Vrouwendag! Voor het erelid. (18+)

 

Voor het erelid.

Gun me het gif
dat je haar dagelijks toedient
geef me de zekerheid
dat ik net zo vals ga grommen

Gun me de stok
die mij lieflijk slaat
gun me een geweten
dat knaagt

Zilver. ( liedjes van de heerlijkheid)
 
Foto: Mijn dochter!
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-03 en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Vrouwendag! Voor het erelid. (18+)

  1. antoinette duijsters zegt:

    Oei Zilver, dat is goed giftig.

  2. zilver zegt:

    Antoinette, hahahahaah, ja, maar even iets luchtigs in de barre doekjestijden! xxx

  3. A C T U A L I T Y zegt:

    Ere- lid….
    Moet er niet een Ha ha voor?

  4. zilver zegt:

    Hahahahahahahahah, je bent altijd zo grappig! Actuality!

  5. Isis Nedloni zegt:

    Leve de humor…
    het barre…..
    het boze…….
    en heeft je dochter al dat vrolijks vast van jou!; ))))
    Mooi!!
    Lieve avondgroet!

  6. zilver zegt:

    He, lieve Isis! Fijne vrouwendagavond. xxx
    Het is een schat van een meid en ja, vrolijk!

  7. coby zegt:

    luchtig en mooi!
    Hoed af voor jou.
    Lieve groet, Coby xxxx

  8. zilver zegt:

    Dank je Coby, ik ga zo lekker slapen, zo moe, morgen er weer vroeg uit, hele weekend plus vandaag al zo erg verkouden en hoofdpijn, dus ik ga lekker onder de wol. xxxxxxxx
    Morgen zware dag! Mooi blog heb je.

  9. Ate zegt:

    Voor mij graag een geweten dat niet al te hard knaagt.
    Mooie foto van een mooie meid, lijkt op je.
    En hou op over die hoofddoekjes zeg, Ik ben ineens bekend in almere :-(((

  10. zilver zegt:

    Ate, ja, lieve meid he! Heb je met een doekje gestemd? Als dat zo is, bewaar ik een stevige knuffel voor je als ik je weer zie, dat zou ik zo gaaf vinden!
    Nee, ik dacht ik doe maar even een ander kunstje, telkens, die hosties, en stoute paters en Wilders, het komt me hoofddoekje uit.

  11. Ate zegt:

    Het is nog veel erger…..Kijk hier maar eens helemaal onderaan….http://www.vkblog.nl/bericht/302997/3_maart_stemmen%21_Zo_ga_ik%21

  12. zilver zegt:

    Dus je hebt het gedaan, geweldig! xxx

  13. Geroma zegt:

    Een heerlijk liedje, Zilvertje….
    en wat een mooie dochter zeg………!!!! WOW.
    Net zo’n mooi suiker-♥ als jij:-)
    xxx

  14. zilver zegt:

    Muisje. xxx
    Geroma, lief he. xxxxx

  15. Aad Verbaast zegt:

    Gedichtjes begrijpen en ‘doorlezen’ is niet mijn sterkste kant.
    Maar die foto is helemaal geweldig!! :-))

  16. paco painter zegt:

    MOOI

  17. Kitty Schoenmakers zegt:

    Je dochters lijken veel op elkaar Zilver. vooral de uitstraling. Die is vast van jou!
    heb je het weer druk ? XX

  18. Ineke zegt:

    Mooi lied Zilver 🙂
    En ook een mooie dochter!
    Veel liefs, Ineke

Geef een reactie

