3 maart stemmen! Zo ga ik!

Uit protest, tegen Wilders!
 

 
met dank aan blancie, die de foto’s maakte.
op weg naar de wereldvrede!
 
zilvertje.
 
 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-02 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

81 reacties op 3 maart stemmen! Zo ga ik!

  1. Ruud Zweistra zegt:

    Mooi, weer een hele sleep Wilders-stemmers erbij.
    Op naar de 50 procent.

  2. zilver zegt:

    Je schrijft maar Ruud.

  3. PeterV zegt:

    Wel ALLE haren goed wegwerken hoor. Als je het doet, doe het dan goed!

  4. zilver zegt:

    Peter, ik ben nog niet zo handig, het glijdt steeds weg, het is een kunst .
    Annamarie, ja, ik neem Jeltje mee, met dank en alle mensen met een doekje.

  5. The_Saint zegt:

    Haren mag….niet te veel , maar mag…succes!…en ik hoop dat het aandacht krijgt!

  6. zilver zegt:

    Saint, dank je ik hoop dat velen het voorbeeld volgen!

  7. rednier zegt:

    Laat de vrouwen in de tweede kamer vanaf nu een hoofddoek omdoen, dan kan Wilders wennen en die vrouwen kunnen zelf trouwens zich inleven in de groep die ze nu zo vel verdedigen.
    Misschien komen Wilders én die vrouwen tot ander inzien.

  8. off-topic zegt:

    KLASSE!
    (aanbevolen)
    😉

  9. zilver zegt:

    Rednier, ja, allemaal een hoofddoek. We zouden veel meer voor elkaar moeten opkomen, dank voor het komen.
    Off-topic, dank je wel!

  10. rikus zegt:

    Maar Zilver je stemt toch wel uit protest op Wilders?

  11. Ruud Zweistra zegt:

    Je hoofddoekt maar, zilver.

  12. zilver zegt:

    Rikus, nee, hahahahahahahaahhaah, ik ben boos op hem, het vorige blog van mij heeft hij ontvangen, maar hij heeft me nog niet terug geschreven.

  13. zilver zegt:

    Ruud, ja, doe ik ook lekker hoor Ruud, ik ben een hoofddoekenmeisje. Fijne zaterdag!

  14. gingy zegt:

    Alle respect!!
    met groet

  15. zilver zegt:

    Dank je Gingy, komt voort uit het blog van wat ik gister schreef.

  16. Elise van Schouwenburg zegt:

    fantastisch zilver. Heb je de hond van Grutte gezien?
    Als die gaat stemmen, dan ga ik heel misschien ook, hoewel ik mijn kaart al verscheurd heb.
    Ik stem nooit en nooit en nooit meer. Als ik ga doe ik het voor mijn hond. Maar die heb ik helaas niet.

  17. zilver zegt:

    Elise, komt voort uit het blog dat ik gister schreef, dank je wel! Ik ga altijd stemmen, ik weet wel het is een muggepoepie in de oceaan, maar beter wat dan niks, een heleboel muggepoep kan ook een dijk van vrede worden. xxxx

  18. laila zegt:

    Leuk idee Zilver.
    En weet je al op welke "halve zool" je stemt?;-)

  19. zilver zegt:

    Laila, ja, dat weet ik! Dank je wel!

  20. antoinette duijsters zegt:

    Prima Zilver, ik houd mijn muts ook op als ik naar binnen ga. Hoewel het woensdag weinig effect zal hebben, veel Wilders aanhangers zullen dan thuis blijven. Tenzij er in hun gemeente een soortgelijke partij is.

  21. zilver zegt:

    Prima Antoinette, maar ik ga het er dus ook bijzeggen, ik ga niet meer stom aan de kant staan, ik kom op voor hen die steeds de klappen krijgen. xxxx

  22. vuurjuffer zegt:

    zilver, je bent goed bezig…….. voorwaarts………

  23. zilver zegt:

    Dank Vuurjuffer! xxx

  24. coby zegt:

    Goed idee!!!
    Lieve groet, Coby

  25. Aad Verbaast zegt:

    Staat je goed 😉

  26. An van den Burg zegt:

    Lieve Zilver.
    Juist door te gaan stemmen hou je hele Godvergetense smeerlapperij in stand!!
    Groet, An.

