hans, deze aap kan ook kaarten!
    He lieve Annet. xxxx
    An, mij trekt niks, ik leef als een non in een glazen pot! :^)
    Vsp, ja, dat is zo, beter de lente dan een vieze geur!
    Fijne avond allemaal, bedankt voor het komen, ik ga koken, ga eerst houtjes sprokkelen en twee steentjes om tegen elkaar te slaan.

  32. R. Kruzdlo zegt:

    Ik vertel hier in Spanje altijd dat Nederland plat is derhalve als ik met mijn vrouw in bed lig dan heb ik bergen genoeg om op te liggen. *=))

  33. zilver zegt:

    Mijnheer Kruzdlo, zo een aap maakt wat los he? :^)

  34. peterus zegt:

    Ik dacht dat die dingen op batterij werken.
    Duracell gaat langer mee.
    groetenuiteenlandwaarikmaarnietingelogdkom

  35. zilver zegt:

    Peterus, ben je weer ver weg, maar het land van de mooie kleuren en muziek, goede reis! Naar, kun je nu ook niet op je eigen weblog? Goede reis!
    Peterus, ze hebben een aantrapmeganisme, net als de ouderwetse naaimachine. Denk ik. :^(

  36. bert deben zegt:

    tja, veiligheid voor alles tijdens de sex …😉
    .

  37. ramirezi zegt:

    Die aap was vast een Bonobo…

  38. zilver zegt:

    Bert, hahaahahahah, zo is dat!~
    Rami een BONODO???????????????????? :^)

  39. Smokey zegt:

    Het is een onderwerp waar je niet over raakt uitgepraat:)
    Moet wel lachen om die bromvliegen enzo. Wat deed men eigenlijk in het pre-electrische tijdperk??

  40. Draver zegt:

    Gewoon even lachen Zilver leuk.

  41. paco painter zegt:

    Heerlijk, Zilver

  42. MarielledeBoer zegt:

    Hahahhaha..

  43. akkertje zegt:

    hallo zilvertje,
    dat was niet zo netjes van meneer rob.
    tijdje weggeweest, pc overleden.
    groetjes akkertje

Geef een reactie