  27. joost tibosch sr zegt:

    Heb jij nou -ondanks al dat gedoe- ook zo’n lol? (betere lol dan die andere LOL!) En dan ben ik maar een stomme lul zonder doekie! Er hing hier nog een grote vergeten mooie schouderdoek van mijn oudste nicht. Eerlijk, ik heb het geprobeerd..het zag er niet uit! Stemmen, hé!

  28. ria & ruud zegt:

    Je bent gewoon een domme tokkel zonder verstand

  29. zilver zegt:

    Dank je Coby.xxxxxx
    Aad, nou ik moest wel even wennen, maar waar het om gaat is protest en solidair zijn, doegggggggggggg.
    An, ik zou niet weten hoe ze me anders kunnen oren.
    Joost, ja, ik heb het ook leuk met al dat gedoe en wacht met spanning af wat Wilders op de brief te zeggen heeft. Ja, ik stem altijd.
    Ria & Ruud, van jullie aanvaard ik dit compliment, als wij vrienden waren zou ik me achter mijn hoofddoek krabben.

  30. Dirk Stam zegt:

    Ik ben man mag ik ook met een hoofddoek TEGEN stemmen want ook ik ben tegen

  31. Bart van Doorn zegt:

    Ik waardeer je actie. Ik ga het de vrouwen in mijn familie, vriendenkring en werk voorstellen. Dat wordt lachen 3 maart

  32. zilver zegt:

    Dirk, ja, hoor graag! Dank je wel!
    Bart, geweldig, dank je wel!

  33. Fatih Kilic zegt:

    Een erg sympathiek actie!
    en nu doorzetten he Zilver….
    bedankt voor je lef en inzet, Nederland zal u dankbaar zijn.

  34. zilver zegt:

    Dank je Fatih, ik heb het met liefde gedaan en woensdag ook, ik ben er trots op dat ik houd van alle "nieuwe" Nederlanders en ik ben blij met de dingen die ik van hen leerde, hun gastvrijheid en warmte.

  35. klaphek zegt:

    Beroep: Clown
    Goed hoor, voor kinderen dat heet.

  36. zilver zegt:

    Klaphek, tis een wonder, ben je weer, ik had de verkeerde een ban gegeven, durf je wel zo in het geniep, zonder je eigen hoofd er bij?

  37. klaphek zegt:

    Ja hoor, maar waarom discrimineer je eigenlijk?

  38. ria de witte zegt:

    wat doet een groepering die niet gelijk zijn zin krijgt en/of anders denkenden tegekomt:
    2009 ruim 165.000 CHRISTENEN VERMOORD, VOORAL DOOR MOSLIMS 84
    dinsdag 15 december 2009 18:38 door ……Hyperinflatie…..
    Vorm je eigen mening over dit artikel en filter eruit wat U juist en aannemelijk lijkt.
    Ik hou me meer bezig met de eerste scheuren in de Euro; Griekenland breekt en een grote Oostenrijkse bank wordt nu genationaliseerd die sterk in de Balkan vertegenwoordigd was. Allemaal oud nieuws dat nu pas tot bloei komt.
    In 2009 ruim 165.000 Christenen vanwege hun geloof vermoord, vooral door Moslims
    Vertaald door Xander uit Bron (1) Jerusalem Post
    Volgens de mensenrechtenorganisatie OFWI (One Free World International) zijn in de Moslimwereld in 2009 ruim 165.000 Christenen vermoord, enkel vanwege hun geloof. Iedere drie minuten wordt er ergens in een Islamitisch land een Christen gemarteld vanwege zijn levensovertuiging. De Palestijnse Moslimterroristen op de Gazastrook maken het helemáál bont: zij graven zelfs de lijken van overleden Christenen op, omdat deze de grond zouden ‘verontreinigen’.
    Voorganger Majed El Shafie, het hoofd van One Free World International dat in Toronto haar hoofdkantoor heeft, staat aan het hoofd van een delegatie die bestaat uit mensenrechtenactivisten, leden van het Canadese parlement en diverse religieuze voormannen, die een mensenrechtenconferentie in Jeruzalem heeft georganiseerd. Volgens El Shafie worden er op dit moment over de hele wereld tussen de 200 en 300 miljoen Christenen vanwege hun geloof in Jezus Christus vervolgd. 80% van deze vervolging vindt plaats in Moslimlanden, de rest in hoofdzakelijk communistische landen (Noord Korea, China).
    Majed El Shafie werd 32 jaar geleden in Caïro geboren in een hoog in aanzien staande Moslimfamilie. Via een Christelijke vriend kwam hij al op jonge leeftijd in aanraking met de haat die er in het Islamitische Egypte heerst tegen de Christelijke minderheid in het land. Toch bekeerde hij zich tot het Christendom en schreef hier een boek over, wat hem een paria maakte en een slachtoffer van Islamitische vervolging en onderdrukking.
    In 1998 werd Majed El Shafie vanwege zijn geloof gearresteerd, in de gevangenis gegooid, gemarteld en ter dood veroordeeld. Hij wist echter te ontsnappen en vluchtte naar de Sinai woestijn, waar een Bedoëinen familie hem twee maanden lang verborg voor de Egyptische authoriteiten. Vervolgens stak hij per jet-ski illegaal de grens met Israël over, alwaar hij werd gearresteerd en opnieuw gevangen werd gezet. Door tussenkomst van Amnesty International en de Internationale Christelijke Ambassade in Jeruzalem werd hij echter vrijgelaten, en kreeg hij in Canada politiek asiel. Daar richtte hij in 2004 One Free World International op.(1)

  39. katja zegt:

    De VVD pakt e.e.a. handiger aan: geen bijstand voor niet Nederlands sprekenden….
    Maar of dat genoeg is? In elk geval een begin.
    Zo zijn er nog wel andere items bij te vinden.
    Kinderen verwaarlozend, in de moskee zittende, vaders. Wat gaat men daar aan doen, bv?

  40. alida zegt:

    Ga achter die vrouwen aan die onder de knoet zitten, die geen hoofddoek willen dragen maar moeten.

  41. on_yer_bike zegt:

    Keurig Zilver! Ziet er goed uit. Wel echt doen hè straks op woensdag. Niet alleen voor de sympathyvote gaan hier op het blog.

  42. Wim Duzijn zegt:

    Tjonge, zo laat je de meiden in de moslimwereld even zien dat een vrouw er ook waardig en sjiek bij kan lopen. Vertrutting is een idee dat ontsproten is aan de doffe geest van de (moslim)man.

  43. Henk van Leuken zegt:

    Geweldig initiatief Zilver, maar ik zie dat jij ook al last hebt vanuit Israel. Een paar dagen geleden vroeg ria, maar dan onder een andere naam, wat technische repruceerbaarheid was. Ik moest me verantwoorden omdat ik hen daarvan beschuldigden. Nu technische repruduceerbaarheid is te herkennen aan exact dezelfde formulering hier bij Zilvertje en bij mij als reactie op een tekst van totaal verschillende strekking.
    Dergelijke reacties zijn volslagen buiten de orde van het debat.

  44. eva zegt:

    Ga je stemmen in Almere?
    Het is in elk geval lekker warm!
    gr eva

  45. Ate zegt:

    Ik doe mee, in Almere nog wel.
    Hmmff, zal me ‘geweldig’ staan….

  46. peterus zegt:

    Hoi Hoofddoekje. Ik hou heel erg van plastic regenkapjes. Vooral als het regent.
    Het hoofddoekje als protest tegen W.
    Mooie actie.
    regenkapjesgroet

  47. Ruud Zweistra zegt:

    Goh, wat een vriendelijke mensen allemaal, Zilver. Straks krijg je ook nog een besnijdenisje van ze, een beetje uithuwelijken, en daarna een potje eerwraak.
    Hoort er ook allemaal bij.

  48. iers_dagboek zegt:

    Hi Zilver: mag ik aannemen dat je weet wat dat gebaar met de twee vingers betekend?

  49. robert k zegt:

    One Free World
    Groet Robert!

  50. Dat dan weer wel zegt:

    Afgelopen 11 september pleitte Imam Fawaz Jneid: Hoofddoek voorkomt verkrachting.
    Waarschijnlijk voel jij met hoofddoek op veiliger.

  51. ceesincambodja zegt:

    En ik laat mijn baard staan en zet een tulband op!
    Gaan we gearmd, Zilver?
    Ceesgegroetje

  52. Satuka zegt:

    Kwam vanaaf een vriendje van me tegen bij de Ah.
    Die schold me uit voor Espeeër.
    En of ik toch vooral op hem wilde stemmen in de deelraad want onder hem stond een takkehwijf en hij wilde niet dat zij meer stemmen kreeg dan hij.
    Politiek..
    ach… de humor leg op straat meneer ;).
    Maar ik ben zo loyaal.
    Dus ’t wordt toch groen links
    Niet tegen Wilders
    Maar gewoon voor iemand waar ik wel vertrouwen in heb 😉

  53. Bart zegt:

    Beste Zilver
    Wat een knappe vrouw ben jij. Maar ik zou toch graag zien dat iedere vrouw zelf kan beslisssen of ze wel of niet een hoofddoek wil dragen.
    groet Bart

  54. zilver zegt:

    Ria, het is een wonder dat je steeds mijn bloggebied weet binnen te dringen en al die lappen tekst die je plakt, die lees ik niet meer, ik ben je blogmoe. Ik verander toch niet van mening, ik zoek de vrede en daar hoort bij dat elk mens uniek is en daar recht op heeft, dat hij of zij mag geloven wat verkozen wordt of traditie is, dat een volk zich ontwikkelt, ik ga ook niet een mens beschimpen die nog een peniskoker draagt, dat is zijn goed recht, als het gebied waar de peniskokerman leeft vergiftigd wordt met flatgebouwen en auto’s en stinkfabrieken, zal hij op een dag besluiten, zijn koker af te werpen en een broek aan te trekken. Zo zal het ook gaan met de hoofddoekjes. Geloof is hardnekkiger, maar ook dan gaat slijten, dat hebben we in Nederland zelf ervaren, jaren zestig brak veel open, er veranderde veel, Ria, ben je soms nog heel jong, dat je niet weet, hoe het was en hoe je mild moet zijn? Sommige meisjes moeten nog zo een doek op, als die zich later hebben ontworsteld, kiezen ze voor een ander leven, door de doekjes te verbieden zaai je haat en verdriet, maar sommige meisje gaan in verzet en zetten hem juist op, ik ben ook zo een oude meid, ik provoceer, ik zet hem op, ik ben solidair, want iets onschuldigst wordt aangevallen, niet de daders en de rotzakken, maar juist de meisjes en vrouwen die onwijs hun best doen er bij te horen, ze leren zich helemaal een breuk en ik ben trots op mijn mede zusters, en helaas niet op jou, jij bent in mijn ogen een gifkikker ( HAJELOELA )

  55. zilver zegt:

    Katja, dat sommige vrouwen geen Nederlands spreken is heel triest, maar als het gaat om de oudere generatie, daar hebben we zelf schuld aan. Hier zitten veel vaders in de kroeg, of hangen rond bij een club of hoer en wat denk je van drank en gokken?
    Alida, mooie opmerking, juist daarom moeten we geen haat zaaien.
    Bike, ja, ik doe het echt hoor! Knuffel.
    Wim ik vat hem niet, ik vind die meisjes er geweldig uitzien en ik ben al een oude taart en ken niet hun manier van wikkelen en weet je het gaat om een mens zijn hart en niks anders, ik heb bv een ouwe kop, maar een mooi hart :^)
    Henk, ze plakt en knip volgens mij en weet altijd weer op te duiken, onkruid, ( zucht )
    Eva, het is zalig warm zo een doek en zo blijven grijze haren uit het zicht, het is een vondst en mijn lange haar gaat niet stinken naar auto’s en rook van shag van op straat rokende mensen, ik stem in de Zaanstreek en in oranje boven doekje. Xxx
    He Ate, dank zij jou kon Blancie dit doen! XXX
    Petrus, zo is dat regekapjesgroet!
    Ruud, ik schiet in de lach, je bent een komiek!
    Dagboek, ik bedoelde vrede, maar houd ik ze niet goed dan? Het moest ook allemaal erg snel.
    Robert, zo is dat, dank.
    Dat dan weer wel, kijk gekken moeten worden opgepakt. Maar in veel geloven lopen gekken rond, als wij nou beginnen met normaal te doen, dan zaaien we geen haat en dat praat makkelijker met elkaar en dan kun je samenwerken, want niet een goedgelovig mens wenst zo een gek er tussen ( mmmm, beetje rare zin als je nadenkt over wat je schrijft )
    Cees, we gaan samen, heb je zulke langen armen, of gaan we met de handschoen stemmen? :^)
    Satuka, ja, dat is lachen.
    Bart, hoe ik er uitzie is niet van belang, het gaat er om, ja, dat een mens zelf mag kiezen, maar denk jij nu dat door dat gedoe van Wilders, die meisjes die moeten, zich prettig voelen?

  56. iers_dagboek zegt:

    Hier in Ierland en in Het verenigd Koninkrijk inclusief Schotland, Wales en Noord- Ierland betekend het F…off. Dus de volgende keer je hand omdraaien met de handpalm naar buiten.
    Ik weet het je woont nou eenmaal niet in de UK maar op vakantie aldaar zou je er wel eens mee in de problemen kunnen komen. Dus het is maar beter om het even in gedachten te houden.

  57. zilver zegt:

    Dank je wel Iers Dagboek, ik zal het voortaan met de palm van me afdoen, want ik bedoel alleen maar vrede.

  58. Rubio zegt:

    Zilver, in de jaren 50 liepen mijn oma’s, tantes en moeder ook nog met hoofddoeken…ik vond het maar niks…
    Hoewel het jou wel staat moet ik zeggen…
    Als je je haren maar laat zien…anders krijg je ook zo’n ‘raar rond’ gezichtje.

  59. zilver zegt:

    Rubio, ik vond het wel wat en weet je ze mochten niet eens onze kerk in zonder hoofdbedekking, de mannen zaten rechts en de vrouwen links, de rijken zaten vooraan.
    Toen de kerk langzaam doodbloedde ( jaren zeventig en tachtig ) liep mijnheer pastoor naar de achterste bank, waar mijn opa en oma altijd zaten, ze werden uitgenodigd om vooral vooraan te komen zitten, mijn opa en oma hadden overal schijt aan, net als ik en wilde niet naar voren… toen mochten ze eindelijk, maar ze wilden niet meer en zo is ons Nederland nou, is niet eens erg lang geleden.
    En nu weer, dat hosties geweigerd worden, wat zei men toch, de seksualiteit werd niet goed nageleefd of zoiets, pfffffffffffffff, de kerk moet zijn grote mond houden, er lopen nog heel wat viespeuken rond, geestelijke die het met kerkgangers deden, met kinderen, de trauma’s zijn nog hoorbaar en voelbaar, ik bedoel maar, we vallen over een hoofddoek, terwijl we onze eigen zonden bedekken.
    Het gaat niet om wat je ziet aan een ander, maar het gaat om wat je meemaakt met die ander en of zijn hartje mooi is en oprecht.

  60. Kitty Schoenmakers zegt:

    Je ziet er nog mooi uit ook!

  61. zilver zegt:

    Kitty, nou dat laten we in het midden, ik was de badkamer aan het schoonmaken en vroeg aan Blancie of ze me met een doekje wilde kieken, het moest hel snel, want ze had een afspraak, moest dadelijk goed zijn, nou schijn ik mijn handen verkeerd te houden, ze roken nog naar het bleekwater. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  62. joost tibosch sr zegt:

    Met hoofddoekje vind ik jou (even leuk) nog leuker dan zonder. Laat ik dat bij moslima’s nou ook hebben. Ik ben zo autochtoons als de pest. Mankeert er wat aan mij? (aub niet ja antwoorden, hé!)

  63. zilver zegt:

    Joost, nee, hoor! Dingen op het hoofd is altijd leuk, behalve de kous op de kop!

  64. suiker zegt:

    hallo Zilver, goed plan. Ik werk die dag in een stemlokaal in het centrum van een grote stad. Wie weet ga ik wel heel de dag met iets op mijn hoofd 🙂

  65. galadriel zegt:

    zilver…die hoofddoek moet gewoon weer van ons allemaal worden…dus gewoon als mooie hoofdtooi….steek je er wel een mooi bloemetje tussen…of doe er een kralenketting om heen
    fijne zondag!

  66. zilver zegt:

    Suiker, geweldig idee!
    Gala, ja, dat schrijf je mooi. Nee, ik steek er niks tussen, het is al moeilijk genoeg om hem op te houden, het glijdt, ik ben al flink aan het oefenen.

  67. Smokey zegt:

    Had ik een hoofddoek dan deed ik die niet op ":-))) Staat me niet 🙂
    Als je niet verplicht bent om die te dragen waarom zou je dat doen?
    Begrijp trouwens die hele hoofddoekjesophef niet.
    Ieder z`n vrijheid als ie een ander daarmee maar niet lastig valt.
    Ik ga ditmaal niet stemmen want zou niet meer weten op wie.
    Maar voor jou Zilver, neem ik m`n petje af!

  68. zilver zegt:

    Dank je Smokey, ik ben gewoon solidair!

  69. Doranne zegt:

    oh zo liep ik er de hele winter bij, lekker warm hoor een grote wollen lap om je hoofd en schouders
    wegens nog nergens officieel wonen kan ik ook al niet stemmen zonder of met hoofddoek 🙂
    kan ook nog even niet inloggen
    besta ik nog wel ?

  70. zilver zegt:

    Dag lieverd, blij dat je wat laat horen, kan ik wat voor je doen? xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ik denk aan je en hoop je snel weer te zien bloggen. Ben zo blij met je teken van leven.

  71. Dat dan weer wel zegt:

    Zilver: Dat dan weer wel, kijk gekken moeten worden opgepakt. Maar in veel geloven lopen gekken rond, als wij nou beginnen met normaal te doen, dan zaaien we geen haat en dat praat makkelijker met elkaar en dan kun je samenwerken, want niet een goedgelovig mens wenst zo een gek er tussen ( mmmm, beetje rare zin als je nadenkt over wat je schrijft )
    ——————————————————–
    Ben met je eens dat dit raar is. Voor de duidelijkheid: het zijn niet mijn woorden, maar die van een geestelijke die in meerdere gebedshuizen zijn onzin predikt aan zijn volgelingen.
    Dat zo iemand opgepakt dient te worden, ben ik met je eens.
    Met dat verschil: dat gebeurt niet omdat hij die onzin uitkraamt uit hoofde van zijn religieuze overtuiging. Anno nu discrimineert de Nederlandse wetgeving ongelovigen nog steeds ten opzichte van gelovigen.
    Imam Sheik Fawaz Jneid van de As-Soennah moskee in Den Haag schrijft vrijdag in een reactie op zijn website al-yaqeen dat de hoofddoek beschermt tegen verkrachting.http://www.depers.nl/binnenland/336230/Hoofddoekjes.html
    Ik neem aan dat u vrijwillig uw haar bedekt en dat dit niet opgelegd wordt door een religie.
    Als op de basisschool meisjes massaal een hoofddoek verplicht moeten dragen, is de beeldvorming, afscheiding van de seculiere samenleving.
    De Haagse imam sjeik Jneid Fawaz van de As-Soennahmoskee verbiedt ook zijn volgelingen zich aan te passen aan de Nederlandse gewoonten en gebruiken, schrijft De Telegraaf .http://www.depers.nl/binnenland/266876/Imam-Fawaz-verwerpt-integratie.html
    Hoezo solidair? Met onderdrukking?
    Geen uitzondering voor religies, maar duidelijkheid en gelijke behandeling is het streven naar een gelijkwaardige samenleving.

  72. katja zegt:

    Tja, die dronken Nederlandse vaders in de kroeg zijn missschien o.a. bv wel verdreven uit hun wijken, spreken Nederlands, genieten wellicht een minimum loon, geen uitkering, gaan regelmatig toch noch leuke dingen doen met hun kind en bij hem in huis mogen wel andere mannen komen als hij niet thuis is. Dat noem ik toch significante verschillen.
    Luister eens naar het interview met Pauline Sinnema of lees haar boek: "Mijn vader slaat me niet."
    Maar ja, als politiek correcte wordt je geboren, net als anders gelovigen.

  73. ceesincambodja zegt:

    In gedachten, Zilver, in gedachten. :-))

  74. Thoth zegt:

    @ Zilver
    Goeie actie, zoals gemeld kom ik weer terug naar Nederland en wel op 1 April dus ruim voor de verkiezingen.
    Ik heb me daarom voorgenomen om ook te gaan stemmen met hoofddoek.
    Heb je gelijk ook ff aanbevolen als je het goed vind.
    Tot
    Thoth

  75. GayaH zegt:

    *
    Dan maar allemaal stemmen met een hoofddoekje op?
    *
    Dan gaan Wilders en ik zo:http://forum.www.eenvandaag.nl/viewtopic.php?p=413180#p413180
    *

  76. Ate zegt:

    Mooi is dat…. Ga ik zoals beloofd met een theedoek om mijn hoofd stemmen, staat er een hele cameraploeg !!
    Gelukkig geen landelijke televisie.
    Je trekt als man met hoofddoek wel de aandacht op straat zeg…..Sjonge.. 🙂

  77. muisje in love zegt:

    Wow!!! staat mooi zeg! xxxxxx

  78. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Mooi!

  79. Dick zegt:

    kinderachtig …

Geef een reactie

